Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Yleistä keskustelua musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Talouskriisilaulu
1 2
Janonen
26.01.2011 22:33:42
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ollaanpa hyvät.
 
http://www.youtube.com/watch?v=jcZQbidccEE
 
Jokapaikanapina
26.01.2011 23:30:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vähän meni nyt sääntöjä vastaan, mut olipa lepposa kappale : D
 
Janonen
26.01.2011 23:51:43
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Noku mie en ossoo mittään lomakkeita täyttää.
 
Hyvä, mikäli svengasi!
 
kiriminni
27.01.2011 11:06:45 (muokattu 27.01.2011 11:07:20)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sääksmäen sillat bongattu videosta.
Nordea siis tekee huippumuusikon,on se hieno pankki.
Tekee varmaan tyhmästä älykkäänkin.
Svengas kuin hirvi kaikista sanoista en saanut selvää.
 
Janonen
27.01.2011 11:29:48
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kiriminni: Sääksmäen sillat bongattu videosta.
Nordea siis tekee huippumuusikon,on se hieno pankki.
Tekee varmaan tyhmästä älykkäänkin.
Svengas kuin hirvi kaikista sanoista en saanut selvää.

 
- Joku muukin valitti epäselvyyksistä. Liitteenä löytyvät nyt lyriikat.
 
Hämärä
27.01.2011 11:33:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sanosin jotta kappaleen esittäjä oli ensinnäkin aivan liian laiha ja testosteronitasotkin hänellä liikkuvat todennäkösesti aika alhaalla, mutta g-voimissa saavutettiin kohtalaiset tehot. Kitarasoolossa en havainnut yhtään tremoloa, siitä miinukset. Master-tason mandoliinimies, kaverini Iso-Eki (penkki yli kakssataa) olis tuonut sooloon elämänhajua. Myös esiintyjän pukeutumiseen toivoisin jatkossa vähän lissää väriä. Muuten ihan ok.
 
Janonen
27.01.2011 11:58:24
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hämärä: Sanosin jotta kappaleen esittäjä oli ensinnäkin aivan liian laiha ja testosteronitasotkin hänellä liikkuvat todennäkösesti aika alhaalla, mutta g-voimissa saavutettiin kohtalaiset tehot. Kitarasoolossa en havainnut yhtään tremoloa, siitä miinukset. Master-tason mandoliinimies, kaverini Iso-Eki (penkki yli kakssataa) olis tuonut sooloon elämänhajua. Myös esiintyjän pukeutumiseen toivoisin jatkossa vähän lissää väriä. Muuten ihan ok.
 
- Valitettavasti Alkon polttoaineet eivät kylliksi lihota.
 
Surumusta ei kaiketi ollut tässä yhteydessä oikea sävy. Helmikuussa ostetaan kukkapaita, mikäli KELA:lta tuloo tukiaisia.
 
Kiitos palautteesta!
 
artope
27.01.2011 12:04:25
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Irwinin joululaulusta melodia kopsattu
 
"Pelimanni kolmannessa polvessa. Toisessa polvessa kuluma"
Hämärä
27.01.2011 12:09:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kukkapaita hyvä. Mites sen tremolon kanssa jatkosa?
 
Janonen
27.01.2011 12:15:56
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Artope,
 
tämä käy ilmi myös krediiteistä. Olen sentään rehellinen varas!
 
Hämärä, täytyypi kehitellä jottain rautalankarojektia.
 
Kailis
27.01.2011 13:13:06
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hämärä: Kukkapaita hyvä. Mites sen tremolon kanssa jatkosa?
 
Minä voin tulla bändiisi soittamaan tremoloa. On tullut sitä jo useampi vuosikymmen harjoiteltua. Uutena aluevaltauksena voisin mainita dolbyn. Olen siinä jo sangen pätevä, toki alan mestariksi pääseminen vaatii koko lopun iän.
 
Hinttipopin hinkkaaja ja natsimopopoika meni saunaan.
Hämärä
27.01.2011 13:53:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kailis: Minä voin tulla bändiisi soittamaan tremoloa. On tullut sitä jo useampi vuosikymmen harjoiteltua. Uutena aluevaltauksena voisin mainita dolbyn. Olen siinä jo sangen pätevä, toki alan mestariksi pääseminen vaatii koko lopun iän.
 
Sama täällä, reenattu on vuoskymmeniä.. eli tremolot on töpäkässä kuosissa. Dolbyä aina tarvitaan, se lissää tunnetusti g-voimia. Mites.. et kai vaan ole liian laiha.. ja sitten penkki pitäs olla vähintään se sataviiskymmentä killoo ja hauiskääntö sadan kilon hujakoilla (pieni heijaus sallitaan).
 
Kailis
28.01.2011 01:59:15
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hämärä: Sama täällä, reenattu on vuoskymmeniä.. eli tremolot on töpäkässä kuosissa. Dolbyä aina tarvitaan, se lissää tunnetusti g-voimia. Mites.. et kai vaan ole liian laiha.. ja sitten penkki pitäs olla vähintään se sataviiskymmentä killoo ja hauiskääntö sadan kilon hujakoilla (pieni heijaus sallitaan).
 
Minä olen näyttämömies. Isoilla elementeillä vuosikausia pelannut. Oikeat miehet kato hankkii lihaksensa työssänsä. Laihaksi ei kukaan tervepäinen ole sanonut. On meillä saatanan painaviakin penkkejä ollut. En nyt tarkkaan tiiä. Ja satatuhatta käännän koska vaan, ei tartte ees heijata. Sen verran rosvoa pittää olla.
 
Hinttipopin hinkkaaja ja natsimopopoika meni saunaan.
Hämärä
28.01.2011 11:48:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mites, onko allergioita?
 
Hämärä
28.01.2011 16:00:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kailis: Minä olen näyttämömies. Isoilla elementeillä vuosikausia pelannut. Oikeat miehet kato hankkii lihaksensa työssänsä. Laihaksi ei kukaan tervepäinen ole sanonut. On meillä saatanan painaviakin penkkejä ollut. En nyt tarkkaan tiiä. Ja satatuhatta käännän koska vaan, ei tartte ees heijata. Sen verran rosvoa pittää olla.
 
Ja vielä tarkennus.. me edustettaan vähän eri koulukuntaa.. minä ja Iso-Eki uskotaan enempi siihen että lihas kasvaa levossa ei työssä. Ja huomio.. me reenataan nimenomaan hauista ja rintalihaksia, muut kehonosat jätetään kokonaan rauhaan. Ja jos penkistä ja haukasta pitäs toinen osa-alue vielä jättää pois niin sitten reenattais pelekkää penkkiä. jotta tämä tiedoksi.
 
Kailis
28.01.2011 19:11:20
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hämärä: Ja vielä tarkennus.. me edustettaan vähän eri koulukuntaa.. minä ja Iso-Eki uskotaan enempi siihen että lihas kasvaa levossa ei työssä. Ja huomio.. me reenataan nimenomaan hauista ja rintalihaksia, muut kehonosat jätetään kokonaan rauhaan. Ja jos penkistä ja haukasta pitäs toinen osa-alue vielä jättää pois niin sitten reenattais pelekkää penkkiä. jotta tämä tiedoksi.
 
Allergiaa voi viinalle jonkun verran olla kun nauttimista seuraavana päivänä on olo hutera. Siedätystä on ollu jo rapiat kolomekymmentä vuotta, että voi olla että ei parane, mutta hoito jatkuu.
Ja tuota lepoteoriaa oon ittekki toteuttanu, helvetin hyvillä tuloksilla. Noista muista rauhaan jätettävistä kehon osista...ei mittään.
 
Hinttipopin hinkkaaja ja natsimopopoika meni saunaan.
hjukke
01.02.2011 00:02:39
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tä oli kyllä jotenkin kova, Irwin tribunakin, pari maneeriakin irtos. Viikset ja kukkapaita!
Hämärä
01.02.2011 15:10:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kailis: Oikeat miehet kato hankkii lihaksensa työssänsä.
 
Mitä helevettiä?
 
Kailis
01.02.2011 15:51:26
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hämärä: Mitä helevettiä?
 
Joo. Toisin luulin nuorempana kun rautaa väänsin ja muutenkin vapaa-ajalla huhkin. Rahaa siitä pittää saaha.
 
Se pääkomppi siinä Bomberissa kulkee mielestäni DuuDuDut DuADutDut, mutta koska se on tuossa tahtilajissa minulle aivan liian hankala pitää ajassa tuplilla, toistossa on paljon virheitä.
Hämärä
01.02.2011 16:05:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ajattelette vaan rahhaa, hyi helevetti.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «