Muusikoiden.net
16.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Peavey 6505
1
siekkine
22.01.2011 23:22:01
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tervehdys ! Etsin uutta putkinuppia ja silmiin sattui tälläinen, olen etsinyt kaupoista löytyiskö tällästä mutta ei ole sattunut löytymään. Joten jos joku omistaa tälläisen olisin ystävällinen jos listaisitte +/- vahvistimesta ja mitä olette itse tykänneet ja millaiseen tarkoitukseen eli millaisen musiikin soittamiseen olette käyttäneet ja todenneet että tämä on hyvä, tai huono.
 
Kiitos jo etukäteen !
 
TTV
22.01.2011 23:55:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

siekkine: Tervehdys ! Etsin uutta putkinuppia ja silmiin sattui tälläinen, olen etsinyt kaupoista löytyiskö tällästä mutta ei ole sattunut löytymään. Joten jos joku omistaa tälläisen olisin ystävällinen jos listaisitte +/- vahvistimesta ja mitä olette itse tykänneet ja millaiseen tarkoitukseen eli millaisen musiikin soittamiseen olette käyttäneet ja todenneet että tämä on hyvä, tai huono.
 
Kiitos jo etukäteen !

 
Etkö todellakaan jaksa käyttää hakua? Pelkkä 6505 antaa jo täsmälleen saman otsikonkin kuin mitä sulla. Toisekseen, mitä väliä sillä mihin muut sitä käyttää, jos et itse täsmennä omia tarpeitasi yhtään enempää. Ja sitten vielä vastaus: huono vahvistin hiljaa soitettaessa, koska säröt kuulostaa paskalta. Toimii silti sisustuselementtinä :-)
 
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.), "You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King)
Estranged
23.01.2011 00:03:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

TTV: Toimii silti sisustuselementtinä :-)
 
No eikä toimi. Ruma ku perkele.
 
"I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." | "lähes kaikissa voi valita kytkemällä kitara-efekti input- efekti looppi send-vahv. input-vahv.looppi send- efekti looppi return-efekti output-vahvistin looppi return." aristo666
Juicy
23.01.2011 00:08:06 (muokattu 23.01.2011 00:08:44)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yksi käytetyimpiä metallivahvareita, lukemattomat metallibändit on soundinsa levyillensä sillä loihtinut. Eikös Amon Amarth käytä juurikin 6505+:aa?
 
Kaverilla on moinen perusmalli, muuten ok mutta ehkä vähän sirisevämpi mitä mun Bugera 6262. Tosin Bugerassa on Svetlanan pääteputket vaihdettu, mikä ei varmaan pahaa tekis Peaveyllekään.
 
Ostakaa Peavey Classic. | Fureimumeipurutoppu is attractive beautiful!
Mandarax
23.01.2011 00:45:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

siekkine: Tervehdys ! Etsin uutta putkinuppia ja silmiin sattui tälläinen, olen etsinyt kaupoista löytyiskö tällästä mutta ei ole sattunut löytymään.
 
Ensisijaisesti metallimättöön yhdistetty vahvain on tuo, tosin kyllä sillä muutakin vetelee. Puhdas kanava ei ole kummoinen vaan kyllä sillläkin pärjää jos säröosasto sattuu miellyttämään, tuossa 6505:n plussaversiossa (siis sama kuin 5150 II) on sitten oma eq molemmille kanaville, joten siitä klinistäkin saa hieman mielekkäämmän.
Omalla tavallaan "one trick pony", vaan kyllä se sen yhden tempun mallikkaasti tekeekin. Itselläni on tällä hetkellä molemmat 6505 ja 5150 II pinossa
http://i218.photobucket.com/albums/cc44/Harvesteri/133.jpg
Toinen on kyllä tosin kohta matkalla uudelle omistajalleen.
 
I don't care to belong to a club that accepts people like me as members. -Groucho Marx-
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «