Aihe: No one ever really dies
1 2
fezu
25.03.2004 17:58:17
Mitä mieltä ootte N.E.R.D.:n uudesta lätystä?
"be mine and your innocence I will consume"
Dunga
25.03.2004 18:02:52
Sen sinkkubiisin olen kuullut ja varsin virkistävää kuunneltavaa oli vaikka en moisesta musiikista niin kauheasti välitäkään.
"Eeih...mä oon hukkunu tänään varmaan viisi kertaa, mä oon ihan puhki" IMIK #4
FatSam
25.03.2004 18:06:29

Uskoisin että bändin nimi kirjoitetaan Nerdee, tyhmä. Se sinkku mikä soi välillä Novalla on ainakin tosi hyvä.
Nyt tulee.
Aksu89
25.03.2004 18:11:40
Uskoisin että bändin nimi kirjoitetaan Nerdee, tyhmä. Se sinkku mikä soi välillä Novalla on ainakin tosi hyvä.

Enpä uskois, kaksi eri bändiä,
Metallican Reload jyrää!
Nimismies
25.03.2004 18:11:52

Vaihda toi avatar. Mua suututtaa aina kun se tulee vastaan.
"Nimismies saa ajaa pihaan"(koska hän kuuluu sisäpiiriin) -Absoluuttinen Nollapiste: Suvannossa Ylpeä Ilme
FatSam
25.03.2004 19:08:01

Enpä uskois, kaksi eri bändiä,

No älä.
Nyt tulee.
FatSam
25.03.2004 19:08:36

Vaihda toi avatar. Mua suututtaa aina kun se tulee vastaan.

Enkä vaihda. Sen tarkoitus on ärsyttää sinua.
Nyt tulee.
Raipe
25.03.2004 19:18:46
Mitä mieltä ootte N.E.R.D.:n uudesta lätystä?

Kakkaa.
"Ei muuta kuin lisää paskaa housuun!" -Klunssila
fezu
25.03.2004 19:33:26
Kakkaa.

lyhyt ja ytimekäs...ootko muka kuunnellu koko albumin?
Raipe
25.03.2004 20:14:43
lyhyt ja ytimekäs...ootko muka kuunnellu koko albumin?

e.
"Ei muuta kuin lisää paskaa housuun!" -Klunssila
Nimismies
25.03.2004 21:53:44
Enkä vaihda. Sen tarkoitus on ärsyttää sinua.

No, nyt kun tarkoitus on täytetty niin vaihda se.
"Nimismies saa ajaa pihaan"(koska hän kuuluu sisäpiiriin) -Absoluuttinen Nollapiste: Suvannossa Ylpeä Ilme
kid ego
25.03.2004 22:51:57
Ihan paska tuo N.E.R.D. -levy.
Raibishkele.
Fuzzy Boner
25.03.2004 23:29:02
No, nyt kun tarkoitus on täytetty niin vaihda se.

vaihda säki.. Täytetty seki jo.

Eiku vaihdetaan kaikki.
Hello Brothers; My name is Baron, Fuzzy Baron!
saturnzreturn
05.04.2004 10:12:11 (muokattu 05.04.2004 10:12:43)
en ole kuullut, mutta jotenkin tuntuis ettei neptunespojat uskalla tehdä huonoa levyä...varsinkaan kun edellinen levy oli aivan tappohyvä..

niin ja aika hämäävä tuo ohtikko, sillä eikös no one ever really dies ollut sen vanhan levyn nimi (vaikkakaan en tätä uuden levyn nimeä muista)
sattuu olemaan sillälailla,että toisilla on millä mällätä ja toisilla se on rahasta kiinni, juu....
el Bastardo
05.04.2004 10:25:31

Eip. Nerdee (aiemmin Nerdie) on tämä suomalainen tyttöpoppipoppoo, mitä saattaa YleX:llä ja Novalla esimerkiksi kuulua. N.E.R.D. puolestaan on Neptunes-tuottajakaksikon bändi (joku kolmas heebokin siinä on). Neptunesin tuottamia biisejä oot varmasti kuullut ihan sikana, hemmot kun ovat suuresti vastuussa nykypopin soundi- ja rytmimaailmasta.

Ja asiaan: oon tuota Fly or Die -levyä jonkin verran viime aikoina kuunnellut, ja pakko myöntää että toimii. Hyviä biisejä albumi täynnänsä. Ensimmäisenä kolahti singlekappale She Likes to Move. Kaikesta Neptunesin ja N.E.R.D.:n tuotannosta en niin välitä, mutta tämä uusi levy on kyllä mainio.
Peki
05.04.2004 14:12:25
Eip. Nerdee (aiemmin Nerdie) on tämä suomalainen tyttöpoppipoppoo, mitä saattaa YleX:llä ja Novalla esimerkiksi kuulua. N.E.R.D. puolestaan on Neptunes-tuottajakaksikon bändi (joku kolmas heebokin siinä on). Neptunesin tuottamia biisejä oot varmasti kuullut ihan sikana, hemmot kun ovat suuresti vastuussa nykypopin soundi- ja rytmimaailmasta.

joku nokkelampi ehkä jo huomasi, että siellä oli pientä vittuilua mukana tuolla miljonääri-jussilla...

enivei, en oo tuota uutta levyä pahemmin kuullut.
vanhemmasta tykkäsin kyllä kovasti.
pitänee hommata uusi..
"Jaa minä apea?" -Alfred E. Neumann
el Bastardo
05.04.2004 16:04:12
joku nokkelampi ehkä jo huomasi, että siellä oli pientä vittuilua mukana tuolla miljonääri-jussilla...

No hitsi, mä en oo laisinkaan nokkela poika... :|

Melkein harkitsin tuon levyn ostamista tänään, mutta Airosta tarttuikin mukaan sitten Magyar possen uutukainen.
saturnzreturn
05.04.2004 18:10:09
niin ja aika hämäävä tuo ohtikko, sillä eikös no one ever really dies ollut sen vanhan levyn nimi (vaikkakaan en tätä uuden levyn nimeä muista)

nii että vaa että sanoinpas väärin, vanhan levyn nimihän on "in search of...", mutta kannessa lukee myös että no one ever really dies...poistun
sattuu olemaan sillälailla,että toisilla on millä mällätä ja toisilla se on rahasta kiinni, juu....
fezu
05.04.2004 20:08:49
nii että vaa että sanoinpas väärin, vanhan levyn nimihän on "in search of...", mutta kannessa lukee myös että no one ever really dies...poistun

Siis se N.E.R.D tulee just tosta "no one ever really dies", se lukee niitten kotisivuillakin...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)