velipesonen 28.01.2011 16:57:16 | |
---|
rintapek: Toi on helppoa. Soitat keikalla humpan. Vaik Heilin Karjalasta. Sen jälkeen rokkarin imago on iäksi mennyttä, eikä takaisin tule, vaik heittäisit sata telkkaria hotellihuoneen ikkunasta. Eikös nyt kuitenkin Badding ollut rock-uskottava vaikka esitti humppaa ihan jatkuvasti, ja Eläkeläiset, nehän ne vasta rock-uskottavia ovatkin. Olen audioskeptikko - en voi uskoa korviani |
baron 28.01.2011 20:38:29 | |
---|
rintapek: Toi on helppoa. Soitat keikalla humpan. Vaik Heilin Karjalasta. Sen jälkeen rokkarin imago on iäksi mennyttä, eikä takaisin tule, vaik heittäisit sata telkkaria hotellihuoneen ikkunasta. Ei se noin helppoa ole: Oon kokeillut! You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
rintapek 28.01.2011 22:17:11 | |
---|
baron: Ei se noin helppoa ole: Oon kokeillut! Kumpaa? Soitit Heilin Karjalasta, vai heitit sata telkkaria hotellihuoneen ikkunasta? Ja oikeesti Barska, sä ny vaan et oo kauheen rock. Olet kaltaiseni harrastehumppaaja ja sillä hyvä. Ja se on ihan just hyvä niin. Bäddingiä ny ei kande vetää ketjuun mukaan. Rauli ny oli rock jopa lajitellessaan joulupostikortteja. Poikkeus vahvistaa säännön. One kind of music only - the good kind |
baron 28.01.2011 22:46:20 | |
---|
rintapek: Kumpaa? Soitit Heilin Karjalasta, vai heitit sata telkkaria hotellihuoneen ikkunasta? Ja oikeesti Barska, sä ny vaan et oo kauheen rock. Olet kaltaiseni harrastehumppaaja ja sillä hyvä. Ja se on ihan just hyvä niin. Bäddingiä ny ei kande vetää ketjuun mukaan. Rauli ny oli rock jopa lajitellessaan joulupostikortteja. Poikkeus vahvistaa säännön. No joo, mä en nyt tarkoita mitä mä osaan tai en osaa soittaa vaan mun sïelua: Mä oon sielultani rokkari ja jatsari ja kyllä mulla oli hirveän iso kynnys ylitettävä ennen kuin sielu salli alkaa soittaa turakaisille humppaa. Mutta mulla on ominaisuus että oon osannut tehdä välttämättömyydestä hyveen: Kun en saanut muuta kuin humppakeikkoja niin opin sietämään ja osittain tykkäämäänkin niistä. You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
rintapek 28.01.2011 22:56:23 | |
---|
baron: No joo, mä en nyt tarkoita mitä mä osaan tai en osaa soittaa vaan mun sïelua: Mä oon sielultani rokkari ja jatsari ja kyllä mulla oli hirveän iso kynnys ylitettävä ennen kuin sielu salli alkaa soittaa turakaisille humppaa. Mutta mulla on ominaisuus että oon osannut tehdä välttämättömyydestä hyveen: Kun en saanut muuta kuin humppakeikkoja niin opin sietämään ja osittain tykkäämäänkin niistä. Oikeet rokkarit myy sielunsa paholaiselle. Sä ja mä ja moni muu on myyny sielunsa humpalle. One kind of music only - the good kind |
Kailis 29.01.2011 06:04:10 (muokattu 29.01.2011 06:08:38) | |
---|
velipesonen: Eikös nyt kuitenkin Badding ollut rock-uskottava vaikka esitti humppaa ihan jatkuvasti, ja Eläkeläiset, nehän ne vasta rock-uskottavia ovatkin. Olet adoptoinut yhtä huonosti rock-uskottavuuskäsitteen kuin lähes kaikki käsitteet mihin kosket. Aika hyvin. Jotenkin ihan saatanan kekkoslaista pitää pättinkiä rokkina. Mun mielestä Esa Pakarinenkin oli enemmän rock. http://www.youtube.com/watch?v=Wt7GjyTCM8s Hinttipopin hinkkaaja ja natsimopopoika meni saunaan. |
velipesonen 29.01.2011 12:52:55 (muokattu 29.01.2011 12:54:56) | |
---|
Kailis: Olet adoptoinut yhtä huonosti rock-uskottavuuskäsitteen kuin lähes kaikki käsitteet mihin kosket. Aika hyvin. Jotenkin ihan saatanan kekkoslaista pitää pättinkiä rokkina. Mun mielestä Esa Pakarinenkin oli enemmän rock. http://www.youtube.com/watch?v=Wt7GjyTCM8s Esa Pakarinen Sr. oli rockin todellinen kuningas. Olen audioskeptikko - en voi uskoa korviani |
lavaamo 29.01.2011 18:43:38 | |
---|
rintapek: Kumpaa? Soitit Heilin Karjalasta, vai heitit sata telkkaria hotellihuoneen ikkunasta? Ja oikeesti Barska, sä ny vaan et oo kauheen rock. Olet kaltaiseni harrastehumppaaja ja sillä hyvä. Ja se on ihan just hyvä niin. Bäddingiä ny ei kande vetää ketjuun mukaan. Rauli ny oli rock jopa lajitellessaan joulupostikortteja. Poikkeus vahvistaa säännön. Bäddingin rokkaus tais pitää sisällään pelkästään joulupostikorttien lajittelua, ei ainakaan muuta tuu mieleen.. Huonoja juttuja jo vuodesta 1981 |
velipesonen 29.01.2011 19:25:56 | |
---|
lavaamo: Bäddingin rokkaus tais pitää sisällään pelkästään joulupostikorttien lajittelua, ei ainakaan muuta tuu mieleen.. Humppamies voi siis olla rock, jos vain lajittelee joulupostikortteja. Olen audioskeptikko - en voi uskoa korviani |
rintapek 29.01.2011 19:52:32 | |
---|
velipesonen: Humppamies voi siis olla rock, jos vain lajittelee joulupostikortteja. Mikään ei estä kokeilemasta. One kind of music only - the good kind |
rintapek: Mikään ei estä kokeilemasta. Täytyypä kokkeilla kun on tuota humppaakin tullut soitettua. Tositarina: Eräs rumpali oli hänelle entuudestaan tuntemattoman haitarinsoittajan kanssa tanssikeikalla Etelä-Pohjanmaalla. Eteen tuli rumpalille tuntematon kappale ja hän kysyi hanuristilta, kuinka kappale pitäisi soittaa. Hanuristi sanoi: "Soita siihen malliin että toinen kalikka nakuttaa sakiampaan kuin toinen." Olen audioskeptikko - en voi uskoa korviani |
Teijo K. 29.01.2011 20:32:44 | |
---|
rintapek: Toi on helppoa. Soitat keikalla humpan. Vaik Heilin Karjalasta. Sen jälkeen rokkarin imago on iäksi mennyttä, eikä takaisin tule, vaik heittäisit sata telkkaria hotellihuoneen ikkunasta. Humppaa on soitettu useita kertoja. Hienoa! Mitä itse juhlasalin vuokraan tulee, jos käytetään kaupungin pianinoa tanssimusiikkiin (flyygeliä älköön siihen sallittako käyttää) lisäksi 5 mk. |
mikainen 30.01.2011 18:47:04 | |
---|
rintapek: Oikeet rokkarit myy sielunsa paholaiselle. Sä ja mä ja moni muu on myyny sielunsa humpalle. Mikä on se oleellinen ero näissä? |
Anonymous-jazz 30.01.2011 19:11:02 (muokattu 30.01.2011 19:11:16) | |
---|
Frank Gambale niillä kasarivideoillaan vasta rockuskottava onkin Disney t-paita päällä ja nahkahousut jalassa :) flipperiautomaattien vieressä. "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
rintapek 30.01.2011 20:09:51 | |
---|
mikainen: Mikä on se oleellinen ero näissä? Hinta. Ei tartte kuolla nuorena ollakseen humppa- uskottava. One kind of music only - the good kind |
Cimble 30.01.2011 21:08:12 | |
---|
mikainen: Mikä on se oleellinen ero näissä? No se, että jos myy sielun paholaiselle, saa tilalle asioita joiden avulla saa hekumaa ja loistetta. Tietysti myös vauhtia ja vaarallisia tilanteita, hedonismiä ja muita jutskia, jotka ovat itsetuhon alkua. Sitä tuhoa ei vaan heti nää kun menee lujaa ja saa kaikkee mistä monet (claude) ei henkisestä ahtaudestaan ja tavismaisuudestaan johtuen tajua midn. Mut jos myyt sielun humpalle, oot jo heti alussa kuin lopullisesti mykistyneessä Ladassa metrin korkuisessa lumihangessa asumattomalla alueella Siperian pakkasissa. Rokissa pitää olla asennetta: http://www.youtube.com/watch?v=Hg-_Yo2ogRk&feature=related Suklaapallo ei ole välttämättä geishakuula. |
Cimble 30.01.2011 21:15:03 | |
---|
rintapek: Hinta. Ei tartte kuolla nuorena ollakseen humppa- uskottava. Totta. Jos uskottava rokkari onnistuu elämään pidempään, siitä tulee keski-iässä rock-uskottava humppari. Hmm, mikähän on humppauskottava ikä sen tyylin uskottavilla artisteilla? RJ Diokin kuoli nuorena miehenä ja oli täten uskottava, ei kerenny humpan asteelle. http://www.youtube.com/watch?v=35bxULT7q7s Suklaapallo ei ole välttämättä geishakuula. |
BassoSisko 30.01.2011 22:00:26 | |
---|
Cimble: Hmm, mikähän on humppauskottava ikä sen tyylin uskottavilla artisteilla? Humppaveikot on jo syntyessään vanhoja. Pakko harjoitella, jotta olisi hyvä syy miksi en osaa. |
tepeh 30.01.2011 22:07:12 | |
---|
Humppa veikot pyytää härskejä summia keikkapalkkioksi. Soittavat pitkiä settejä ja usamman illassa. Soittavat pelkkiä covereita. Pukeutuvat mahdollisimman tyhmän näköisesti ja heillä on lavaliikehdintää yhtä paljon kun jäisellä katkaravulla.:) Musiikin takia tänne tultiin, rölöjen takia tänne jäätiin. |
Seba 30.01.2011 22:09:29 (muokattu 30.01.2011 22:10:12) | |
---|
tepeh: Humppa veikot pyytää härskejä summia keikkapalkkioksi. Soittavat pitkiä settejä ja usamman illassa. Soittavat pelkkiä covereita. Pukeutuvat mahdollisimman tyhmän näköisesti ja heillä on lavaliikehdintää yhtä paljon kun jäisellä katkaravulla.:) silti ne saa sen kovimman liksan tässä maassa kotimaisista keikkailijoista. heiluttavat helikopteria rokkikukoille jotka makaa omassa oksennuksessaan kaljapalkka keikan jäljiltä. /c c:n |