Tietokonepeleistä tulikin mieleeni, että niissä varmaan mitään tukijärjestelmää ei ole, vaikka tekeminen vaatii todella paljon luovuutta ja osaamista, ja ennenkaikkea työtä. Ei ole varmaan vaan muodostunut tukijärjestelmää kun kukaan ei puhu pelintekemisen puolesta. |
MikaHekkanen 26.01.2011 12:06:46 (muokattu 26.01.2011 12:09:32) | |
---|
|
T-Stag 26.01.2011 13:26:17 | |
---|
Juoppis: Voishan sitä levyynkin laittaa keskelle kitarasooloa tauon ja hunajaisella äänellä "hei, jos ostat tämän meidän levyn niin saat tämänkin soolon ilman hunajaista ääntäni". Levy-yhtiöiden kriitikoille lähetettävissä promolevyissähän on just näitä voice-over -juttuja. "You are listening to artist x's new album y and this song is z...". |
Kailis 26.01.2011 16:50:14 | |
---|
Krice: Tietokonepeleistä tulikin mieleeni, että niissä varmaan mitään tukijärjestelmää ei ole, vaikka tekeminen vaatii todella paljon luovuutta ja osaamista, ja ennenkaikkea työtä. Ei ole varmaan vaan muodostunut tukijärjestelmää kun kukaan ei puhu pelintekemisen puolesta. Kriceä jauhetaan... Hinttipopin hinkkaaja ja natsimopopoika meni saunaan. |
Krice 26.01.2011 18:10:55 (muokattu 26.01.2011 18:11:41) | |
---|
Saiko Alan Wanke tukea? Naurattaa. Remedyn tyypit ajelee ferrareilla ja saavat tukea. Toisaalta Wanke oli kyllä melkoinen floppi joten tuki tulee tarpeeseen, ettei lopu kaviaari näkkileivän päältä. |
BassoSisko 26.01.2011 21:32:00 | |
---|
Teijo K.: Analogiasi ontuu. Jatketaan... Kuinka moni on lukenut ehdot (se litania asennuksen yhteydessä) ja noudattaa niitä? Kuinka moni ei koskaan ole asentanut mitään laitonta softaa koneelleen? Pakko harjoitella, jotta olisi hyvä syy miksi en osaa. |
damn u 26.01.2011 21:39:22 | |
---|
BassoSisko: Jatketaan... Kuinka moni on lukenut ehdot (se litania asennuksen yhteydessä) ja noudattaa niitä? Kuinka moni ei koskaan ole asentanut mitään laitonta softaa koneelleen? Minä en ole ikinä asentanut mitään laitonta koneelleni, en softaa enkä ladannut musiikkia. |
itsy 26.01.2011 21:56:36 | |
---|
Krice: Saiko Alan Wanke tukea? Naurattaa. Remedyn tyypit ajelee ferrareilla ja saavat tukea. Toisaalta Wanke oli kyllä melkoinen floppi joten tuki tulee tarpeeseen, ettei lopu kaviaari näkkileivän päältä. Toivottavasti vain provoilet huonosti etkä ole noin katkerana kaikesta. oivoi |
Krice 27.01.2011 08:45:31 | |
---|
Itchy: Toivottavasti vain provoilet huonosti etkä ole noin katkerana kaikesta. Olisikin provoilua. Rikkaille jo menestyville jaetaan tukea samalla kun persua kannattavat työn sankarit itkevät sitä, että köyhimmät ihmiset saa vähimmäismäärän, jolla voi hädintuskin kituuttaa eteenpäin. |
Kailis 27.01.2011 10:16:58 | |
---|
Krice: Olisikin provoilua. Rikkaille jo menestyville jaetaan tukea samalla kun persua kannattavat työn sankarit itkevät sitä, että köyhimmät ihmiset saa vähimmäismäärän, jolla voi hädintuskin kituuttaa eteenpäin. Mä en ihan oikeasti ymmärrä mitä sä ajat takaa. Oletko sä tuossa yhtälössä se persuja kannattava työn sankari? Harmittaako sua globaalilla tasolla vaikka Tiger Woodsin tai kotoisemman Teemu Selänteen tulot? Miten noi liittyy mitenkään aiheeseen? Ei näytä olevan mitään väliä. Hinttipopin hinkkaaja ja natsimopopoika meni saunaan. |
Krice 27.01.2011 11:24:38 | |
---|
Kailis: Mä en ihan oikeasti ymmärrä mitä sä ajat takaa. Se on asia jolle minä en voi tehdä mitään. |
Kailis 27.01.2011 11:27:01 | |
---|
Krice: Se on asia jolle minä en voi tehdä mitään. Näihin kuviin, näihin tunnelmiin... Hinttipopin hinkkaaja ja natsimopopoika meni saunaan. |
Terry Pantheras 27.01.2011 13:21:39 | |
---|
Krice: Se on asia jolle minä en voi tehdä mitään. Minunkaan ymmärrykselleni kirjoituksiesi pointtia ja punaista lankaa kohtaan et voi tehdä mitään. Ja se on hyvä asia se. Kertokaa sellainen bändi, jonka taiteellisesta näkemyksestä vastataan Jari Parantaisen ehdottamalla tavalla, eli rahalähtöisesti. En väitä, etteikö sellainen voisi olla hyvä, mutta esimerkkejä? |
ganesha 27.01.2011 13:39:59 | |
---|
Terry Pantheras: Minunkaan ymmärrykselleni kirjoituksiesi pointtia ja punaista lankaa kohtaan et voi tehdä mitään. Ja se on hyvä asia se. Kertokaa sellainen bändi, jonka taiteellisesta näkemyksestä vastataan Jari Parantaisen ehdottamalla tavalla, eli rahalähtöisesti. En väitä, etteikö sellainen voisi olla hyvä, mutta esimerkkejä? Linkin Park? viina. hanuri. ja naiset. |
MikaHekkanen 27.01.2011 14:07:31 | |
---|
|
C 27.01.2011 16:24:37 | |
---|
BassoSisko: Jatketaan... Kuinka moni on lukenut ehdot (se litania asennuksen yhteydessä) ja noudattaa niitä? Kuinka moni ei koskaan ole asentanut mitään laitonta softaa koneelleen? Jospas nyt menisit jo suoraan asiaan. Eli haluat sanoa tarkalleen mitä? Ronnie James Dio - Kiitos 1942-2010 |
Lennu 27.01.2011 16:50:31 | |
---|
C: Jospas nyt menisit jo suoraan asiaan. Eli haluat sanoa tarkalleen mitä? Että warettaminen on ihan jees. "mut lennulla on se etu että se voi perustelematta pitää asioita täysin paskoina ja se silti voittaa kaikki väittelyt." -Twinkle |
Teijo K. 27.01.2011 17:43:50 | |
---|
BassoSisko: Jatketaan... Kuinka moni on lukenut ehdot (se litania asennuksen yhteydessä) ja noudattaa niitä? Kuinka moni ei koskaan ole asentanut mitään laitonta softaa koneelleen? Kuinka moni ei ole ikinä kävellyt päin punaisia liikennevaloissa? Eli miten tämä nyt liittyy itse asiaan? Musiikin ja tietokoneohjelmien warettaminen on yhtä väärin molemmat. Sekä musiikkia, että tietokoneohjelmia on jaossa myös ilmaiseksi. Mitä itse juhlasalin vuokraan tulee, jos käytetään kaupungin pianinoa tanssimusiikkiin (flyygeliä älköön siihen sallittako käyttää) lisäksi 5 mk. |
BassoSisko 27.01.2011 20:52:02 | |
---|
C: Jospas nyt menisit jo suoraan asiaan. Eli haluat sanoa tarkalleen mitä? Koodarit voisivat perustaa järjestön joka kerää rahaa jäsenilleen jokaisesta myydystä talletusmediasta, kovalevystä, jne. Perustuen siihen että osa ihmisistä kuitenkin lataa ja käyttää laitonta ohjelmistoa. Luulen vain että sellainen järjestö ei taitaisi saada samanlaisia oikeuksia kuin musiikin alalla. Halusin vain tuoda esille tämän vertailun, en sinänsä ottaa kantaa onko teostomaksut oikein vai ei. Alleviivaan asiaa, koska moni teistä kuitenkin ymmärtää väärin. Pakko harjoitella, jotta olisi hyvä syy miksi en osaa. |
Teijo K. 27.01.2011 22:10:25 | |
---|
BassoSisko: Koodarit voisivat perustaa järjestön joka kerää rahaa jäsenilleen jokaisesta myydystä talletusmediasta, kovalevystä, jne. Perustuen siihen että osa ihmisistä kuitenkin lataa ja käyttää laitonta ohjelmistoa. Luulen vain että sellainen järjestö ei taitaisi saada samanlaisia oikeuksia kuin musiikin alalla. Halusin vain tuoda esille tämän vertailun, en sinänsä ottaa kantaa onko teostomaksut oikein vai ei. Alleviivaan asiaa, koska moni teistä kuitenkin ymmärtää väärin. No ei muuta kuin perustamaan. Sillälailla se muusikoiden järjestö on lähtenyt käyntiin että joku on perustanut sen. Oikeudet punnitaan sitten, mutta kokeilematta on turha niillä spekuloida. Tallennusmediasta ei kuitenkaan makseta teostoa, vaan hyvitysmaksua. Mitä itse juhlasalin vuokraan tulee, jos käytetään kaupungin pianinoa tanssimusiikkiin (flyygeliä älköön siihen sallittako käyttää) lisäksi 5 mk. |