Aihe: ESP V-mallin mmv
1 2
Mr. Speed
25.01.2011 18:50:07
Grugi: Ei täällä herneitä vedetä ihan näin pienestä ;)

Se on ilmeistä että nuo lisenssi floikat ei varmasti pärjää aidolle, jos otetaan tuo T.O.M malli niin mikä siinä sitten on niin huonoa kun ei enää ole halpa floikka pilaamassa kitaraa.

Tokihan itse päätökset teet, mutta MMV:n hinnalla saisi torilta jo melkeinpä RR24:sta (750 euroa yksi pyynti joka tulee mieleen). Toinen olisi tietysti RR5. Itselläni oli MMV04 floikalla, eikä juuri kehuttavaa siinä laitteessa ollut. Suurin sudenkuoppa moisessa MMV:ssä on jälleenmyyntiarvo. Niitä saa myydä kauan ja halvalla. 600 euroa jos moisesta maksat, otat melko varmasti n. 350 euroa persnettoa jos ja kun kitara joskus vaihtoon menee. Eli jos MMV on pakko saada, niin osta käytetty. Voit löytää kolmasosalla.
Telecaster on kaunis kuin Johanna Tukiainen. http://www.youtube.com/watch?v=VmZ35VCV978
Kvesti
25.01.2011 19:48:41
Decadetroll: Joo, ja eroa tuolla 09 vuoden mallilla 07-08 vuoden malleihin on mitä? Eriväriset pinstripet rungossa? Muuten ovat ihan samaa kamaa.. Tosin oisko ollu aiemmin duncanin blackout tuon emg:n tilalla? En vaan keksi minkä vuoksi pitäisi maksaa lähemmäs 600 euroa uudesta 09 vuoden mallista, kun voi saada kahteensataan 07 tai 08 vuoden mallin, joka on täysin samanlainen..

08:ssa oli SD Blackout ja 07:sta en muista mikä siinä oli. Joissakin oli EMG-HZ. 09 oli eka malli, jota sai TOM:lla. Eipä noissa paljoa ole eroa.
Juicy
25.01.2011 20:26:30 (muokattu 25.01.2011 20:27:19)

Kvesti: 08:ssa oli SD Blackout ja 07:sta en muista mikä siinä oli. Joissakin oli EMG-HZ. 09 oli eka malli, jota sai TOM:lla. Eipä noissa paljoa ole eroa.

Eikös sitä 06-malliakin saanut kiinteälläkin tallalla? Vai olikohan jokin vanhempi... Minusta niitä oli kiinteinäkin kun oman 06:n ostin, varmaksi en kyllä sano. EMG-HZ:t oli kyllä omassani.
Ostakaa Peavey Classic. | Fureimumeipurutoppu is attractive beautiful!
Kvesti
25.01.2011 20:49:33
Juicy: Eikös sitä 06-malliakin saanut kiinteälläkin tallalla? Vai olikohan jokin vanhempi... Minusta niitä oli kiinteinäkin kun oman 06:n ostin, varmaksi en kyllä sano. EMG-HZ:t oli kyllä omassani.

Olen voinut missata jonkun aiemman mallin, jossa on ollut kiinteä talla. En ole ainakaan nähnyt sellaisia vaikka olen ollut pidemmän aikaa kiinnostunut kyseisestä mallista. Muistaisin, jos olisin nähnyt, kun kiinteätalla on mulle kynnyskysymys. Myönnän olevani väärässä, jos on tietää kiinteätallaisia olleen ennen 09:ä.
Estranged
25.01.2011 20:52:58
Kvesti: Olen voinut missata jonkun aiemman mallin, jossa on ollut kiinteä talla. En ole ainakaan nähnyt sellaisia vaikka olen ollut pidemmän aikaa kiinnostunut kyseisestä mallista. Muistaisin, jos olisin nähnyt, kun kiinteätalla on mulle kynnyskysymys. Myönnän olevani väärässä, jos on tietää kiinteätallaisia olleen ennen 09:ä.

On ollut ainakin jo 06. Mulla tuossa vieressä moinen raato onkin. Tunnetaan nimellä MMV BO.
"I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." | "lähes kaikissa voi valita kytkemällä kitara-efekti input- efekti looppi send-vahv. input-vahv.looppi send- efekti looppi return-efekti output-vahvistin looppi return." aristo666
Räkkipeli
25.01.2011 21:33:58
Nämä on juurikin niitä kitaroita mitä EI kannata ostaa uutena, jos ollenkaan.

Todella muovisen ja halpiksen tutusia keppejä. Floikkahan noissa on se kaikista suurin fail.

Eli kuten sanottu, uuden hinnalla saa huomattavasti paremman keihään käytettynä, joka muutenkin on fiksumpi sijoitus kuin uuden rihkaman osto.
If you want to know what other people hear when they listen to music, listen to music you don't understand. -Guthrie Govan
Jasma
25.01.2011 21:45:46
Räkkipeli: Nämä on juurikin niitä kitaroita mitä EI kannata ostaa uutena, jos ollenkaan.

Todella muovisen ja halpiksen tutusia keppejä. Floikkahan noissa on se kaikista suurin fail.

Eli kuten sanottu, uuden hinnalla saa huomattavasti paremman keihään käytettynä, joka muutenkin on fiksumpi sijoitus kuin uuden rihkaman osto.

Komppia!
Juup 06 MMV BO tässä osoitteessa kävi, eli se kiinteätallainen. Ei maksanu paljoa käytettynä ja lähti yhden kesän jälkeen eteenpäin. Jotenkin muovinen ja soundit töhnäset. En siis suosittele uutena ostamaan, vaan torilta käytettynä jos pakko on saada kyseinen keppi. Henk.koht. seuraavan kerran ku RR on saatava ni se on Jackson five.
Kvesti
26.01.2011 00:33:36
Jasma: Komppia!
Juup 06 MMV BO tässä osoitteessa kävi, eli se kiinteätallainen. Ei maksanu paljoa käytettynä ja lähti yhden kesän jälkeen eteenpäin. Jotenkin muovinen ja soundit töhnäset. En siis suosittele uutena ostamaan, vaan torilta käytettynä jos pakko on saada kyseinen keppi. Henk.koht. seuraavan kerran ku RR on saatava ni se on Jackson five.

Jackson five maksaa tuplasti, minkä uusi MMV ja on jonkun verran erilaiseen musiikkiin tarkoitettu kuin tän päivän MMV:t. Ei siinä ketään, kyllä mullekin Jackson five kelpais.

Nyt, kun aloin kaivamaan oikeilla sanoilla, löytyi kuvia MMV BO:sta. 09 MMV:t on eri kitaroita kuin 06 MMV:t. En vetäisi niiden pohjalta liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä. 09:ssä on kuitenkin EMG81, joka on suosittu metallipiireissä. Varmasti aivan eritason mikki kuin mitä 06 MMV:ssä on ollut.

En voi ainakaan omasta MMV:stä yhtyä näihin negatiivisiin kommentteihin. Uskon, että tässä tuotekehitys on mennyt hyvään suuntaan. Floikasta en edelleenkään osaa sanoa mitään.
hevikukko
26.01.2011 02:12:46
Ennenkuin riitelette....laittakaa toimiva linkki jossa kyseinen laite on kyseessä?
Toiseksi, olen itse hommaamassa ESP LTD MMV "ns. Rhoadsia kahdella humpparilla" ja olen testannut kitaran olevan ihan huippu kourassa ja tilujutuissa. Jos säädät skeban oikein, et voi edes mainita mitään Gibsonia tässä yhteydessä. Toinen hoitaa nopeet jutut ja toinen hitaat. Jos puhutaan Flying V:stä asia on toinen ja nyt on vaan nää laatujutut kyseessä.
Joka tapauksessa laittakaa toimivaa kuvaa ja ainakin ketjun aloittajan puolelta....pääsee tsiikaa missä mennään.
Mikä Boogie? ... No Mesa Boogie tietenkin! Hahahaa
hevikukko
26.01.2011 10:23:27
Monella ne nopeet jutut vaan lähtee ihan sormista eikä kitarasta..

No tietenkin ne lähtee sormista ja en tarkoittanut yleisesti Gibsonia edellisessä vaan vertauskuvallisesti. Hyvin istuva skeba kourassa sopivalla kaulalla, edesauttaa kyllä soittamista ja tuntumaa tiluhässäkässä.
Vaikka osataan googlettaa, laittakaa ketjuun liittyvästä kitarasta toimiva linkki tähän tsättiin.
Mikä Boogie? ... No Mesa Boogie tietenkin! Hahahaa
Vesihiisi
14.02.2011 23:44:18 (muokattu 15.02.2011 00:19:02)
Grugi: Kertokaas viisaammat hyvät ja huonot puolet tästä kitarasta, ja ei kiitos mitään Laiho höpinää.

http://www.musamaailma.fi/epages/mu … tPath=/Shops/musa/Products/10192094

Mulla oli tollainen hetken, tosin kiinteällä tallalla. En muista mallia tarkkaan. Kitaran työnlaadussa ei ollut valittamista, se vaan oli jotenkin lelun oloinen, sellainen muovinen värkki. Tilutteluun tuo oli soiva peli, ja kevyt soittaa. Kaulapainoisuus häiritsi, samoin kun se että plugi on kepissä suorassa kulmassa joten piuha jäi hölmösti pystyyn. Body oli kasattu kolmesta eri puunpalasta, tämän huomasi jos katsoi sopivasti valoa vasten. Runko on lehmusta, joka vastaa kovuudeltaan suurinpiirtein pajua tai jotain metsäsientä. Kolhuja keppiin tuli jokaisesta pienestä tällistä.

Saundi on ohut, sustainia ei myöskään löydy. Nämä ovat ominaisuuksia.

Noita pyörii torilla jatkuvasti, omistajaksi pääsee parilla huntilla ja samaan hintaan pääsee myös eroon. Uutena en suosittele ostamaan.

Noista Alexin ESP:eistä ei kannattane puhua tässä yhteydessä ollenkaan. Malleja yhdistää ainoastaan ulkonäkö.

Jos haet tuollaista kitaraa, suosittelen leppärunkoisia malleja, neck-through-body tai setneck rakenteella. Halvat floikat myös aiheuttavat enemmän ongelmia kuin iloa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)