Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Kitarat: akustinen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Pääsykoebiisi?
1
Tahtivaeltaja
19.01.2011 20:35:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Musalukioon kun olen hakemassa niin joku näppäilykikkailubiisi akustiselle? Olisiko ehdotuksia?
 
Pari vuotta olen soittanut joten en mitenkään erityisen loistava ole soittamaan että se huomioikaa.
 
haichun
19.01.2011 20:42:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Näin ensimmäisenä, jos helppoa etsit, jokin Denison Witmerin kappale, kuten Little Flowers, tai yksinkertaisesti Beatlesin Here comes the sun. En kuitenkaan ole varma haitko jotain klassista kun en ole juurikaan kyseisiin pääsykokeisiin tutustunut.
 
Tahtivaeltaja
19.01.2011 20:50:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Luultavasti ei ole niinkään tarkkaa millainen biisi on, mutta kiitos näistä! :)
 
AlaE
20.01.2011 13:40:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

J.S. Bach Bourrée, em? Opettajat kuulleet usein, mutta kyllä ne ovat kuulleet monet muutkin kipaleet.
 
Salvo honore
power of tower
24.01.2011 02:20:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse taisin joskus muinoin vetää peräti stairway to heavenia pätkän ja sitten vielä lisäksi srv:n mary had a little lambia säkeistön tai pari musalukion pääsykokeissa. Ei kait se niin se biisi ittessään ole tärkeä vaan pitää jotenkin osoittaa jonkunnäköistä musikaalisuutta. Sanoisin, että ei se mitä vetää, vaan miten vetää, on tärkeetä.
 
karsa
24.01.2011 16:38:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tsekkaapa J. Loudermilkin Windy and warm(vaikkapa Chet Atkinssin versio) tai vaikkapa Doc Watsonin Deep river blues.
 
akuankkakomppi
24.01.2011 17:50:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Varmaan tämän jo tsekkasit?
 
http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=51&t=137473
 
sum ergo cogito
santa
24.01.2011 18:38:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

paranoid toimii aina.
 
tepeh
25.01.2011 20:01:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

santa: paranoid toimii aina.
 
Paranoidissa on simmosta näppäilyä, että on sen jälkeen joka opttajan pillut suolattu. Sähkökitaralle ei paranoidia voi kuvitellakkaan.
 
Musiikin takia tänne tultiin, rölöjen takia tänne jäätiin.
friikki
26.01.2011 01:02:29 (muokattu 26.01.2011 01:03:33)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tahtivaeltaja: Musalukioon kun olen hakemassa niin joku näppäilykikkailubiisi akustiselle? Olisiko ehdotuksia?
 
Pari vuotta olen soittanut joten en mitenkään erityisen loistava ole soittamaan että se huomioikaa.

 
Soita jotain hyvin yksinkertaista jonka osaat soittaa varmasti. Ei kait musalukioon mitään valmiita muusikoita vielä haeta. "Ei kun" biisit voi jättää huoletta pois ohjelmistosta.
 
Pääasia että pojat viihtyy ja tytöillä on hauskaa
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «