Wolfgang 22.01.2011 16:11:14 | |
---|
Chieftain: ...miksi vitussa noita Leppilampea ja varsinkin Pääkköstä pitää katsella? Miksi Jasper Pääkkönen saa jatkuvasti lisää rooleja!? Mies on uskomattoman karismavapaa ja heikkotasoinen näyttelijä. Eikö Suomesta oikeasti löydy ketään muuta lapsenkasvoista kolmekymppistä joka voisi noi roolit vetää välillä... Leppilampi on parempi. Don't think twice it's all right. |
AP 22.01.2011 16:32:21 | |
---|
Wolfgang: Miksi Jasper Pääkkönen saa jatkuvasti lisää rooleja!? Mies on uskomattoman karismavapaa ja heikkotasoinen näyttelijä. Eikö Suomesta oikeasti löydy ketään muuta lapsenkasvoista kolmekymppistä joka voisi noi roolit vetää välillä... Leppilampi on parempi. Olihan se jasperi nääs salattujen elämien aikaan monen teinigimman mielestä aika söpis. Roolituksista vastaavilta vaan jäi huomaamatta, että kohdeyleisö kasvoi ja kiinnostui ihan muista tyypeistä. "Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura |
Thule 22.01.2011 17:53:45 | |
---|
Lähtikös Jussi Lammen esittämältä adonikselta henki kakkososassa? Ajattelin jotta jos sitä huomenna kävisi tämän katsomassa. Obi-Wan Kenobi is like god, but with better weapons. |
phren 23.01.2011 20:37:00 | |
---|
Jasperi esiintyy kaikissa Selin-tuotannoissa. On siis mukana esim. kaikissa näissä uusissa Vares-leffoissa. |
Jeszse 23.01.2011 20:46:56 | |
---|
Ainiin tulihan tääki katottua tossa pari viikkoo sitte. Oli leffana hyvä. Juoni toimi, ja oli iha hienosti toteutettukki. Näyttelijävalinnat oli perseestä. Reini, ei toiminu. Veijonen oli paljon uskottavampi Vareksen roolissa. Outi Mäenpäätä mä en vaan henkilökohtasesti osaa sietää jostain syystä, ja Pääkkönen on samaa paskaa ku aina. Iina Kuustonen on kyl kuuma. Sun mutsillas on niin tuuheat viikset, että niiden alle mahtuu koko perhe sateensuojaan. |
AP 24.01.2011 09:26:38 | |
---|
Jeszse: Outi Mäenpäätä mä en vaan henkilökohtasesti osaa sietää jostain syystä, Sama. Oisko ihan vaan siitä johtuvaa, että tolla on usein sellasen vittumaisen kostajaeukon rooleja. Hyvinhän se ne vetää, mutta harvassa on ne roolit joissa eukko on mitenkään sympaattinen. "Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura |
saku92 24.01.2011 10:01:18 | |
---|
Mun mielestä tää leffa oli huonompi kuin 2 edellistä. Ei tämäkään mikään huono ollut mutta semmonen määrätynlainen humoristinen ote jäi puuttumaan. Reinin tulon myötä Vares on mielestäni muuttunut persoonana liikaa. Rikoskaan ei ollut mielestäni kovin mielenkiintoinen. Ihan katottava leffa silti... Sakke |
MV 24.01.2011 10:57:22 | |
---|
saku92: Mun mielestä tää leffa oli huonompi kuin 2 edellistä. Ei tämäkään mikään huono ollut mutta semmonen määrätynlainen humoristinen ote jäi puuttumaan. Reinin tulon myötä Vares on mielestäni muuttunut persoonana liikaa. Rikoskaan ei ollut mielestäni kovin mielenkiintoinen. Ihan katottava leffa silti... Mä taas tykkäsin tästä paljon enemmän, kahdessa ekassa ei ollut tietoakaan siitä kirjojen jännityksestä. Ne oli enemmänkin sellaisia köyhän miehen Tarantino-pätkiä jotenkin. |
masterhat 29.01.2011 00:00:06 | |
---|
kävin kattoos ja ihan ok raina. nimenomaan ok, ja pääkkönen on ihan hyvä näyttelijä samoin toi pääosa. ekaa varest oon nähny jonkuu 45min, sekin vaikutti ihan jees yleensäkää suomalaisii leffoi ei tu kyl katottuu, mut oli parit vaparit ni pitihän ne käyttää pois ''On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa'' |
Eilen tuli katottua ko. pätkä. Olihan se ihan jees, tykkäsin enemmän tämmösestä meiningistä ku aiemmista kieli poskella vedetyistä huumori-Vareksista. Vaikkei elokuva oikein pitänyt otteessaan koko aika ni aion kyllä tarkastaa seuraavatkin. "Kristinuskon vastaisuuden lisäksi Benton on kiinnostunut moottoripyöristä." |