Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Fender American Deluxe Stratocastereita Helsingissä?
1
wilo
26.01.2011 19:31:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hei!
 
Mua kiinnostaa kovasti tämän vuoden uusi Fenderin American Deluxe Strato, koska siinä on compound radius kaulassa ja uudet mikit yms.
Onko havaintoa, onko kyseistä mallia näkyny (mieluiten ruusupuuotelaudalla) Hesan soitinkaupoissa? Mulla olisi perjantaina mahdollisuus käydä pyörähtämässä, mutta ehdin max. kahteen kauppaan.
 
the-Antero
26.01.2011 19:39:17
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Soita kitarapajalla ja F-musiikkiin. Jos se jostain löytyy niin niistä.
 
Musiikki ei tunne rajoja, eivätkä kitaristit tunne nuotteja.
wilo
26.01.2011 21:28:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

the-Antero: Soita kitarapajalla ja F-musiikkiin. Jos se jostain löytyy niin niistä.
 
Kiitoksia! Taidan käydä F-musiikissa nyt ainakin, se kun on lähes matkan varrella.
Täytynee toivoa että deluxe-strato on pettymys ja gasitus loppuu tai ainakin vähenee merkittävästi... Hinta nimittäin ei oo halpa.
 
Pluto
26.01.2011 21:48:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos käyt Vantaalla, niin Vantaanportin fasussa oli muistaakseni pari deluxea. En tosin mene vannomaan, että ovat tätä uusinta mallia.
 
Dillon, you son of a bitch!
Rypsolisti
27.01.2011 13:18:06 (muokattu 27.01.2011 13:18:17)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kaisaniemen F-musiikissa on ainakin ennen ollut Fenderin American Deluxe Stratoja, siellä itse kokeilin edellisen sarjan American Deluxea, todella hyviä kitaroita muuten! Uusista malleista ei ole tietoa.
 
Kitarapajalta löytyy myös American Deluxe Fendereitä:
 
http://www.kitarapaja.com/usvi.htm
 
Prog On!
Izer
27.01.2011 16:46:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

wilo: Täytynee toivoa että deluxe-strato on pettymys ja gasitus loppuu tai ainakin vähenee merkittävästi... Hinta nimittäin ei oo halpa.
 
Kannattaa varautua siihen, että joutuu yhden kantamaan kotiin. Ainakin meikäläinen diggailee :-)
 
Got a six-string heartbeat
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «