Haljennut symbaali on rikki. Itse en maksaisi mitään rikkinäisestä. Symbaalia ei voi korjata. Joskus kokeilin niin, että rikkoutuneesta kaverin symbaalista leikattiin sorvilla sentin suikale pois koko matkalta. Silmällä ei voinut havaita symbaalin muuttuneen, mutta soundi olikin aika erillainen. Kolahdus siitä vain lähti entiseen soundiin verrattuna. Kaikenlaiset poraukset ja leikkelyt ovat vain kuoleman pitkittämistä. Tietysti, jos joku on niin hölmö, että haluaa rikkinäisestä vielä jotakin maksaa, niin rahat pois vain... Mika Hollström |
miän vain 26.03.2004 10:08:53 | |
---|
mitenkäs tämmönen laite toimii? Kuten rumpukamat yleensä: lyödään kepillä. Kova mökä irtoaa. Joo siis tuo värkki on ihan paras. Kuulostaa aika lailla tamburiinilta, jossa on pirusti säröä. Lyhyt ja erittäin leikkaava soundi. Ainakin DLX:sässä voi testailla. |
ruff 26.03.2004 12:44:30 | |
---|
Niskamiehelle: Et oikeasti voi soittaa paljoa jos et ymmärrä miten rumpukapulat saa rikki! Mulla menee kuukaudessa tai parissa kun soitan virveliin rudimentteja ja ehkä jotai nauhaharjoituksia. Hyvän saundin haen kanttilyönneillä ja kyllä ne kapulat siitä halkeaa. mutta jatketaampa topicin aiheella, eli en maksaisi rikkinäisestä mitään. tai voisin ostaa jonkun hyvän zildjianin efektiksi halvalla, mutta yhdyn muiden kommentteihin eli haljennut pelti on rikki, arvoton.. |
miän vain 26.03.2004 12:51:12 | |
---|
yhdyn muiden kommentteihin eli haljennut pelti on rikki, arvoton.. Saatte aivan rauhassa olla kaikki tuota mieltä. Jääpähän mulle enemmän. :p |
dictatorsh*t 26.03.2004 13:14:12 | |
---|
No sen takia niitä myydään päkkeinä, että saataisiin ne hieman huonommat kapulatkin menemään...ja kohtuu hintaan myydään. Itte en ole noita Viccejä katunut yhtään... Mutta vastaavissa Pro-Markin päkeissä ei ole ilmennyt samaa vikaa. Tiedä häntä. |