Illu 16.01.2011 22:37:07 | |
---|
Onnea Masalle ja pahoittelut etten etten ehtinyt äänestää, oli lievästi kiireinen viikonloppu työrintamalla. |
Illu 17.01.2011 13:47:25 | |
---|
WW: ...., rytmiikka kaipias tarkentamista eli vähän oli kulmikasta paikoin. Saattoi olla vielä hieman tavallista kulmikkaampaa, kun innostuin leikkimään Jimmie Vaughania ja jätin plektran laatikkoon ja koetin nyplätä sormilla. Kiitoksia palautteesta WW ja kaikki muut kommentoineet. |
WanhaWetäjä 17.01.2011 16:15:49 | |
---|
MoreK: Joo, olen ihan samaa mieltä, vähän tökerö delay. Tuo oli suoraan tehdas presetti, en vaan jaksanu lähtee ruuvaamaan..... Ei nyt mitenkään erityisen tökerö delay vaan liian voimakas, mä kuuntelen noi vedot aina luureilla, aika usein tollaset jyrkästi panoroidut tai stereoefektit tuppaa tuleen liian voimakkaina. Onnea Masalle voitosta ja muille tsemppiä seuraavaan skabaan! Joo, kova veto taas kerran, eipä siinä ollut paikkaamista. Jos BP:llä ei ole taustaa niin joku ken kerkee vois mun puolesta laittaa seuraavan skaban tulille, mulla ei oo taustaa eikä oikeen aikaa alkaa vääntään. |
akuankkakomppi 17.01.2011 17:21:45 | |
---|
sum ergo cogito |
latuska90 19.01.2011 21:58:05 | |
---|
Nyt olis uuessa skabassa tarjolla mukavan hidasta bluussia. "Ihminen on sekin akustinen instrumentti, kun sen virittää niin se soi kuin enkeli." - Albert Järvinen |
apenaattori 21.01.2011 22:42:59 | |
---|
Vois varmaan syvälle perseeseensä työntää tuon slide-putken... Ihan paskan syömistä tuon homman vetely kun intonaatio on ihan metsässä vaikka kuinka yrittää treenata. Hermot menee. http://img439.imageshack.us/img439/1020/vrjohtoptsqi7.jpg |
blaekie 21.01.2011 22:46:24 (muokattu 21.01.2011 22:46:37) | |
---|
apenaattori: Vois varmaan syvälle perseeseensä työntää tuon slide-putken... Ihan paskan syömistä tuon homman vetely kun intonaatio on ihan metsässä vaikka kuinka yrittää treenata. Hermot menee. Älä ny sinne ainakaan :) , siellä se intonaatio on vielä enemmän "persiillään" . Juu kyllähän se vaikeeta on. Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... |
SikaSilu 21.01.2011 22:55:24 | |
---|
Mun taasen tekis mieli tunkea koko kitara johonkin reikään... "Watch my back" sano kyttyräselkä... |
MoreK 21.01.2011 23:09:02 | |
---|
apenaattori: Vois varmaan syvälle perseeseensä työntää tuon slide-putken... Ihan paskan syömistä tuon homman vetely kun intonaatio on ihan metsässä vaikka kuinka yrittää treenata. Hermot menee. En yleensä kuuntele skabavetoja etukäteen, mutta hyvinhän sää vedät! Ai kun olis huomenna ittellä aikaa skabaiilla, maukas tausta, mutta on tota ohjelmaa jonkin verran... kahtellaan........ |
latuska90 22.01.2011 21:40:11 | |
---|
Harmittaa kun on ollut kiireitä tässä näin, että voiskohan joku ystävällisesti hoitaa äänestyksen loppuun? Ei edes tullut ehdittyä mukaan tähänkään slabaan... "Ihminen on sekin akustinen instrumentti, kun sen virittää niin se soi kuin enkeli." - Albert Järvinen |
Zeeboo 22.01.2011 22:23:30 | |
---|
Sielläpä olis äänestys avattuna. Laitoin äänestysajan lopun huomiseen iltaan. Eiköhän saada pakettiin siihen mennessä. White men can't Monk |
krk 23.01.2011 10:56:57 (muokattu 23.01.2011 11:10:35) | |
---|
Jos viä pääsis... tein ton ja laitoin sisäänkin jo illalla, mutta sitten alkoi Bond - ja kaikki muu unohtui... :) E. kiitos! "Son, can you play me a memory?
I'm not really sure how it goes,
But it's sad and it's sweet and I knew it complete,
When I wore a younger man's clothes"
- Billy Joel |
Zeeboo 23.01.2011 11:08:16 | |
---|
Piäsööpä hyvinnii... White men can't Monk |
tais olla slideakin vähän matkassa Ei ollut, koitin kyllä ekaksi soitella slidella mutta kuulosti niin hirveältä että piti jättää liu'uttelut sikseen ja vetää perinteisellä tyylillä. Pyrin kyllä sellaiseen nauhattomuuden efektiä tavoittelevaan fraseeraukseen, ja ilmeisesti jossain määrin onnistuin jos välillä kuulosti slidelta. http://img439.imageshack.us/img439/1020/vrjohtoptsqi7.jpg |
karik 23.01.2011 17:23:31 | |
---|
apenaattori: Ei ollut, koitin kyllä ekaksi soitella slidella mutta kuulosti niin hirveältä että piti jättää liu'uttelut sikseen ja vetää perinteisellä tyylillä. Pyrin kyllä sellaiseen nauhattomuuden efektiä tavoittelevaan fraseeraukseen, ja ilmeisesti jossain määrin onnistuin jos välillä kuulosti slidelta. No onnistuit kyllä. Minä olin varma, että joissan kohdin käytit putkea. |
BigPapa 23.01.2011 19:54:10 (muokattu 23.01.2011 20:22:27) | |
---|
Ja maa oli autio ja tyhjä ja pimeys oli syvyyden päällä, ja bluesin henki liikkui vetten päällä . Blues sanoi "kokoontukoon rootsit jotka on taivaan alla yhteen paikkaan", niin että blues tulee näkyviin". Niimpä Rootsarkki, joka kantoi mukanaan bluesin siemenet, haaksirikkoutui Skabavuorelle . For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
Impu 23.01.2011 21:10:00 | |
---|
Mä en aiemmin ole näihin kilpailuihin lähteny mukaan. Kelpaako jos ite väsää taustan joskus hamassa tulevaisuudessa hypoteettisessa voitossa? aiemmat taustat tuntuu olevan pitkälti valmiita raitoja :) |
Zeeboo 23.01.2011 21:17:33 | |
---|
Impu: ....Kelpaako jos ite väsää taustan joskus hamassa tulevaisuudessa hypoteettisessa voitossa? Kelpaa ihan ehottomasti! Seuraavan skaban taustan valkkaa kuitenkin Mando, joka ylsi tuloksissa omalle kymmenluvulleen. Onnea Mandolle, ja kiitokset kaikille skabaajille hyvätasoisesta kisasta. Heinävesi kuittaa & vaikenee. White men can't Monk |
WanhaWetäjä 25.01.2011 12:45:42 | |
---|
Oiva tausta, simppeli mutta svengaava "live" meininki ja paljon tilaa eli vapaat kädet vetää mitä vaan, tuohon sopii sekä duuri että molliosastot, bassolinjahan on peruspentatonista ilman duuri/molliterssiä. |
BigPapa 25.01.2011 13:11:07 (muokattu 25.01.2011 13:17:28) | |
---|
For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |