Jerry_Jones 30.01.2011 09:43:17 | |
---|
Siirsin jorinani tuolta äänestysketjusta tänne. Toteanpa taas, ettei pisteillä ole mulle oikeastaan mitään merkitystä. Hommassa on kolme pointtia: 1) Vetää skabapohjaan oma raita, joka (useimmiten) vaatii tsemppaamista eli opettaa 2) omasta vedosta saa joskus palautetta, jonka pystyy käyttämään hyödyksi (esim. treenaamaan bendejä ja vibraa) 3) ihan yleisellä henkilökohtaisella tasolla tää on vapaa-ajanviettomuotona "jotain positiivista tekemistä" (eikä paskempaa) Ubangi stomp with rock and roll
Beats anything that's ever been told |
Illu: Hyvä tempo, ei ehtinyt liikoja miettimään :) No juu, ei tosiaan! |
JaSo 30.01.2011 17:13:24 | |
---|
Jerry_Jones: latuska90: On soundi, likit ja taimi niin kohdallaan. Mitäs tää rootsskaba-liigan säännöllinen pisteiden kerääjä tekee divarissa? Rohmuaa pisteitä meiltä niiden puutteessa eläviltä. Eikös se ole ihan hyvä että voi soittaa kummassa tahansa (tai molemmissa). Siitähän sitä saa hyvää vertailupohjaa omaan/skaban tasoon kun tulee vähän vaihtelua. Bless is more... |
BigPapa 30.01.2011 20:34:38 | |
---|
Olispa ollu mukava vejellä, kun oli Red River Rock taustana, mutta pysyttelen poissa teitin jaloistanne pyörimästä. For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
Illu 30.01.2011 20:59:40 | |
---|
BigPapa: Olispa ollu mukava vejellä, kun oli Red River Rock taustana, mutta pysyttelen poissa teitin jaloistanne pyörimästä. Äääh, oisit vetänny vaan, ei kai tämä niin vakavaa ole, pääasia, että soitto soi. Ei tää divariskaba lopulta mikään huono juttu ollut, tuleepa soitettua puolet enemmän kuin ennen... ;) |
Jerry_Jones 30.01.2011 21:30:28 | |
---|
JaSo: Eikös se ole ihan hyvä että voi soittaa kummassa tahansa (tai molemmissa). Siitähän sitä saa hyvää vertailupohjaa omaan/skaban tasoon kun tulee vähän vaihtelua. Asia on juuri noin kuin JaSo sen kiteytät. Minun olisi pitänyt osata älytä laittaa siihen kommenttiini latuskalle silmäniskuhymiö, koska huuleksi sen tarkoitin. Eli jatketaan hyvän tuulen divariskabaa hyvällä meiningillä. Ubangi stomp with rock and roll
Beats anything that's ever been told |
zetor25 30.01.2011 22:59:05 | |
---|
zetor25: Huonosta äänenlaadusta huolimatta kelpo soittoa. Varmasti kuulostaisi hienommalta ja eläväisemmältä, jos äänenlaatu olis hyvä. Olen huomaavinani jotain pientä Järvisvaikutetta, jees. Täähän meni mallikkaasti loppuun saakka. + Kylläpä lämmitti mieltä tuo latuska90:n kommentti! Äänitys ja soundi oli kyllä täyttä paskaa, joten pisteet ovat sikäli ansiottomia. Yritän korjata asian, eihän tällaista skeidaa voi hyväksyä! Sikäli tuo kommentti lämmitti erityisesti, että kyllähän tuo Järvinen minulle on se ykkönen. Kyllä "järvismies" näköjään toisen tuntee.:) |
JaSo 31.01.2011 11:01:02 | |
---|
BigPapa: Olispa ollu mukava vejellä, kun oli Red River Rock taustana, mutta pysyttelen poissa teitin jaloistanne pyörimästä. Vetäse meille malliksi jälkilähetyksenä, kun et skabaan tohtinu... Olisi kyllä mielenkiintoista kuulla vetosi. Bless is more... |
BigPapa 31.01.2011 13:13:11 | |
---|
JaSo: Vetäse meille malliksi jälkilähetyksenä, kun et skabaan tohtinu... Olisi kyllä mielenkiintoista kuulla vetosi. Antaa ny olla vaan.... For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
t-tyrjä 07.02.2011 21:04:07 | |
---|
T-tyrjä: hauska wahhi, oli saavutettu donald duck äänni piirretyistä ;) , rento tunnelma itellä tuli mieleen lähinnä varikset ja kollikissat |
krk 11.02.2011 19:04:22 | |
---|
KAIKKI MUKAAN JA KITARA/jokin muu soitin LAULAMAAN! ... niin keitä "KAIKKIA" tää tarkoittaa? Onko poikkeustilanne? :) "Son, can you play me a memory?
I'm not really sure how it goes,
But it's sad and it's sweet and I knew it complete,
When I wore a younger man's clothes"
- Billy Joel |
tono 11.02.2011 19:19:28 | |
---|
Mun puolestaan vaan KAIKKI. Mooren muistoksi! Muutenkin sen verran vaikea tausta, että tuskin hirveesti osallistujia muuten kerääntyisi. Käsi kädessä nuotin vieressä... |
krk 11.02.2011 23:51:14 | |
---|
tono: Mun puolestaan vaan KAIKKI. Mooren muistoksi! Muutenkin sen verran vaikea tausta, että tuskin hirveesti osallistujia muuten kerääntyisi. *** Heh, perjantai-illan kumaratuuttaus divari-GM-skaban ulkopuolella *** http://dl.dropbox.com/u/5279424/Rootsdivari16_krk.mp3 Disclaimer: Mulla ei ole vielä Les Paulia, joten jouduin hakemaan tunnelmaa Pappa-Lottosen /P90 avulla. "Son, can you play me a memory?
- Billy Joel |
mopar 12.02.2011 00:37:57 | |
---|
Tulkaa nyt hyvät ihmiset mukaan skabaan!!! |
tono 12.02.2011 08:22:55 | |
---|
krk: *** Heh, perjantai-illan kumaratuuttaus divari-GM-skaban ulkopuolella *** http://dl.dropbox.com/u/5279424/Rootsdivari16_krk.mp3 Disclaimer: Mulla ei ole vielä Les Paulia, joten jouduin hakemaan tunnelmaa Pappa-Lottosen /P90 avulla. Pistin sut mukaan skabaan. ;) Jos käy. Ehkä nyt uskaltaa muutkin tulla. Käsi kädessä nuotin vieressä... |
tjj2000 12.02.2011 09:26:35 | |
---|
mopar: Tulkaa nyt hyvät ihmiset mukaan skabaan!!! Suomennettuna: mitä väliä on loppupeleissä kuka soittaa/mitä soittaa/miten soittaa, kunhan vaan soitellaan itsemme ja toisten iloksi ja harmiksi ;) Kun en soittele, niin olen varmaan lenkillä http://www.movescount.com/members/tjj2000 |
krk 12.02.2011 10:18:05 | |
---|
tono: Pistin sut mukaan skabaan. ;) Jos käy. Ehkä nyt uskaltaa muutkin tulla. Eikun älä nyt kuitenkaan laita... tuli illalla riehuttua täällä näköjään muutenkin taas :) - annetaan olla vaan täällä ulkopuolella. "Son, can you play me a memory?
- Billy Joel |
JaSo 12.02.2011 20:43:24 | |
---|
Bless is more... |
teppi 13.02.2011 17:34:36 | |
---|
Hei! Mitenkä saan taustan koneelle, ja voiko viel osallistua? |
tono 13.02.2011 17:50:09 | |
---|
Play napin alapuolella (sinisen kolmion) alla on teksti suosikkeihin ja sen oikealle puolella lataa mp3 sitä vaan painat hiiren kakkosella ja valitset "tallenna kohde levylle" jos windowsia käytät. Saat tulla mun puolesta mukaan. Käsi kädessä nuotin vieressä... |