Aihe: Komppiskaba 3
1
PJS
12.02.2011 14:58:55

Kuka voitti?
Peace!
Jucciz
12.02.2011 20:32:28 (muokattu 12.02.2011 20:32:42)
Hitto, mää oon reissussa enkä palaa maisemiin kuin vasta tiistaina. Oispa kiva vetää tähän. Jatketaanko saman tien ensi viikon lauantaihin? Ei tekis mieli heittää hyvää skabaa hukkaan. Vastalauseita?
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
PJS
12.02.2011 22:06:48

Joo. Teemme näin.
Peace!
Jucciz
19.02.2011 19:08:32
Äh, tää koko viikko on ollut semmoista säätöä lastenhoidon, huushollin pyörittämisen, putkien testailun, soittotuntien pitämisen ynnä muun kera, ettei ole ollut mitään mahdollisuutta äänitellä mitään. Öisin olisi aikaa, mutta eipä täällä voi soitella edes luurit päässä herättämättä muuta väkeä.

Nolottaa, kun itse menin pyytämään jatkoaikaa. Vaan eipä täällä kyllä muutenkaan näytä olevan tungosta. PJS päättäköön, miten edetään. Komppiskabat on mun mielestä loistava idea, enkä halua, että konsepti kuolee.

Oisko siinä mitään, että tää skaba pysyy käynnissä kunnes osallistujia on vaikkapa... viisi? Sit peli poikki, äänestys ja uutta skabaa kehiin? Mää yritän tosissani saada repäistyä lähipäivinä jostain aikaa äänittelyyn, mutta tänään ei enää onnistu.
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
Krice
19.02.2011 20:48:19

‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)