Onko kellään mitään kokemuksia tosta Cort evl -z47:sta? oon ostamassa seiskaa, ja vaikuttais ihan pätevälle vaihtoehdolle tuon Ltd Viper 417:n lisäksi, jos Cortiin vaihtaa mikit, (passiivaista aktiiveiksi) hintakin pyörinee samoissa lukemissa? Toki jos joltakulta löytyy ko. keppi käytettynä niin toki saa tarjota ;) Mä oon nyt yksinäni täällä Valtimolla syömäläkossa, ettei Ruandassa
sorrettais enää homoja teinioravia. |
El_Jyrkkä: Onko kellään mitään kokemuksia tosta Cort evl -z47:sta? oon ostamassa seiskaa, ja vaikuttais ihan pätevälle vaihtoehdolle tuon Ltd Viper 417:n lisäksi, jos Cortiin vaihtaa mikit, (passiivaista aktiiveiksi) hintakin pyörinee samoissa lukemissa? On. Mulla on tuollainen kolmoskitarana ja siinä on mielestäni hinta-laatusuhde kohdallaan. Olen parit bänditreenit ja muutamat kotidemot tuolla soitellut ja saanut ihan ok soundit jopa noilla vakiomikeillä. Käyttökokemukset ovat siis aika rajalliset vielä, mutta olen ihan tyytyväinen. Viper 417:sta ei ole kokemusta, mutta vanhempaa versiota 407:a olen soitinliikkeessä kokeillut. Oli muuten hyvä, mutta aivan hirveän kaulapainoinen. Kaulaprofiili oli hieman pyöreämpi kuin Cortissa, vaikkei tuo Cortkaan ihan tikku ole, kuten esim. Ibanezin wizard. |