Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: ESP V-mallin mmv
1 2
Grugi
24.01.2011 18:50:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kertokaas viisaammat hyvät ja huonot puolet tästä kitarasta, ja ei kiitos mitään Laiho höpinää.
 
http://www.musamaailma.fi/epages/mu … tPath=/Shops/musa/Products/10192094
 
SDMF
Vladi
24.01.2011 18:51:59 (muokattu 24.01.2011 18:56:56)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Grugi: Kertokaas viisaammat hyvät ja huonot puolet tästä kitarasta, ja ei kiitos mitään Laiho höpinää.
 
http://www.musamaailma.fi/epages/mu … tPath=/Shops/musa/Products/10192094

 
A) Tuo ei ole ESP vaan ESP:n halpamalli LTD. Musamaailma mainostaa virheellisesti
 
B) Käytä hakua, kyseinen kitara on muusikoiden.netin kysytyimpiä soittimia.
 
C) Yhtä MMV:tä olen kunnolla testannut, en suosittele.
 
E: Ja syy, miksen suosittele, on tuo tina"floikka". Ainut hyvä kelluva talla alle 600e kitaroissa on ollu ibanezin ZR-tremolo. Noista halvoista floikista ja syistä, miksi ne kannattaa jättää väliin, löytyy myös paljon keskustelua hakua käyttämällä.
Grugi
24.01.2011 19:34:02 (muokattu 24.01.2011 19:55:30)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo hakua kyllä käytin ja tovin kahlasinkin keskusteluita läpi mutta eipä siellä oikeati mitään konkreettista osunut silmään, lähinnä se oli sitä LTD mollausta mutta itse kitarasta ei oikein mitään konkreettista sanottavaa löytynyt. Liekö tosiaan tuon hintainen kitara niin huono kuin tällä on annettu ymmärtää.
 
No mutta juu kiitos kommentista.
 
SDMF
lavaamo
24.01.2011 20:35:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Grugi: Joo hakua kyllä käytin ja tovin kahlasinkin keskusteluita läpi mutta eipä siellä oikeati mitään konkreettista osunut silmään, lähinnä se oli sitä LTD mollausta mutta itse kitarasta ei oikein mitään konkreettista sanottavaa löytynyt. Liekö tosiaan tuon hintainen kitara niin huono kuin tällä on annettu ymmärtää.
 
No mutta juu kiitos kommentista.

 
Eipä se hinta aina korreloi laatua, jos tuollaisen haluat niin kannattaa ostaa torilta, noita lähtee todella edukkaasti kun ei kovin haluttu keppi sitten loppupeleissä olekkaan. Sekin varmaan jotain kitarasta kertoo.
 
Huonoja juttuja jo vuodesta 1981
Decadetroll
24.01.2011 22:03:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuo on kyllä totta. Halvimmillaan nähny noita menevän pariin sataan euroon torilla.
 
"vedän tähän häröön taustaan jotain häröä lirutusta ja trillejä ja pari norsun ääntä."
Kvesti
25.01.2011 01:14:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä en ole ymmärtänyt LTD:n mollausta. Mulla on pari sellaista ja niiden ainoa ongelma on se, että niissä on EMG:n mikit. Tremoloista en tiedä mitään, kun kummassakin on TOM. Toinen niistä juuri tuo MMV. Eikös tuo ole Musamaailman oma malli? Olen saanut sen käsityksen, kun siitä ei ole mitään ulkomaiden sivuilla ja mallinnimessä on MM.
 
En tiedä tekeekö floikka tuosta huonon. Oma MMV on asiallinen peli. Hyvä valinta, jos haluaa tuon tyylisen kitara. Tämä siis kiinteätallaisesta versiosta.
 
Muuki
25.01.2011 07:16:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Decadetroll: Tuo on kyllä totta. Halvimmillaan nähny noita menevän pariin sataan euroon torilla.
 
En oo nähny kyllä ainuttakaan pariin sataan, vanhempia malleja kylläkin.
 
M4ss3 m/: "Myytti: Kitarankielien paksuuden sopivuus on makukysymys."
lavaamo
25.01.2011 07:28:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muuki: En oo nähny kyllä ainuttakaan pariin sataan, vanhempia malleja kylläkin.
 
No mitä merkittäviä eroja niissä malleissa sitten on? Väri, tallamikki, erilainen soololovi? Samaa huttua tuntuvat olevan kaikki.
 
Huonoja juttuja jo vuodesta 1981
Grugi
25.01.2011 08:11:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tossa toria kaivelin niin tosiaan noita floikallisia versioita muutama on myynnissä mutta kiinteätallaisia ei ainuttakaan. Se että torilla on jotain kitaraa reilusti myynnisssä ei ehkä tarkoita että ne olisi jotenkin huonoja muutenhan voisi vetää johtopäätöksen että Gibsonin LP, Fenderin Strato/Tele ovat ei niin haluttuja kitaroita. ;D
 
SDMF
lavaamo
25.01.2011 08:25:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Grugi: Tossa toria kaivelin niin tosiaan noita floikallisia versioita muutama on myynnissä mutta kiinteätallaisia ei ainuttakaan. Se että torilla on jotain kitaraa reilusti myynnisssä ei ehkä tarkoita että ne olisi jotenkin huonoja muutenhan voisi vetää johtopäätöksen että Gibsonin LP, Fenderin Strato/Tele ovat ei niin haluttuja kitaroita. ;D
 
Sähän voit itselles kovassa kitarakuumeessa perustella ton kepin hyvyyttä niinkuin vaan tahdot, mutta mä en ehkä vertaisi mitään mmveetä Gibsonin stankku lepakkoon..
 
Huonoja juttuja jo vuodesta 1981
Grugi
25.01.2011 08:44:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

lavaamo: Sähän voit itselles kovassa kitarakuumeessa perustella ton kepin hyvyyttä niinkuin vaan tahdot, mutta mä en ehkä vertaisi mitään mmveetä Gibsonin stankku lepakkoon..
 
Jaha vai niin, olenko sanonut potevani kitarakuumetta ja vaikka potisinkin niin mistä päättelit että kyseessä olisi juuri tämä LTD MMV vaikka siitä kokemuksia kyselinkin.
 
Onko sinulla ihan konkreettista kokemusta kyseisistä malleista vai ihanko vaan mutulla heittelet että surkea kitara?
 
Vertasinko Gibsonia mihinkään edellisessä kommentissani? Totesin että Gibsonia ja Fenderiä liikkuu torilla paljon joten lienkö nekään niin haluttuja sitten.
 
Hassua että nuo LTD V-mallit saa jotkut ihmiset kovinkin kärkkäästi kritisoimaan tuotetta, liekö sitten syynä inho tiettyä artistia kohtaan vai mikä lie, tuskin pelkästään kitaran laatu. ;D
 
SDMF
lavaamo
25.01.2011 08:51:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Grugi: Jaha vai niin, olenko sanonut potevani kitarakuumetta ja vaikka potisinkin niin mistä päättelit että kyseessä olisi juuri tämä LTD MMV vaikka siitä kokemuksia kyselinkin.
 
Onko sinulla ihan konkreettista kokemusta kyseisistä malleista vai ihanko vaan mutulla heittelet että surkea kitara?
 
Vertasinko Gibsonia mihinkään edellisessä kommentissani? Totesin että Gibsonia ja Fenderiä liikkuu torilla paljon joten lienkö nekään niin haluttuja sitten.
 
Hassua että nuo LTD V-mallit saa jotkut ihmiset kovinkin kärkkäästi kritisoimaan tuotetta, liekö sitten syynä inho tiettyä artistia kohtaan vai mikä lie, tuskin pelkästään kitaran laatu. ;D

 
Kylläpäs meni herneet nenään, ja oon kyllä noita mmveitä käpistellyt. Kyllä mä tolla rahalla ostaisin ennemmin vaikka rr3:n jos veet on lähellä sydäntä.
 
Mua lähinna ihmetyttää tään tietyn kitaristin muotia oleva väheksyminen.
 
Huonoja juttuja jo vuodesta 1981
Grugi
25.01.2011 08:57:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

lavaamo: Kylläpäs meni herneet nenään, ja oon kyllä noita mmveitä käpistellyt. Kyllä mä tolla rahalla ostaisin ennemmin vaikka rr3:n jos veet on lähellä sydäntä.
 
Mua lähinna ihmetyttää tään tietyn kitaristin muotia oleva väheksyminen.

 
Ei täällä herneitä vedetä ihan näin pienestä ;)
 
Se on ilmeistä että nuo lisenssi floikat ei varmasti pärjää aidolle, jos otetaan tuo T.O.M malli niin mikä siinä sitten on niin huonoa kun ei enää ole halpa floikka pilaamassa kitaraa.
 
SDMF
lavaamo
25.01.2011 09:03:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Grugi: Ei täällä herneitä vedetä ihan näin pienestä ;)
 
Se on ilmeistä että nuo lisenssi floikat ei varmasti pärjää aidolle, jos otetaan tuo T.O.M malli niin mikä siinä sitten on niin huonoa kun ei enää ole halpa floikka pilaamassa kitaraa.

 
Tuskin se TOM tallainen aivan susi on, en vain itse ostaisi tuota uutena kun käytettynä näkyy halvin mmv olevan tällähetkellä 180e ja 600e saa jo hyviä käytettyjä keppejä.
 
Huonoja juttuja jo vuodesta 1981
CSatan
25.01.2011 09:58:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ainoa huono asia mitä tulee mieleen omasta (07 malli) on kaulapainoisuus, mutta korjaantuu kunnon hihnalla. noista hz mikeistäkin on paljon ollut keskustelua puolesta ja vastaan..
 
Tinafloikka pitää mulla vielä vireen
Jos haluaa tuon mallisen kitaran niin suosittelisin esp mallia torilta :D
 
(08 mmv torilla 180e jos halvalla haluaa ltd:n)
 
Ihminen ei opi virheistä vaan onnistumisista.
Decadetroll
25.01.2011 12:03:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muuki: En oo nähny kyllä ainuttakaan pariin sataan, vanhempia malleja kylläkin.
 
Joo, ja eroa tuolla 09 vuoden mallilla 07-08 vuoden malleihin on mitä? Eriväriset pinstripet rungossa? Muuten ovat ihan samaa kamaa.. Tosin oisko ollu aiemmin duncanin blackout tuon emg:n tilalla? En vaan keksi minkä vuoksi pitäisi maksaa lähemmäs 600 euroa uudesta 09 vuoden mallista, kun voi saada kahteensataan 07 tai 08 vuoden mallin, joka on täysin samanlainen..
 
"vedän tähän häröön taustaan jotain häröä lirutusta ja trillejä ja pari norsun ääntä."
Juicy
25.01.2011 14:12:08
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

06-mallissa oli tosin piuhan liitin alemmassa sakarassa, mikä oli suoraan sanottuna erittäin perseestä. Isompi runkohan noissa on, mitä RR-malleissa. Uudemmista en sitten tiedä, vaan rahat-pois-fanituotteiltahan nuo haiskahtaa. Vähän kuten useimmat Deanin Razorbackitkin.
 
Ostakaa Peavey Classic. | Fureimumeipurutoppu is attractive beautiful!
lavaamo
25.01.2011 15:01:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juicy: 06-mallissa oli tosin piuhan liitin alemmassa sakarassa, mikä oli suoraan sanottuna erittäin perseestä. Isompi runkohan noissa on, mitä RR-malleissa. Uudemmista en sitten tiedä, vaan rahat-pois-fanituotteiltahan nuo haiskahtaa. Vähän kuten useimmat Deanin Razorbackitkin.
 
Musamaailma on kyllä kunnostautunut näitten "rahat pois tyhmiltä" keppien tilailussa ja myynnissä.
 
Huonoja juttuja jo vuodesta 1981
Juicy
25.01.2011 16:55:27 (muokattu 25.01.2011 16:56:42)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

lavaamo: Musamaailma on kyllä kunnostautunut näitten "rahat pois tyhmiltä" keppien tilailussa ja myynnissä.
 
Niin no, ei kai se ole tyhmä joka pyytää... Vaikkei laadussa olisi mitään sanomista, niin noihinkin vaan liittyy niin vahva assosiaatio, että kovin vaikea on myydä kellekään muulle kuin fanille tai sellaiselle joka ei välitä soittimeen liittyvästä imagosta. Aika harva loppujen lopuksi voi käsi sydämellä sanoa jälkimmäistä.
 
Ostakaa Peavey Classic. | Fureimumeipurutoppu is attractive beautiful!
lavaamo
25.01.2011 16:58:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juicy: Niin no, ei kai se ole tyhmä joka pyytää... Vaikkei laadussa olisi mitään sanomista, niin noihinkin vaan liittyy niin vahva assosiaatio, että kovin vaikea on myydä kellekään muulle kuin fanille tai sellaiselle joka ei välitä soittimeen liittyvästä imagosta. Aika harva loppujen lopuksi voi käsi sydämmellä sanoa jälkimmäistä.
 
Näinpä, puolustukseksi voin kyllä todeta että puiltaan sellainen Petosalmi sigu oli kyllä aivan ok keppi, ja tuskin ESP omalla merkillään ihan mitä sattuu myykään. Jos siihen olis panostettu vaikka Ebenit ja kunnon floikka, niin ei varmaan olisi sellainen vitsi kuin nykyään on.
 
Huonoja juttuja jo vuodesta 1981
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «