Kiipparikassa 11.01.2011 15:26:11 | |
---|
Siis tarkotus olisi saada nappia painamalla soundi vaihettua. saako tuota toista sitten damperiksi? Sori, en tajua näistä pedaaleista mitää. Kirjoitusvirheistä huomauttaminen: Disabled |
Juho L 11.01.2011 16:13:55 | |
---|
Kiipparikassa: Siis tarkotus olisi saada nappia painamalla soundi vaihettua. saako tuota toista sitten damperiksi? Sori, en tajua näistä pedaaleista mitää. No, soundia tuolla ei saa vaihdettua. Tuo on ihan normi spedu, ei MIDI-härpäke. Damperiksi tuosta on. Behringerillä oli joku edullinen MIDI-speduviritelmä, millä saa soundivaihdokset ohjelmoitua. "...more humane, more thoughtful, more understanding." |
Kiipparikassa 11.01.2011 16:28:32 | |
---|
Kirjoitusvirheistä huomauttaminen: Disabled |
Juho L 11.01.2011 17:27:18 | |
---|
"...more humane, more thoughtful, more understanding." |
Epämuusikko 11.01.2011 18:28:05 | |
---|
Lalle Larson. Koliseeko? I'm way deep into nothing special (SD: West of Hollywood). |
Janus 11.01.2011 19:08:46 | |
---|
Juho L: Eli siis peruspedaalilla et saa patchia vaihtumaan mitenkään, ellei sinulla ole sellaista masiinaa, joka osaa muuttaa pedaalin program changeksi. Tällaista laitetta ei ole minulle koskaan tullut vastaan. Aika monessa synassa (esim. Korg, Roland, Kurzweil...) on nimenomaan sustain/damper/hold-jakin lisäksi toinen sisään-jakki assignable/switch/whatever-pedaalille (tai sit siihen voi kytkeä continuous controllia lähettävän volapedaalin tyyppisen, tai sit jopa molemmat). Sille "extrapedaalille" voi kuin voikin määrittää "PROG UP"/"PROG DOWN" -tyyppisen toiminnon, joka kelaa soundeja yhteen suuntaan järjestyksessä soundista toiseen. |
Kiipparikassa 11.01.2011 19:50:13 | |
---|
No nyt kuulostaa siltä mitä pitääkin :) Eli tarkoitus olisi että olisi yksi nappula jota painetaan. täytyy vain tallentaa soundit peräkkäin ja lasketella menemään mutta tuolla Bossin fs-6:sella ei voi tätä tehdä. Kirjoitusvirheistä huomauttaminen: Disabled |
steelysam 12.01.2011 15:08:03 | |
---|
JEEE!!!!!!! Möllisty |
Juho L 12.01.2011 20:40:14 | |
---|
Janus: Aika monessa synassa (esim. Korg, Roland, Kurzweil...) on nimenomaan sustain/damper/hold-jakin lisäksi toinen sisään-jakki assignable/switch/whatever-pedaalille (tai sit siihen voi kytkeä continuous controllia lähettävän volapedaalin tyyppisen, tai sit jopa molemmat). Sille "extrapedaalille" voi kuin voikin määrittää "PROG UP"/"PROG DOWN" -tyyppisen toiminnon, joka kelaa soundeja yhteen suuntaan järjestyksessä soundista toiseen. Katos. En ole puusilmänä moisia ominaisuuksia havainnut! I stand corrected. "...more humane, more thoughtful, more understanding." |
Anonymous-jazz 13.01.2011 08:46:33 | |
---|
Juho L: Olisitte hommanneet tähän bassottelemaan sen korealaisen genderfuck-sedän. Edit: http://www.youtube.com/watch?v=yVThmL2u1Ig Tämä jätkä on minun sankari. Ai niin toi :) Ei perkele... Pitäisköhän tota lähestyä Youtubessa... HOHO :D "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
baron 13.01.2011 10:06:27 | |
---|
Anonymous-jazz: Ai niin toi :) Ei perkele... Pitäisköhän tota lähestyä Youtubessa... HOHO :D Kiitti linkistä! Mä oon saanut tehtäväksi hankkia bassotuuraajan yhdelle keikalle. You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
Juho L 14.01.2011 08:34:23 | |
---|
Anonymous-jazz: Ai niin toi :) Ei perkele... Pitäisköhän tota lähestyä Youtubessa... HOHO :D Vaikka en ole bassonsoiton asiantuntija, niin minusta tuo jätkä vetää hämmentävän hyvin! "...more humane, more thoughtful, more understanding."
"Esto quod es" |
EP 15.01.2011 21:45:02 (muokattu 15.01.2011 21:45:33) | |
---|
---------------- |
Mikael 23.01.2011 00:04:26 | |
---|
Aika kova meno teemalla: Zappa plays Zappa. Toimii paremmin tälleen telkkarista mitä taannoin livenä. Ennen ei ollut mitään - nyt on. |
isojussi 23.01.2011 17:01:16 | |
---|
Mikael: Aika kova meno teemalla: Zappa plays Zappa. Toimii paremmin tälleen telkkarista mitä taannoin livenä. Ai sä oot nähny sen livenä. Hieno Konsertti - mäkin katoin sen, kun se tuli edellisen kerran (pari päivää sitten) Teemalta. Ai hitto... hienoimpia konserttikokemuksia ikinä on ollu Isi-Frankin jälkimmäinen Suomenkeikka ... olikoos se -85 ... jäähallissa. Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
Anonymous-jazz 25.01.2011 10:58:56 | |
---|
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
Mikael 25.01.2011 20:50:00 | |
---|
isojussi: Ai sä oot nähny sen livenä. Hieno Konsertti - mäkin katoin sen, kun se tuli edellisen kerran (pari päivää sitten) Teemalta. Ai hitto... hienoimpia konserttikokemuksia ikinä on ollu Isi-Frankin jälkimmäinen Suomenkeikka ... olikoos se -85 ... jäähallissa. Tosta keikasta oon kateellinen. Mä kävin Kultsalla viime vuonna kattoon ton Dweezilin keikan ja oli se hyvä mut ei kyl ollut Steve Vaita eikä Terry Bozziota ja jotenkin soundikin oli vähän möshö. Ennen ei ollut mitään - nyt on. |
Ossi 28.01.2011 11:42:51 | |
---|
Mikael: Mä kävin Kultsalla viime vuonna kattoon ton Dweezilin keikan ja oli se hyvä mut ei kyl ollut Steve Vaita eikä Terry Bozziota ja jotenkin soundikin oli vähän möshö. Mä tykkäsin myös ihan täysillä. Tosi hyvä ja tasalaatuinen bändi, johon Vai ja Bozzio tuskin olisivat tuoneet juurikaan tätä öö... siis tätä mikävit.. siis lisäarvoa. Hyvä rumpali ja basisti - siitä lähtee musiikki! |
Ossi: Mä tykkäsin myös ihan täysillä. Tosi hyvä ja tasalaatuinen bändi, johon Vai ja Bozzio tuskin olisivat tuoneet juurikaan tätä öö... siis tätä mikävit.. siis lisäarvoa. No siis kyllähän mäkin diggasin myös kultsan keikasta ei siinä... mut jotenkin toi tv-hommeli oli ihan älyttömän hyvin leikattu niin että näki melkeen koko ajan just sen soittajan mitä haluskin. Jotekin zappailuun mulle sopii just toi että näkee hyvin mitä tapahtuu. Ja kyllä mulle varsinkin Bozzio toi lisäarvoa ja tietyllä tapaa myös Vai. Vai on mulle muuten hankala pala siinä mielessä että en oikeestaan diggaa sen omasta/muusta matskuta pätkääkään mut Zapan bändissä se oli mun mielestä ihan nero. Ennen ei ollut mitään - nyt on. |
Anonymous-jazz 01.02.2011 14:40:40 (muokattu 01.02.2011 14:42:57) | |
---|
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |