Aihe: Jethro Tull..
1 2 3 4 519 20 21 22 2337 38 39 40 41
Mika Torvinen
08.05.2010 12:44:04
kepe-5: Paradise Steakhouse sen sijaan on vuoden 1994 Nightcap-hämykokoelmalla ja käsittääkseni myöskin jonkin remasterin bonuksena.

Paradise Steakhouse on War Child-levyn remasterin bonuksena.
A lot of the older fans think that Genesis should be a brand name for progressive rock or whatever, but actually Genesis is the name for a group of songwriters who have always done whatever they felt like doing under that banner. -Phil Collins
beltaine
09.05.2010 01:24:53
Laittakaa mielestänne kolme parasta tullin levyä,olen muusikko ent. punkkari ja diggaan bändiä.Jethro ei ole kaikkein helpoin bändi, hyvä niin six varmaan diggaan sitä.Waltarin Kätsy diggaa kuten yup Martikainen,popedan Costello jopa Metallica ja iron maiden ,alex harvey jne.Mul on kaik levyt vaikea sanoa mikä paras paskaa levyä ei näiltä olekkaan.Laittakaa mielestänne kolme parasta levyä,
antnis
09.05.2010 12:57:11
beltaine: Laittakaa mielestänne kolme parasta tullin levyä,olen muusikko ent. punkkari ja diggaan bändiä.Jethro ei ole kaikkein helpoin bändi, hyvä niin six varmaan diggaan sitä.Waltarin Kätsy diggaa kuten yup Martikainen,popedan Costello jopa Metallica ja iron maiden ,alex harvey jne.Mul on kaik levyt vaikea sanoa mikä paras paskaa levyä ei näiltä olekkaan.Laittakaa mielestänne kolme parasta levyä,

Kyllä mulle Stand Up on se definitiivinen Tullli. Sanoisinkohan sitten, että seuraavaksi tulevat Aqualung ja Heavy Horses, valinta on erittäin vaikea.
Teepussi
10.05.2010 10:31:56
beltaine: Laittakaa mielestänne kolme parasta tullin levyä,olen muusikko ent. punkkari ja diggaan bändiä.Jethro ei ole kaikkein helpoin bändi, hyvä niin six varmaan diggaan sitä.Waltarin Kätsy diggaa kuten yup Martikainen,popedan Costello jopa Metallica ja iron maiden ,alex harvey jne.Mul on kaik levyt vaikea sanoa mikä paras paskaa levyä ei näiltä olekkaan.Laittakaa mielestänne kolme parasta levyä,
Songs From the Wood, Thick as a Brick/ A Passion Play, Minstrel in the Gallery..
kepe-5
10.05.2010 14:44:01

Aqualung, Thick As A Brick ja Heavy Horses ovat eniten meikäläisen mieleen.
And you don't stand an outside chance
Bald Anus
18.05.2010 23:53:51

Kun olet hankkinut Thick As A Brickin, sinun ei tarvitse enää kuunnella muita levyjä.
Icy-Sun
28.05.2010 18:25:43
Songs From The Wood, Thick As A Brick, Aqualung.
Beyond here lies nothing...
Pedroz
28.05.2010 21:51:33

Icy-Sun: Songs From The Wood, Thick As A Brick, Aqualung.

Nämähän ne melkein on, Heavy Horses voisi tosin ehkä korvata viimeisen.
"Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa" -Tommi Liimatta
Hohhoijaa
29.05.2010 00:42:33
Itse tapaan kohottaa This Wasin parhaimmiston joukkoon, bändin löytäminen itsessään tämä albumin kautta oli aikanaan kuitenkin melkoinen pamaus. Siinä on sellaista juurevuutta ja rentoa, tuoreen kuuloista otetta. Ja Heavy Horses pesee omalla kohdalla Songs from the Woodin, joka sekin on erittäin hyvä (ellei jopa eheämpi kokonaisuus).
The planet is fine, the people are fucked.
kepe-5
29.05.2010 12:27:33 (muokattu 29.05.2010 12:29:26)
Bald Anus: Kun olet hankkinut Thick As A Brickin, sinun ei tarvitse enää kuunnella muita levyjä.

Tää on kyllä tietyllä tavalla hyvin totta, jos arvostaa tuollaista yhtenäistä ja progressiivisempaa ilmaisua. TAAB ei sitten taas toisaalta anna mitenkään hirveästi osviittaa yhtyeen muun tuotannon kuuntelemiseen, se jotenkin leijuu irrallaan koko muusta katalogista vähän samaan tapaan kuin Jos talviyönä matkamies verrattuna Italo Calvinon muuhun tuotantoon.

Joka tapauksessa Thick on paitsi yhtyeen dynaamisin ja soundien puolesta kultaisin, myös ratkaisuiltaan nokkelin levy. Tipotiessään on myös Ian Andersonin paikoin pilkahteleva messiaanisuus, jonka puuttuminen kyllä varmaan edesauttoi noinkin mainion lätyn syntymiseen.

Ja voi pojat kun Barrie Barlow osaa soittaa rumpuja hienosti :-O
And you don't stand an outside chance
ipa
23.01.2011 20:16:09
Pari Andersonin soolokeikkaa Suomessa syksyllä. Onko tietoa millainen kokoonpano?

OCT_ _
10_Turku, Finland_Logomo
11_Helsinki, Finland_Finlandia Hall

http://www.j-tull.com/tourdates/index.html
ekikoo
24.01.2011 12:11:55
Nyt huilun aloittamisen jälkeen tullut kuunneltua Jethroa ja Andersonia enempi. Ihan kuningaslevyjä nuo Rupi's Dance ja Secret language of birds, tai ainakin siltä vaikuttaa kun spotifystä olen laittanut soimaan taustalle. Keikkakin tekis ilman muuta mieli nähdä, mutta liian kalliiksi tulis reissu etelään.
All these pianists striving for perfection. Fools! Don't they know: PERFECT AIN'T GOOD ENOUGH!
Rämppy
24.01.2011 15:36:47
Hohhoijaa: Itse tapaan kohottaa This Wasin parhaimmiston joukkoon, bändin löytäminen itsessään tämä albumin kautta oli aikanaan kuitenkin melkoinen pamaus. Siinä on sellaista juurevuutta ja rentoa, tuoreen kuuloista otetta. Ja Heavy Horses pesee omalla kohdalla Songs from the Woodin, joka sekin on erittäin hyvä (ellei jopa eheämpi kokonaisuus).

This Was on meikäläisenkin lemppareita omaperäisessä hurjuudessaan ja energisyydessään. Lisäksi tykkään Mick Abrahamsin kitaroinnista: kekseliästä bluespohjaista toimintaa hienolla soundilla (kannattaa tsekata Blodwyn Pigin levyt!). Stand Up, Benefit ja Aqualung ovat myös hienoja levyjä. Tämän jälkeen meininki muuttuikin enemmän teemalevy-pohjaiseksi. Thick as a Brickin jälkeiset 70-luvun levyt eivät hirveästi meikäläistä ole innostaneet (hetkensä niilläkin on), kunnes tuli Songs From the Wood ja Heavy Horses, joista olen tykännyt paljon, vaikka meininki on hyvin erilaista verrattuna muutamaan ekaan levyyn. Tämän kauden jälkeisestä toimintaa en ole seurannut kovin tarkasti.
En sitten malttanut olla sanomatta.
Teepussi
24.01.2011 15:52:07
Itse pidän nykyään Passion Playta TAABia parempana, varsinkin toinen puolikas on uskomattoman hieno..
Antti29
31.01.2011 08:43:35

No, nyt se on sitten ihan virallista:

http://www.keitelejazz.fi/?pg=aiko&yksi=16

Ja liputkin tulevat myyntiin huomenna.
Hetken asiaa pohdittuani tulin siihen tulokseen että nää alapään jutut on mun heiniä.
Bonham
31.01.2011 17:52:07
Antti29: No, nyt se on sitten ihan virallista:

Jollei siinä oo sitä rasittaavaa tilu tilu kloppia kitarassa, kannattaa mennä kattomaan!
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
antnis
31.01.2011 19:59:07
Antti29: No, nyt se on sitten ihan virallista:

Melkeinpä Fairportti kiinnostais enempi kuin Tulli
akuankkakomppi
02.02.2011 16:56:58
beltaine: Laittakaa mielestänne kolme parasta tullin levyä,

Läheskään koko tuotantoa en tunne, mutta Aqualung ja Heavy horses on aika mukavia kiekkoja. Huono ei ole Living in the past'kään, vaikkei mielestäni aivan Aqualungin veroinen olekaan.
sum ergo cogito
SnowCrow
02.02.2011 22:05:32
akuankkakomppi: Läheskään koko tuotantoa en tunne, mutta Aqualung ja Heavy horses on aika mukavia kiekkoja. Huono ei ole Living in the past'kään, vaikkei mielestäni aivan Aqualungin veroinen olekaan.

Living in the Past onkin kokoelmalevy, joten ei kai sitä voi verrata? :D
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)