nypdjaz 18.01.2011 09:51:16 | |
---|
Ambitus: lurittelin mitä sylki suuhun toi. Vähän hävettää näin jälkijunassa...ois voinu panostaa pikkasen enemmän. Et oo tosissasi =D Toihan on aivan saatanan kova, kuuntelin monta kertaa putkeen. On muuten aika synamainen soundi. |
Karipiirto 18.01.2011 14:01:19 (muokattu 18.01.2011 14:29:07) | |
---|
Ambitus: Joo just toi kyseinen ralli. Mun osuus taitaa alkaa siinä 3:48 paikkeilla. Ei silloin ollu mitään hajua kuinka kova pläjäys toi bändi onkaan, joten lurittelin mitä sylki suuhun toi. Vähän hävettää näin jälkijunassa...ois voinu panostaa pikkasen enemmän. Meillä kahdella on se ero että kun minä soitan mitä sylki suuhun tuo, se myös kuulostaa siltä. Huisia menoahan toikin oli. :D Edit. Pääsi muuten mun top-listalle tämä bändi. Aivan mahtavaa tavaraa. :) "Sä osaat purra ja raapia mutta tapella et kyllä osaa." - 7 vuotias serkuntyttö pikkusiskolleen mummoni 91 päivillä. |
Ambitus 18.01.2011 15:34:20 | |
---|
nypdjaz: Et oo tosissasi =D Toihan on aivan saatanan kova, kuuntelin monta kertaa putkeen. On muuten aika synamainen soundi. Taidan olla tosissani. Soundi on otettu AmpFarmista perus rectomallinnuksella eli nim.omaan olis voinu panostaa hieman enemmän. Laiskuuttani en jaksanu laittaa nuppikaappeja pystyyn joten plugareilla mentiin ja soundi onkin sen mukainen. Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti? Ja mikset tulisi tänne soittamaan nopeasti?!?! |
vvaltsu 20.01.2011 20:01:03 | |
---|
Hoho, oon tykittänyt tätä Pathfinderia nyt pari päivää. Ommuute pitkästä aikaa hyvää powermedallia. Ja noi falsetit jaksaa aina ihmetyttää. :) Tiluttaminen on kuten seksi, joskus siihen menee kiinnostus mutta aika nopeesti se kiinnostus palaa uudelleen. -aalataur |
Serenityltä uuden levyn myötä uutta videotakin pukkaa: aika lailla sitä, mitä Fallen Sanctuarylla jo kuultiin. Vähän tuntuu, että sinfonisia elementtejä vielä lisätty - tosin jos tämä on sinkku niin senkin vuoksi saattaa olla vähän normikamaa vielä kevyempää. Ei tämä nyt huono ole, mutta ei nyt mitenkään ihan sikana säväyttänytkään. http://www.youtube.com/watch?v=53EMv7yvLj8Vaikea on vauvankakkaa mieltää kermatoffeeksi, vaikka pehmeää, kellertävää ja lämmintä sekin on. |
SnowCrow 27.01.2011 01:19:44 | |
---|
Huhhu, tosiaankin aika mahtavalta kuulostaa toi Pathfinder! :D Mistähän tuota levyä olis mahdollista saada? Ei edes Spotifyssä ole. :( |
gendog 27.01.2011 02:36:05 | |
---|
SnowCrow: Huhhu, tosiaankin aika mahtavalta kuulostaa toi Pathfinder! :D Mistähän tuota levyä olis mahdollista saada? Ei edes Spotifyssä ole. :( Bändin kotisivuilta löytyy linkki (hinta $17,00 ~12,79€) |
SnowCrow 27.01.2011 16:23:28 | |
---|
gendog: Bändin kotisivuilta löytyy linkki (hinta $17,00 ~12,79€) Se on vaan digitaalinen versio. Mä haluisin ihan konkreettisen version. :( |
gendog 27.01.2011 16:26:06 (muokattu 28.01.2011 00:42:31) | |
---|
SnowCrow: Se on vaan digitaalinen versio. Mä haluisin ihan konkreettisen version. :( Käsittääkseni sieltä tulee konkreettinen digi-pack. Tämä viesti tuli sähköpostiin tänään "Hello! Thank you for purchase "Beyond The Space, Beyond The Time" album. The package has been sent to you today. Best regards, Mateusz Wysocki" EDIT: Tuli tässä mieleen että siinä tilauksessa oli eritelty levy ja postimaksut($14 + $3), joten kyllä sieltä ihan oikea levy tulee. |
SnowCrow 27.01.2011 20:28:37 | |
---|
gendog: Käsittääkseni sieltä tulee konkreettinen digi-pack. Tämä viesti tuli sähköpostiin tänään "Hello! Thank you for purchase "Beyond The Space, Beyond The Time" album. The package has been sent to you today. Best regards, Mateusz Wysocki" Aijaa. :o Hämäävästi tuossa lukee että "Order your digital edition here". Pitääpä sitten tilailla tuo jossain vaiheessa. :) Tattista. |
Dropped C 28.01.2011 00:44:06 | |
---|
|
Vilhelmus 28.01.2011 10:27:49 | |
---|
Dropped C: Crystal Viper on hyvää sankariheviä, Puolasta. http://www.youtube.com/watch?v=xAKtfUmAY0c Täähän on asiallista matskua. Olennainen hallussa, eikä keskitytä oksettaviin "sinfonisuuksiin" ja muuhun hevinpilaajaelementteihin. Jäätävä mänkkinen. |
Dropped C 28.01.2011 11:07:22 | |
---|
Vilhelmus: Täähän on asiallista matskua. Olennainen hallussa, eikä keskitytä oksettaviin "sinfonisuuksiin" ja muuhun hevinpilaajaelementteihin. Juurikin näin. Ei oo turhaa progee, sinfoniaa tai kiippareita, vaan hyvää sankarihevimetallia. |
Vilhelmus 03.02.2011 08:28:43 | |
---|
Kun ei oikein nyky-powerit tunnu nappaavan, niin pitää sitten tehdä itse. Tai no, ei tämä nyt ehkä niin selkää poweria ole, perinneheviä lähinnä, mutta sopinee tähän otsikkoon kuitenkin vähintään kohtalaisesti. Jos kiinnostaa ei-sinfoninen, ei-kosketintäytetty ja hyvädraivinen hevimeno, niin sopii tsekata: www.burningwinter.comJäätävä mänkkinen. |
Esp 03.02.2011 18:14:20 | |
---|
Vilhelmus: Kun ei oikein nyky-powerit tunnu nappaavan, niin pitää sitten tehdä itse. Tai no, ei tämä nyt ehkä niin selkää poweria ole, perinneheviä lähinnä, mutta sopinee tähän otsikkoon kuitenkin vähintään kohtalaisesti. Jos kiinnostaa ei-sinfoninen, ei-kosketintäytetty ja hyvädraivinen hevimeno, niin sopii tsekata: www.burningwinter.com Kuuntelin ton eilen kun sitä masteroitiin, muuten kovaa kamaa (varsinkin toi Faija tykitti mehevästi), mutta miksi "fire - higher" riimi? Voi miksi? :P Täh?!? |
Vilhelmus 03.02.2011 18:35:13 | |
---|
Esp: Kuuntelin ton eilen kun sitä masteroitiin, muuten kovaa kamaa (varsinkin toi Faija tykitti mehevästi), mutta miksi "fire - higher" riimi? Voi miksi? :P Hevitematiikassa on asioita, joista ei pääse irti :P Jäätävä mänkkinen. |
Esp 03.02.2011 18:45:27 | |
---|
Vilhelmus: Hevitematiikassa on asioita, joista ei pääse irti :P Pistetääks powerbändi pystyyn jonka nimi on Higher Fire? Täh?!? |
JIRPPI 17.08.2011 22:01:42 | |
---|
Olin jo tekemässä ketjua nimeltä "Power Metal", kun haku ei semmosta vielä löytänyt, vaikka mä muistinkin, että täällä tämmönen ketju jossain taitaa olla. Vähän sitten selasin sivuja taaksepäin, ja löytyihän se. Power metalhan on aika laaja käsite ja sisältää niin Helloweenit ja Blind Guardianit kuin Metal Churchit ja Manowaritkin. Joskus se jaetaankin amerikkalaiseen ja eurooppalaiseen poweriin, mutta mun mielestä tuo jako on aika huono, sillä kaikki eurooppalaiset power metal -bändit eivät ole taukoamatonta tuplabasaria, liikaa kosketintilua ja vittumaisia laulumelodioita, eivätkä kaikki amerikkalaisetkaan ole - hmm, mitäs tähän nyt keksis - samanlaisia. Itsehän pidän jossain määrin molemmistya tyyleistä, paitsi niistä kaikista vammaisimmista Dragonforceista. (hymiö) Lähiaikoina on tullut tutustuttua enemmän amerikkalaiseen poweriin. Näistä suosikiksi on Metal Churchin rinnalle noussut aika tuntematon Apollo Ra, joka on julkaissut vain kaksi demoa 80-luvulla ja vuonna 2000 täyspitkän demojen biiseistä koostuvan Ra Pariahin. Kyseisen levyn nimibiisi on omasta mielestäni ehkä hienoin power metal -biisi ikinä. http://www.youtube.com/watch?v=zpT8IPb7bLg Laitan myöhemmin ehkä juttua myös muista bändeistä, mutta nyt en enää jaksa. http://www.youtube.com/watch?v=qj0SrqGpa6Y |
tender.insanity 18.08.2011 07:46:42 | |
---|
Jenkkipowereista, joita itse siedän, tulee mieleen Steel Prophet ja Jacob's Dream. Jälkimmäinen on uskovaisten heviä, mutta saa sen anteeksi kun laulaja kuulostaa enempi Dickinsonilta kuin Dickinson itse. |
Karipiirto 18.08.2011 09:03:36 | |
---|
tender.insanity: Jenkkipowereista, joita itse siedän, tulee mieleen Steel Prophet ja Jacob's Dream. Jälkimmäinen on uskovaisten heviä, mutta saa sen anteeksi kun laulaja kuulostaa enempi Dickinsonilta kuin Dickinson itse. Onkos tämä se bändi, jolla on tilillään kappale Cinescope? Hassua. Ei se laulaja minusta juuri Brucelta kuulostanut. "My name is Beethoven motherf***er, maybe you've heard of me!!" |