Niin minkähän takia Lenni-Kalle vaihtoi bändinsä sillon jossain vaiheessa, ennen oli se Sami Järvinen rummuissa ja se toinen basisti, ja sitten vaihtui Tony Porteni ja Ape Anttila vai mitä ne on, kuitenkin ihmettelin vaan että minkäs takia laittoi bändin vaihtoon, menikö hanttiin noiden ensimmäisten kanssa vai oisko jollain tietoa tästä asiasta? -Anssi |
hörhö 25.03.2004 19:34:31 | |
---|
Kivahan sitä on soittaa eri ihmisten kanssa. Vanhat soittajat halusivat varmaan keskittyä johonkin muuhun projektiin tai uudet sopivat paremmin siihen tyyliin, mitä Lenni halusi veivata sillä kokoonpanolla. "Tritonus on harmonian ketsuppi" -E-J Rautavaara |
ppsa 25.03.2004 19:45:17 | |
---|
Muistaakseni entinen rytmiryhmä alkoi syyttämään Lenni-Kallen äitiä rahojen pimittämisestä (Äiti ilmeisesti siis hoiti yhtyeen raha-asioita) ja tästä porukalle tuli sitten kunnon riitä ja ei muuta kuin jäsenet vaihtoon. Siis Muistaakseni. "Do you like good music?" eiku varmaa huonosta... |
Notefix 25.03.2004 21:36:18 (muokattu 25.03.2004 22:10:04) | |
---|
ja tästä porukalle tuli sitten kunnon riitä ja ei muuta kuin jäsenet vaihtoon. Siis Muistaakseni. Nykyään pojat ovat kyllä hyvissä väleissä. Asiathan tuossa riitelivät, ja riitelevät. Mutta eiköhän tuo ole kuitenkin tällä palstalla loppuunkäsitelty juttu. My name is Baron, Notefix Baron- "mä oon meshissä" |
Peki 27.03.2004 00:46:42 | |
---|
Nykyään pojat ovat kyllä hyvissä väleissä. Asiathan tuossa riitelivät, ja riitelevät. Mutta eiköhän tuo ole kuitenkin tällä palstalla loppuunkäsitelty juttu. muistaisin kanssa, että eräs asianosainen henkilö antoi tästä oman selonteon, niin eikös anneta olla.. "Jaa minä apea?" -Alfred E. Neumann |
AoA 27.03.2004 22:51:08 | |
---|
sori, huomasin kun kattelin että tästä on puhuttu täällä aika runsaasti, joten oiskait tuon voinut jättää tekemättä. En vaan uskonut että tästä aijemmin ois puhuttu.. -Anssi |