Nick Bone 05.12.2010 19:48:00 | |
---|
hevikivinen: Kuulin Lawtonia livenä Haapamäellä Rockin' Ukko Pekka -tapahtumassa, olikohan se nyt kolme vuotta sitten. Komeesti veti mies edelleen mm. Hanging Tree -biisin, joka on aina ollut suosikkejani Heepin tuotannossa. Gypsykin soi tanakasti, uruissa oli silloin vanha Wigwam-mies Esa Kotilainen! The Hanging Tree, Heepin Top 3-biisejä! All work and no play makes Nick a dull boy!
www.myspace.com/blackflyfinland |
UriahHeepisgreat 08.12.2010 22:23:37 | |
---|
Loijaa: John Sloman vetää minusta hienosti Conquest-levyllä, mutta onhan mies lauluääneltään kaikista kummallisin valinta Uriah Heep-laulajaksi. Levyllä on hienoja biisejä, mutta albumi ei kyllä kuulosta paljoa Heepiltä. Ehkä on ihan hyvä, ettei Slomanin johdolla tehty enempää levyjä, tosin olihan Goalbyn aikainenkin Heep-musiikki aika erilaista verrattuna 70-luvun jytäilyyn.. :) Itse en pitänyt oikeastan lainkaan Slomanin äänestä. Ainoastaan joissain biiseissä toimi. Tämän vuoksi henkilökohtainen arvosana albumille olisi 3/5. Albumin soitanto oli mahtavaa poislukien kappale Carry On. |
UriahHeepisgreat 26.12.2010 18:44:39 | |
---|
UriahHeepisgreat: Uriah Heepin levyt Wonderworldiin asti ovat täyttä parhaimmistoa, sen jälkeen on tullut ylä ja pieniä alamäkiä. Esimerkiksi Vuoden 1975 Return to Fantasy oli keskinkertaisen rajoilla, mutta hyväksi sen tekivät kappaleet "Return to Fantasy", "Shady Lady" ja "Showdown". Siis korjaan, Return to Fantasy ei ollut aivan kuitenkaan keskinkertaisen tasolla:=) |
Loijaa 30.12.2010 10:57:34 | |
---|
UriahHeepisgreat: Siis korjaan, Return to Fantasy ei ollut aivan kuitenkaan keskinkertaisen tasolla:=) Mut ei se mikään mestariteoskaan ollut. Epätasaisuutta alkoi olla jo sävellystyössä. Firefly kokonaisuutena parempi kuin Byronin ajan 2 viimeistä levyä. You know that I would be a liar |
Loijaa 18.01.2011 16:27:19 | |
---|
I'm alive to the world |
High Priestess on todella unohdettu klasikko. Lähellä bändin parhaimmistoa. |
uriahheep 31.01.2011 14:30:24 | |
---|
Firefly on kyl kokonaisuutena heepin parhaimmistoa ehdottomasti. Ite ainakin rankkaan sweet freedomin paremmaksi levyksi kuin magicians birthdayn, huoliteltu lopputulos IMO. Mutta salisbury varmaan edelleen se paras levy. |
StJerky 01.02.2011 09:03:03 | |
---|
|
Loijaa 01.02.2011 13:29:38 | |
---|
Eli Heep on mennyt Frontiers Recordsin leipiin, jolla on tallissaan mm. Yes ja Whitesnake ja levy-yhtiö tuntuu itse hehkuttavan olevansa melodisen rokin esiintuoja, joten voi olla heepille ihan hyvä juttu. Ja uusi levy on Into the Wild. I'm alive to the world |
StJerky 01.02.2011 13:52:39 | |
---|
Loijaa: Eli Heep on mennyt Frontiers Recordsin leipiin, jolla on tallissaan mm. Yes ja Whitesnake ja levy-yhtiö tuntuu itse hehkuttavan olevansa melodisen rokin esiintuoja, joten voi olla heepille ihan hyvä juttu. Ja uusi levy on Into the Wild. http://www.bravewords.com/news/155157 |
HaloOfFlies 08.02.2011 13:12:18 (muokattu 08.02.2011 13:19:16) | |
---|
Löysin Anttilan alelaarista Sweden Rock-keikan vuodelta 2009. Loistavaa menoa, hyvä settilista ja kaikkea. Olin unohtanut jo että miten hyvä kappale Stealin' on. Tällä hetkellä bändissä on minun mielestäni paras vokalisti sitten David Byronin. Joissakin biiseissä Bernie Shaw'n ääni tuo myös vahvasti mieleen Byronin, sen verran paljon samankaltaisuutta miesten äänissä on. Toisaalta aika paljon miehen äänestä tulee mieleen myös Ian Gillan. Ja Russell Gilbrook on todella hyvä kannuttaja, melkeinpä samantasoinen kuin Heepin aikalaisten rumpalit Ian Paice ja John Bonham. Lauantaina eksyin sitten paikalliseen pubiin jossa tuntematon bändi nimeltä Stash veti kovan version Easy Livinistä encoreissa. Minulle tuo biisi on kaikkien encoreiden äiti, isä, eno ja setä ja ties mitä muuta. Onhan se Uriah Heepin parhaita biisejä. It's always funny until someone gets hurt... and then it's just hilarious! S.M.A.K.-jäsen #5 |
StJerky 25.02.2011 09:32:17 | |
---|
|
Musta Arkipyhä 25.02.2011 09:40:43 | |
---|
"I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva" |
Regalis Apertura 25.02.2011 10:55:41 | |
---|
Ohoh aikas lupaavan kuuloista:). Aika luonnollinen jatkumo edellisen levyn tiimoilta noin soundwise... Taisi rumpalin vaihdos tehdä terää bändille? |
Loijaa 25.02.2011 23:18:45 | |
---|
Se yksi uusista biiseistä muistutti turhankin paljon So Tired-biisiä. Ihan ok kuuloista rokkimeininkiä oli kyllä noin muuten. I'm alive to the world |
Wäiski 26.02.2011 10:17:43 | |
---|
StJerky: Näytteet tulevan levyn kolmesta ekasta piisistä, kansikuva ja videopäiväkirja osa 2: http://www.roadrunnerrecords.com/bl … ?mode=Article&newsitemID=154454 Oikein asiallista meininkiä harmaapäiltä. Mielestäni on vielä hyvä, ettei ainakaan näissä näytteissä Box polje koko aikaa waakkua kuten edellisellä levyllä. Erittäin hienosti hän osaa käyttää waukkua, mutta on hyvä olla välillä hetki ilmankin. |
UriahHeepisgreat 13.03.2011 09:51:20 | |
---|
Loijaa: Different World kannattaa hankkia vain, jos on hoocee-Heepfani, ei muuten..Käsittämättömän huonoa Heepiä, hyvät hetket ovat harvassa. Kuuntelen yleensä vain kolmea biisiä levyltä. Mitkä kolme biisiä ovat kyseessä? Omasta mielestäni All For One ja nimikappale ovat ainakin hyviä biisejä. |
Loijaa 13.03.2011 11:58:40 (muokattu 14.03.2011 14:37:07) | |
---|
UriahHeepisgreat: Mitkä kolme biisiä ovat kyseessä? Omasta mielestäni All For One ja nimikappale ovat ainakin hyviä biisejä. ne olivat juurikin se nimibiisi, Cross That Line ja Which Way Will the Wind Blow. Blood on Stone on ihan ok. Ekat kaksi toimivat ihan hyvin Acoustically Drivenillä. Mutta todella harvoin tulee kuunneltua tätä levyä, olis voinut jäädä tekemättäkin. I'm alive to the world |
pekka montin 13.03.2011 17:31:07 | |
---|
Landola59: Mikkei löytyny keskustelua tästä maan mainiosta bändistä? Meikäläinen on totaalisen ihastunut kyseiseen legendaan. Mitä mieltä on muu muusikkoporukka? Ehdoton ykkösbiisi mitä kuuntelen lähes koko ajan on Lady in black. Ja tottakai Easy Livin'. Kaikki levyt löytyy CD:nä ja osa vinyylinä. Peter Goalby teki aikanaan lähtemättömän vaikutuksen. Mulla on myös Heepilta Demons And Wizards levystä harvinainen pahvikantinen julkaisu missä CD levy ikäänkuin painettu vinyylimuotoon. Halukkaat voi kysellä sen perään jos tarvetta. |
StJerky 17.03.2011 11:55:58 | |
---|
|