masterhat 30.04.2010 16:37:26 (muokattu 30.04.2010 16:37:36) | |
---|
Kailis: Suomessa ei ole onneksi tarpeeksi tyyppejä jotka täyttää tuollaisen palvelun tarpeen kriteerit. Jätkä ostaa paskan skeban 300 egellä, eikä huomattuaan että se on paska palauta sitä kauppaan vaan heittää roskikseen. Mitä vittua? Sä tarvitsisit ehkä useamman alan konsultointia man. onks käteiskaupas palautusoikeus? jos kitarassa ei o mitään vikaa vaan se on muuten vaan "huono", ni ei musaliikkeellä o mitään velvollisuuksia purkaa kauppaa. ja sit olis tylyy pistää paska kiertää muusikkoveljille. parempi näin ''On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa'' |
Kailis 30.04.2010 16:44:46 | |
---|
Ei ole yleistä palautusoikeutta, mutta ne liikkeet missä mä asioin on olleet hyvin ymmärtäviä asioiden suhteen. Olen saanut jopa symbaaleita treenikämpälle. En mä ostais rumpua tai symbaalia, ja sitten havaittuani "et se o iha paska" heittäis sitä roskikseen. Jotenkin vammanen asenne, tsori vaan. |
masterhat 30.04.2010 16:47:18 | |
---|
Kailis: Ei ole yleistä palautusoikeutta, mutta ne liikkeet missä mä asioin on olleet hyvin ymmärtäviä asioiden suhteen. Olen saanut jopa symbaaleita treenikämpälle. En mä ostais rumpua tai symbaalia, ja sitten havaittuani "et se o iha paska" heittäis sitä roskikseen. Jotenkin vammanen asenne, tsori vaan. joo, tiään et oon vähän urpo. mut jokainen tekee virhearviointeja ;) hauskaa wappua!! ''On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa'' |
Jii 30.04.2010 18:21:14 (muokattu 30.04.2010 18:23:34) | |
---|
Teijo K.: Toi perustuu kyllä ihan validiin kasvatustieteelliseen tutkimukseen. Pyritään saamaan oppija ymmärtämään asioita syvemmin kuin vanhassa ulkoaoppimisen metodissa. Äkkiä tuo Laurean malli kyllä vaikuttaa melko kevennetyltä versiolta siitä mallista mihin itse olen tutustunut, mutta periaate on siinä varmaankin sama. Ulkoaoppimisen tilalla ymmärtämistä. Vaatii hyvää palautteenvastaanottokykyä kun siinä työn alkuvaiheessa tulee väkisinkin kaikenlaista mokailua. vastasin kyselyyn tosissani. jos kyselystä seuraava kehittynyt vaihe tulee, niin vastaan siihenkin. saiko tossa lomakkeessa antaa palautetta? miten kysymykset muuten kehittyvät? luin ketjun nopeasti ja vastailin "markkinatutkimukseen" (nätisti sanottuna tuo oli kaukana siitä). Southbound again. Don't know if I'm going or leaving home. |
shamu 30.04.2010 22:19:45 | |
---|
Lomakkeesta lainattua: Kuinka paljon olisit valmis maksamaan maksimissaan allaolevista palveluista? Kuinka paljon olisit itse valmis maksamaan ko. palvelusta? |
Ahokkis 01.05.2010 06:02:24 (muokattu 01.05.2010 06:03:48) | |
---|
Konsultointia on tarpeeksi jo microcubessa, pacificassa ja rg321:sessä. Eiköhän sitten ne muut tiiä minkä kepin ottavat. M.netin läpät rahastuskäyttöön, eisss..... "Siis Se ei ole pakollista mutta nopeutta ennen tulee puhtaus... muuten soitosta tulee täysin huonoa... Etkä ikinä pysty soittaa niinku minä laiho ja ynkkä." -Ushimir |
Jake24-25 10.05.2010 14:22:30 | |
---|
Markkinatutkimukseen on tullut hyvin vastauksia eli suurkiitokset kaikille vastanneille! Tutkimukseen ei voi enää osallistua johtuen aikataulullisista syistä! Tällä hetkellä puramme tulokset, jotka julkaisemme aikanaan täällä. |
32788 11.05.2010 17:07:56 | |
---|
Kannattaa ajatella niin, että kyseessä on tosiaan vain ja ainoastaan tutkimus, ja tutkimuksessa ei-halutut tulokset ovat jopa tärkeämpiä kuin halutut. Jos liikeidea osoittautuu toimimattomaksi, opiskelija oppii varsin hyvin, mikä ei kannata. On tulevaisuutta ajatellen aika hyödyllinen tieto. Jos verrataan vaikkapa tavalliseen siivousfirmaan, sehän on keksitty jo. Miksi sitä kannattaisi tutkia? Kaveri kuitenkin opiskelee, eikä yritä repiä leipäänsä hommasta. Eikö silloin kannata kokeilla niitä absurdimpiakin ajatuksia, kun ei ole mitään riskiä eikä tuloksillakaan ole oikeastaan mitään väliä. Voihan sinne raporttiin sitten kirjoittaa että ei toiminut, opin työtä tehdessäni sitä ja tätä... |
heavy 12.05.2010 10:38:08 | |
---|
Tuollanen palvelu pitäs olla ihan törkyhalpa että sitä joku käyttäs. Voisi kuvitella että kohderyhmä palvelulle olisi ensimmäistä tai toista kitaraansa ostava nuori joka on saanut viikkorahoistaan ja kesätyö palkoistaan juuri ja juuri sen verran mitähalvin kitara maksaa ja tämän jälkeen ei ole varaa maksaa konsultille juurikaan mitään. Soitin kaupassa olen useimmilla kerroilla kuullut myyjältä hyviä neuvoja mitä minun kannattaisi harkita, eli tälläinen konsultti voisi olla siis soitinkaupassa myyjänä, ei se muuten toimi. www.myspace.com/nitroxpressmusic |
Aki 16.05.2010 13:12:59 | |
---|
heavy: Soitin kaupassa olen useimmilla kerroilla kuullut myyjältä hyviä neuvoja mitä minun kannattaisi harkita, eli tälläinen konsultti voisi olla siis soitinkaupassa myyjänä, ei se muuten toimi. Yhdessäkään soitinkaupassa ei ole myyjää joka laittaisi asiakkaan tarpeet työnantajansa edelle. Ts, kukaan myyjä ei suosittele viereisen musaliikkeen tarjontaa omiensa sijaan. Tän takia musakauppojen myyjät ovat hyvin huonoja konsultteja. Nimimerkki aiemmin musakaupan myyjä. "Epäreilua tuomita koko paketti 99,9%:n perusteella."
-Jucciz, 2008 |
padaa@dadaa! 16.05.2010 16:49:53 (muokattu 16.05.2010 17:18:15) | |
---|
Thyvon: Onko teillä joku opettaja ohjaamassa tätä työtä siellä koulussa? Miten hän on tätä kommentoinut? Ehkä maailmasta voi löytyä muutama keräilijä, jotka tätä palvelua tarvitsevat. Muuten kyllä melko happoista settiä. Plussan kirjasin. Liian hapokasta juum. Kertaluontoisena suorituksena saattaisi toimia, jos joku tosissaan haluaa jonkun nimimiehen entisen arvosoittimen jäljittää. Mutta entäs huijarin uhriksi joutuminen, tai toimeksiantajan tai väitetyn soittimen omistajan oharit? |
padaa@dadaa! 16.05.2010 17:07:46 (muokattu 16.05.2010 17:10:19) | |
---|
Thyvon: Joskus opettaja tarvittaisiin sanomaan että näin ei tehdä, muuten saatetaan mennä tarpeettoman pahasti metsään. Syvälle, synkkään ja pelottavaan, koskemattomaan ikiaikaiseen aarniometsään. Mutta eikös jotkut tuolla toisessa ketjussa juuri kertoneet että koulutus tappaa luovuuden? StJerky: Olen usein ajatellut että pitäisi olla sellainen toimisto joka hoitaisi kaikki tylsät jutut minun puolesta. Eli soittelee kaikenlaiset remonttifirmat (niin ettei minun tarvitsisi tietää mistään byrokratiasta). Tietenkin pitäisivät huolen siitä että talo on siisti koko ajan ja hoitaisivat mieluisia lahjoja vaimolle merkkipäivinä minun nimissä. Hommaisivat halpoja ulkomaanmatkoja, niin että perhe olisi tyytyväinen. Hoitaisivat veroilmoitukset ja kilpailuttaisivat sähköt. Pitäisivät auton kunnossa ja kirjaisivat kaiken huoltokirjaan. Pyöräkin on prk rikki. Mukaviin hommiin kuten soittimien hankinta en kyllä apua haluaisi. Tähän on jo ratkaisu. Catch-a-fish. |
StJerky 19.05.2010 15:17:17 | |
---|
LeoFender: Tähän on jo ratkaisu. Catch-a-fish. Google tuo vain jotain fisujuttuja ja jotain Kummelia. En tykkää kalasta. |
Jake24-25 27.01.2011 21:39:56 (muokattu 27.01.2011 21:41:03) | |
---|
Jake24-25: Markkinatutkimukseen on tullut hyvin vastauksia eli suurkiitokset kaikille vastanneille! Tutkimukseen ei voi enää osallistua johtuen aikataulullisista syistä! Tällä hetkellä puramme tulokset, jotka julkaisemme aikanaan täällä. Lyhyesti kiteytän tässä markkinatutkimuksen tuloksen: n. 80-90 % (riippuen palvelupaketista) vastaajista ei olisi valmis maksamaan palvelusta joten liikeidealle ei ole kysyntää - ainakaan tarpeeksi jotta sellaisen perustaminen kannattaisi. Jos joku on kiinnostunut näkemään tarkat tulokset ja raportin, voin lähettää sen sähköpostitse. Sähköpostiosoitteeni on avausviestissä. Nyt sitten on jo projektina opinnäytetyö joten loppusuoralla ollaan. |
Mua hämmästyttää enemmän se että 10-20% (riippuen palvelupaketista) olisi valmis maksamaan. Hinttipopin hinkkaaja ja natsimopopoika meni saunaan. |