Aihe: laulunsanat: Kukkasia 1 | |
---|---|
![]() 29.01.2011 12:24:05 | |
En pidä erityisesti leikkokukista, siksi aihe herkullinen, ja toisaalta vielä herkullisempi, mitä kuunnellessa sanat syntyivät. Näin se ihmisen mieli toimiii tämmöinen miulle tyypillinen pikateksti. pyydän jo anteeksi tältä klassikolta, mutta näin se sytyttää vieläkin Itäsuomalaisen - tosin tänään arkiseen tekstiin. Näin tänään, huomenna toisin. Ihanan humoristisen, upea liikkuva musiikki.. kyllä ne osasivat! http://www.youtube.com/watch?v=XaO1GrltxwM&feature=related laulunsanat: Kukkasia (29.1.2011) mä kohtasin tytön ihanimman ja ruusut puhkes kukkaan tuuli oli sukkasillaan puhalsi niin hiljaa mä kohtasin immen ihanimman vaikka nimen unohdin silti paljon, paljon rakastin vaikka nimen unohdin varjot lankes puiden kärkiin närhi ehti laulamaan tyttö oli kauneimmillaan odotin vaan iltaa mä kohtasin immen ihanimman vaikka nimen unohdin silti paljon, paljon rakastin vaikka nimen unohdin kaikki kukat muistelin: ruusu, kielo, tulppaani neilikka ja orkidea mä kohtasin immen ihanimman vaikka nimen unohdin kaikki kukat muistelin: ruusu, kielo, tulppaani neilikka ja orkidea mä kohtasin tytön ihanimman povi nousi silkin alla ovi oli raollaan mä pian ulkosalla mä kohtasin immen ihanimman vaikka nimen unohdin silti paljon, paljon rakastin vaikka nimen unohdin kaikki kukat muistelin: ruusu, kielo, tulppaani neilikka ja orkidea mä kohtasin immen ihanimman vaikka nimen unohdin: kaikki kukat muistelin ruusu, kielo, tulppaani neilikka ja orkidea mä kohtasin tytön ihanimman ja ruusut puhkes kukkaan tuuli oli sukkasillaan puhalsi niin hiljaa mä kohtasin immen ihanimman vaikka nimen unohdin -merja ritala- Linnun kurkkuun unohtui jäätynyt marja-
näin oletin kun se ei laulanut. -MR- | |
![]() 29.08.2011 22:26:18 | |
Korjaus sanoihin laulunsanat: Kukkasia mä kohtasin tytön ihanimman ruusut puhkes kukkaan tuuli oli sukkasillaan puhalsi niin hiljaa kohtasin immen ihanimman vaikka nimen unohdin paljon, paljon rakastin vaikka nimen unohdin varjot lankes puiden kärkiin närhi ehti laulamaan tyttö oli kauneimmillaan odotin vaan iltaa kohtasin immen ihanimman vaikka nimen unohdin paljon, paljon rakastin vaikka nimen unohdin kertosäe: kaikki kukat muistelin: ruusu, kielo, tulppaani neilikka ja orkidea kohtasin immen ihanimman vaikka nimen unohdin kaikki kukat muistelin: ruusu, kielo, tulppaani neilikka ja orkidea kohtasin tytön ihanimman povi nousi silkin alla ovi oli raollaan mä pian verannalla (verannolla) kohtasin immen ihanimman vaikka nimen unohdin silti paljon, paljon rakastin vaikka nimen unohdin kertosäe: kaikki kukat muistelin: ruusu, kielo, tulppaani neilikka ja orkidea kohtasin immen ihanimman vaikka nimen unohdin: kaikki kukat muistelin ruusu, kielo, tulppaani neilikka ja orkidea kohtasin tytön ihanimman povi sykki silkin alla ovi oli raollaan mä pian ulkosalla kohtasin immen ihanimman vaikka nimen unohdin silti paljon, paljon rakastin vaikka nimen unohdin -merja ritala- Linnun kurkkuun unohtui jäätynyt marja-
näin oletin kun se ei laulanut. -MR- | |
![]() 29.08.2011 23:21:02 (muokattu 29.08.2011 23:22:16) | |
Täst mie tykkään. Varsinkin tuo toistuva: vaikka nimen unohdin paljon, paljon rakastin vaikka nimen unohdin jää helposti mieleen. varjot lankes puiden kärkiin närhi ehti laulamaan tyttö oli kauneimmillaan odotin vaan iltaa kertosäe: kaikki kukat muistelin: ruusu, kielo, tulppaani neilikka ja orkidea kohtasin immen ihanimman vaikka nimen unohdin kaikki kukat muistelin: ruusu, kielo, tulppaani neilikka ja orkidea Huolimatta eksoottisista kukista, tuo mieleen kaihoisat kansanlaulumme. Hienoa lyriikkaa Soihtu! e. Typoja Kyllä minä tiedän etten tiedä, mutta et sinä sitä tiedä. | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)