HeavyMachinery 20.01.2004 09:10:27 | |
---|
line 6 vetta II vois olla aika hyvä. ainaki kuulostaa hyvälle ja maksaa pari tonnia. JA PASKAT mulla on vetta ja se on ihan hanurista kivat puhtaat mutta ei siitä särö osastoa saa toimimaan !! First there was H.C.Bitch after that was only HeavyMachinery |
HeavyMachinery 20.01.2004 09:12:55 | |
---|
Jos kerran antaa rahan laulaa niin mitenkäs tuo Dual Rectifier Road King? Mitäs muuten on tuo vahvareiden "hot rodding". Joskus olen tämmöisen termin kuullut. Hetfield käytti ainakin Black albumin teossa kuulema jonku Los Angeles legenda äijän virittämiä vahvareita. Tää äijä on kuulemma Eddie Van Halenille tehny marsuja myös. Tästä on jäänyt termi killumaan mieleen. ESIM Lee Jackson metaltronics marsu pohjalle rakennettuja vermeitä !!! ja kyllä hot rodataan, alan verstaita on esim tampereella First there was H.C.Bitch after that was only HeavyMachinery |
vahvari 20.01.2004 12:21:22 (muokattu 20.01.2004 12:22:05) | |
---|
Hyvä kone muttei anna rahoille vastinetta persoonaton soundi no niihän se aina on NuMetal hommissa, samalla rahalla saa kyllä paljon parempiakin minun mieli pide on se jos ton verran rahaa on niin diezelin ostaisin tai sitten bognerin ubershallin tai madproffessorin varmaan kaikista mieluiten ! No, soundi on sitä mitä se mesalle täytyykin. Sille ei voi mitään jos siitä ei pidä. Itsekään en pidä hirveästi Marshalleista. Kannattaa aina miettiä mikä on oma tarve vahvistimen hankinnassa. Pro -vahvistimet maksavat vain niin paljon. Esim. Englin uusi Special Edition (jota kait ei kyllä vielä saa edes tilattua), Hughes@Kettnerin Triamp, Mesan Dual/Tripple kaikki siinä kolmentonnin hujakoilla jos suomesta ostaa. Itse testasin esim. H@K:ta ja liputin kyllä vertailussa Mesan puolelle. Mut nää on näitä...kandee ostaa se mikä itteä miellyttää :) |
thejmh 20.01.2004 14:35:07 | |
---|
Joku kyseli mesan nomadista. Ite oon kokeillut oliskohan se ollut nomad 50 tai 55 tai jotai... Nomad kuitenkin. Ei ollut kyllä mun makuun yhtään. Säröt oli aika surkeat. En suositele kenellekään. Triple rectoa oon kans kerran kokeillut ja se kuulosti kyllä erinomaisen hyvältä! |
toxic 20.01.2004 15:27:21 | |
---|
|
HeavyMachinery 20.01.2004 16:42:46 | |
---|
First there was H.C.Bitch after that was only HeavyMachinery |
askomiko 20.01.2004 16:47:55 | |
---|
Jos mesa kuulostaisi siltä miltä se kuulostaa Line6:n mielestä niin tuskin sitä kukaan ostaisi. Aika omituisia ne näkemykset. |
Tubeman 20.01.2004 18:30:27 | |
---|
Eli kun toi haku on poissa niin pitää kysyä suoraan kun asialla on vähän kiire. Eli tilanne on se että kitaristi on ehkä tommosta hankkimassa ja tällä kertaa vaffarin hankkimisessa olis vähän kiire kun keikkaa pukkaa päälle. Eli kertokaa kaikki kokemuksenne laitteesta, soundista ollaan bändin jäsenten kaa yhtämieltä että sopii meille mutta noin muut puolet: Käyettävyys, luotettavuus, jne. Kaikkia kokemuksia saa kertoa. Näissä vastauksissa ei nyt kyllä ilmennyt mistä itseasiassa on kyse tuo dual ja triple rectifierin kohdalla,onko se pelkkää myyntihorinaa vai onko soundillisesti vaikutusta. Aloin miettimään toteutusta,onko vaffariissa vedetty jokaiselle asteelle oman tasurin (rectifier) kautta sähköt,vai pantu 2 ja 3 kpl markan diodeja sarjaan,ehkä joku valaisee tietämätöntä nyt... Paljon olis kolvattavaa,vaan ei aikaa.. |
Volle 20.01.2004 18:38:08 | |
---|
Näissä vastauksissa ei nyt kyllä ilmennyt mistä itseasiassa on kyse tuo dual ja triple rectifierin kohdalla,onko se pelkkää myyntihorinaa vai onko soundillisesti vaikutusta. Aloin miettimään toteutusta,onko vaffariissa vedetty jokaiselle asteelle oman tasurin (rectifier) kautta sähköt,vai pantu 2 ja 3 kpl markan diodeja sarjaan,ehkä joku valaisee tietämätöntä nyt... http://www.mesaboogie.com/Product_I … tifier_Series/rectifier_series.html Toinen on 150 w ja toinen 100w, muita eroja en jaksanut lukea tuolta. Näyttää taas siltä, ettei hyvältä näytä. |
jhietala 20.01.2004 21:17:41 | |
---|
Näissä vastauksissa ei nyt kyllä ilmennyt mistä itseasiassa on kyse tuo dual ja triple rectifierin kohdalla,onko se pelkkää myyntihorinaa vai onko soundillisesti vaikutusta. Aloin miettimään toteutusta,onko vaffariissa vedetty jokaiselle asteelle oman tasurin (rectifier) kautta sähköt,vai pantu 2 ja 3 kpl markan diodeja sarjaan,ehkä joku valaisee tietämätöntä nyt... Noissa Dual ja Triple Rectifierissä voi kytkimellä valita joko diodi- tai putkitasasuuntauksen, jos sitä tarkoitit. Putkitasurilla jännitteet käsittääkseni tipahtavat hieman ja soundi vähän erilainen. |
Reddie 25.03.2004 19:10:37 | |
---|
Kiitos kaikille tähänkin vastanneille. Lopullinen hankinta oli sitten toi Dual Rectifier kun tultiin siihen tulokseen et 150W on liikaa meille ja nupin kaveriksi tuli se pienempi, suora 4x12 Mesa-kaappi. Ja voe elämä et kyllä nyt kelpaakin. :D |
Dumb 25.03.2004 20:58:52 | |
---|
Kiitos kaikille tähänkin vastanneille. Lopullinen hankinta oli sitten toi Dual Rectifier kun tultiin siihen tulokseen et 150W on liikaa meille ja nupin kaveriksi tuli se pienempi, suora 4x12 Mesa-kaappi. Ja voe elämä et kyllä nyt kelpaakin. :D En suinkaan ole kateellinen nyt! Paljonko tuli hintaa setille, jos saa kysyä? |
Dumppikin kun myy ne lelunsa pois niin saa oikean vahvarin helposti. :) |
J.Tervo 25.03.2004 22:06:50 | |
---|
Kiitos kaikille tähänkin vastanneille. Lopullinen hankinta oli sitten toi Dual Rectifier kun tultiin siihen tulokseen et 150W on liikaa meille ja nupin kaveriksi tuli se pienempi, suora 4x12 Mesa-kaappi. Ja voe elämä et kyllä nyt kelpaakin. :D Varmasti! Hyvän valinnan teitte :) Myynnissä:
B.C.Rich Warlock ja
Mesa Boogie Triple Rectifier |
Reddie 25.03.2004 22:54:04 | |
---|
En suinkaan ole kateellinen nyt! Paljonko tuli hintaa setille, jos saa kysyä? Liika paljastamatta niin vanhaa rahaa alennusta tuli muutamia tuhansia markkoja. :D Kitaristi osas tinkii aika tiukasti, ja myyjä myydä.. |
Dumb 26.03.2004 14:35:47 | |
---|
Dumppikin kun myy ne lelunsa pois niin saa oikean vahvarin helposti. :) Ainoat, mitä voisi pistää pois, on tuo Marshallin Valvestate 8100 nuppi ja BOSSin säröpedaalit. Niistä ei vaan oikein saa paljoakaan kasaan. POD 2:sen voisi ehkä muuten myydä, mutta se on kotiin juuri simppeli, sillä Pro-malli on liian iso. Ja ei, tuosta POD Prosta en ole ajatellut luopua. |
Dumb 26.03.2004 14:37:10 | |
---|
Liika paljastamatta niin vanhaa rahaa alennusta tuli muutamia tuhansia markkoja. :D Kitaristi osas tinkii aika tiukasti, ja myyjä myydä.. Mä oon valitettavasti kasvanut perheessä, jossa kumpikaan vanhemmista osaa tinkiä, joten omatkin tinkimistaidot on aivan onnettomat. |
Veli 26.03.2004 20:00:21 | |
---|
minkäslaine mesan nomadi ois? onok hyvä, paljo maksaa jne. (mäki haluun tietää noista mesoist :) Kirjoittelin joskus aikoja sitten tuonne artikkelit-osioon Nomad 55:sta jonkunlaisen arvosteluntyngän josta ehkä löytyy jotain apua, hintatiedot kannattaa tarkistaa ihan liikkeestä, ovat varmaan muuttuneet: http://muusikoiden.net/artikkelit/juttu.php?cat=laitearviot&id=83 (ei muuten näy ainakaan meikäläisellä tällä hetkellä kunnolla tuo artikkelilista, mistäköhän johtuu?) Myynnissä: Parker Fly Deluxe |