Jeszse 21.01.2011 10:15:10 (muokattu 21.01.2011 10:15:18) | |
---|
Jop1: onhan Anne aivan järkyttävän kaunis Itsehän en tykkää ollenkaan. Jotenki vastenmielisen näkönen nainen. Sun mutsillas on niin tuuheat viikset, että niiden alle mahtuu koko perhe sateensuojaan. |
bedlam 21.01.2011 10:33:43 | |
---|
Jop1: Jos ei muuta niin onhan Anne aivan järkyttävän kaunis On se. Innolla odotan kissanaisen asussa... |
Karipiirto 21.01.2011 10:35:34 | |
---|
Olenko ainut, jonka mielestä se on liian naapurintyttö kissanaiseksi? En oikein osaa nähdä Anne Hathawayta nahkatrikoissa flirttaamassa battikselle. "Sä osaat purra ja raapia mutta tapella et kyllä osaa." - 7 vuotias serkuntyttö pikkusiskolleen mummoni 91 päivillä. |
bedlam 21.01.2011 10:40:43 (muokattu 21.01.2011 10:41:56) | |
---|
|
Wolfgang 21.01.2011 12:16:26 | |
---|
Karipiirto: En oikein osaa nähdä Anne Hathawayta nahkatrikoissa flirttaamassa battikselle. Toivottavasti Nolan ottaakin hiukan omaperäisemmän lähesymistavan hahmoon... Ja kuten joku jo totesikin "homo-cowboyn" valitseminen Jokerin rooliinkin sai aikaan vastalauseiden vyöryn, mutta Ledger hiljensi sen kerralla. Joten miksei Hathaway myös, se on hottis:) Don't think twice it's all right. |
Narcosynthesis 21.01.2011 13:24:10 | |
---|
Wolfgang: Toivottavasti Nolan ottaakin hiukan omaperäisemmän lähesymistavan hahmoon... Ja kuten joku jo totesikin "homo-cowboyn" valitseminen Jokerin rooliinkin sai aikaan vastalauseiden vyöryn, mutta Ledger hiljensi sen kerralla. Joten miksei Hathaway myös, se on hottis:) Mä en myöskään diggaile hathawayta - oisin mieluummin halunnu vaikka Kate Beckinsalen catwomaniksi. Sen sijaan Tom Hardy voi pahiksena olla jälleen kerran nappivalinta. Jos joku ei oo vielä nähny Hardyn tähdittämää leffaa Bronson, niin kandee kattoo NYT:) Vaikea on vauvankakkaa mieltää kermatoffeeksi, vaikka pehmeää, kellertävää ja lämmintä sekin on. |
chico_miguel 21.01.2011 17:13:01 (muokattu 21.01.2011 17:13:16) | |
---|
Narcosynthesis: Mä en myöskään diggaile hathawayta - oisin mieluummin halunnu vaikka Kate Beckinsalen catwomaniksi. Anne, eikä Kate, olisi koskaan tullu omaan mieleeni kissanaisena. Yäk! Ja muutenkin Kissanainen on huonoimpia hahmoja Batmanissa. Muuutta... Nolan yllätti Jokerinkin suhteen puristaessaan Ledgeristä ikimuistoisen esityksen. Kissanainen VOI siis olla aivan hemmetin kova ilmestys tässä "realistisen" synkässä Nolan-Batman-saagassa. Itse näen sellasen narkkarimaisen, takkutukkaisen, likaisen, mutta hiton kuuman kissan raapimassa pahiksilta silmät päästä. Kovat on odotukset. "Eres tú cabron hijo de puta" |
Swan 21.01.2011 17:15:02 | |
---|
chico_miguel: Anne, eikä Kate, olisi koskaan tullu omaan mieleeni kissanaisena. Yäk! Ja muutenkin Kissanainen on huonoimpia hahmoja Batmanissa. Muuutta... Nolan yllätti Jokerinkin suhteen puristaessaan Ledgeristä ikimuistoisen esityksen. Kissanainen VOI siis olla aivan hemmetin kova ilmestys tässä "realistisen" synkässä Nolan-Batman-saagassa. Itse näen sellasen narkkarimaisen, takkutukkaisen, likaisen, mutta hiton kuuman kissan raapimassa pahiksilta silmät päästä. Kovat on odotukset. Sellanen vähän akrobaatillisempi Lisbeth Salander. "Once Lady Yuna fixes her hair, we leave!" >-)))> #26 S.M.A.K. |
Wolfgang 22.01.2011 15:26:27 | |
---|
chico_miguel:Kissanainen VOI siis olla aivan hemmetin kova ilmestys tässä "realistisen" synkässä Nolan-Batman-saagassa. Itse näen sellasen narkkarimaisen, takkutukkaisen, likaisen, mutta hiton kuuman kissan raapimassa pahiksilta silmät päästä. Kovat on odotukset. Eikös se ollu jotenkin niin että varsinaisesti Kissanaisesta ei edes puhuttu kun pahiksista tiedotettiin, vaan Kissanaisen oikea nimi oli esillä. Voisinkin melkein veikata että Bane on tässä se sellanen kostyymi-pahis ja Kissanainen siviiliminässää enemmän vetelee naruista ja toimii takapiruna. Don't think twice it's all right. |
Väkevämies 22.01.2011 15:55:56 | |
---|
Wolfgang: Eikös se ollu jotenkin niin että varsinaisesti Kissanaisesta ei edes puhuttu kun pahiksista tiedotettiin, vaan Kissanaisen oikea nimi oli esillä. Voisinkin melkein veikata että Bane on tässä se sellanen kostyymi-pahis ja Kissanainen siviiliminässää enemmän vetelee naruista ja toimii takapiruna. Liippaa kyllä vähän turhan läheltä Batman & Robinin seikkailussa ollutta Banen ja Poison Ivyn kuviota. Banesta reippaasti Batmanin vertainen. |
Xingu 22.01.2011 17:53:55 | |
---|
chico_miguel: Kissanainen VOI siis olla aivan hemmetin kova ilmestys tässä "realistisen" synkässä Nolan-Batman-saagassa. Itse näen sellasen narkkarimaisen, takkutukkaisen, likaisen, mutta hiton kuuman kissan raapimassa pahiksilta silmät päästä. Kovat on odotukset. Toivottavasti tällaiseen ratkaisuun päädytään. Onneksi Nolan loi Jokeristakin oman "realistisemman" version, sen enempää Burtonin ja Nicholsonin näkemystä väheksymättä. Tuosta Banesta en vielä osaa sanoa mitään, hahmona sen verran tuntematon meikäläiselle. Itse olisin mielelläni nähnyt Pingviinin yhtenä vihollisena, siitä olisi saanut muokattua elokuvaan todella hienon limaisen kieron alamaailman herrasmiehen. Näyttelijäksi olisi sopinut vaikka Philip Seymour Hoffman. "Today's music isn't appreciated properly until 20 years later. Although 95% of it has been forgotten in such time." - D. Townsend || "Kaikki rumpalit on ihan hirveitä hinaajia." - Moderaattori |
chico_miguel 23.01.2011 01:15:18 (muokattu 23.01.2011 01:15:45) | |
---|
Isis: Itse olisin mielelläni nähnyt Pingviinin yhtenä vihollisena, siitä olisi saanut muokattua elokuvaan todella hienon limaisen kieron alamaailman herrasmiehen. Näyttelijäksi olisi sopinut vaikka Philip Seymour Hoffman. Fuck yeah!! Tuota on pohdittu, mutta on liian hienoa ollakseen totta. "Eres tú cabron hijo de puta" |
Bonham 23.01.2011 01:16:07 | |
---|
Harvinaisen onneton leffa tässä sarjassa. Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Wolfgang 23.01.2011 01:17:30 | |
---|
Bonham: Harvinaisen onneton leffa tässä sarjassa. Niin mikä?:) Don't think twice it's all right. |
Wolfgang: Niin mikä?:) Tumma rituri Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Stoalainen 23.01.2011 07:41:00 | |
---|
Bonham: Tumma rituri Paras leffa ikinä, so far. Too weird to live, too rare to die |
jannu 23.01.2011 15:04:08 (muokattu 23.01.2011 15:04:25) | |
---|
Bonham: Harvinaisen onneton leffa tässä sarjassa. Harvinaisen samaa mieltä. Edelleen visuaalisesti komea mutta elokuvana todella sekava ja roikkuu yhden näyttelijän varassa, jota ei edes näytetä tarpeeksi että jaksaisi roikkua. "You really can't be jealous of something you can't fathom."
-Nigel Tufnel |
tuomittu 23.01.2011 17:54:25 | |
---|
Katselin itse uudemman kerran juuri muutama päivä takaperin nämä molemmat uudet Bätmänit ja täytyy kyllä sanoa, että Begins oli niistä selkeästi parempi. Yön Piparista ei jäänyt käteen just oikein mitään muuta loppujen lopuksi kuin se Heath Ledgerin huikea roolityö Jokerina. Kun kävin teatterissa ensimmäistä kertaa Tummaa Knihtiä katsomassa, niin ajattelin siinä jossain vaiheessa, että tuosta Kaksinaamasta tulee varmaan seuraavaan leffaan se pahis. No eikä vittu, ku leffa vaan jatkui ja jatkui, kunnes Dentharveydent meni kuolemaan. Plus se Gordioonin loppupuheenvuoro pojalleen oli vaan ihan helvetin korni. |
Dacatch 23.01.2011 19:43:26 | |
---|
tuomittu: Katselin itse uudemman kerran juuri muutama päivä takaperin nämä molemmat uudet Bätmänit ja täytyy kyllä sanoa, että Begins oli niistä selkeästi parempi. Yön Piparista ei jäänyt käteen just oikein mitään muuta loppujen lopuksi kuin se Heath Ledgerin huikea roolityö Jokerina. Kun kävin teatterissa ensimmäistä kertaa Tummaa Knihtiä katsomassa, niin ajattelin siinä jossain vaiheessa, että tuosta Kaksinaamasta tulee varmaan seuraavaan leffaan se pahis. No eikä vittu, ku leffa vaan jatkui ja jatkui, kunnes Dentharveydent meni kuolemaan. Plus se Gordioonin loppupuheenvuoro pojalleen oli vaan ihan helvetin korni. Minäkin katselin Beginsin ja Dark Knightin uudestaan joku aika sitten, ja olen täysin samaa mieltä. Ehkä eniten minua häiritsee Dark Knightissa liiallinen pituus ja Dentin "tuhlaaminen". "Footswitch - Alternately turns the effect on or off each time it is depressed." |
author 23.01.2011 20:16:17 | |
---|
tuomittu: Heath Ledgerin huikea röytö Jokerina. Kiitos m.net. |