kuurna 25.03.2004 13:16:17 | |
---|
Käykö täällä moni kitaratunneilla turussa? Mitä paikkoja turussa yleensä on tarjolla? Laittakaa jotain paikkoja, poislukien musiikkiopisto.Eli mielellään jotain ns. yksityisiä opettajia ja paikkoja. |
PopRockJazz jos hakee erittäin käytännöllistä opetusta. Sitten on Radiotalon musiikkikoulu, jossa myös oppii nuotteja ja sellaisia, jos tahtoo. PRJ on kyllä törkeän kallis, 20 €/puoli tuntia. |
Vaskilintu 25.03.2004 20:27:56 | |
---|
Itse käyn kitaratunneilla Puistokadulla sijaitsevassa kitarakoulu Sillanpäässä. Matti Sillanpää todella mukava ihminen, opetuksen tasosta en osaa sanoa, kun ei ole vertailupohjaa. Ja hinta on siis 13€/puoli tuntia. Todellisuuden takana ei ole mitään. |
käki 25.03.2004 21:14:35 | |
---|
Itse käyn kitaratunneilla Puistokadulla sijaitsevassa kitarakoulu Sillanpäässä. Matti Sillanpää todella mukava ihminen, opetuksen tasosta en osaa sanoa, kun ei ole vertailupohjaa. Ja hinta on siis 13€/puoli tuntia. Vai on Matti mukavoitunut ? Hyvä juttu. Lähemmäs 20 vuotta sitten olin miehen tunneilla Alkeis-Sävel -nimisessä opinahjossa. Matilta pääsi aina syvä huokaus ja päivittely virheen sattuessa. Lisäksi hän tökki lyijykynällä sormenpäihini, havainnollistaakseen, millä kohdalla sormia niitä kieliä painetaan. 8-9 -vuotiaasta tuntui vittumaiselta ihmiseltä. Lopetin tuolloin moneksi vuodeksi musisoinnit. Tuollaiseksi aika on kullannut muistot. Ikä on tuonut Matille mukanaan siis myös kärsivällisyyttä... ? Free Your Mind And Your Bass Will Follow |
Fuzzball 25.03.2004 22:12:30 (muokattu 25.03.2004 22:13:02) | |
---|
Vai on Matti mukavoitunut ? Hyvä juttu. Lähemmäs 20 vuotta sitten olin miehen tunneilla Alkeis-Sävel -nimisessä opinahjossa. Matilta pääsi aina syvä huokaus ja päivittely virheen sattuessa. Lisäksi hän tökki lyijykynällä sormenpäihini, havainnollistaakseen, millä kohdalla sormia niitä kieliä painetaan. 8-9 -vuotiaasta tuntui vittumaiselta ihmiseltä. Lopetin tuolloin moneksi vuodeksi musisoinnit. Tuollaiseksi aika on kullannut muistot. Ikä on tuonut Matille mukanaan siis myös kärsivällisyyttä... ? Ite käyn raisiossa Alkeis-sävel nimisessä paikassa,jota pitää nykyisin Potinkaran Raine...mukava mies kyllä,ei siinä mitään. Hinta joku 14€ vissiin ½tuntia Addiktoitunut juomiin..alkoholittomiin..(toistaiseksi) |
ICE 26.03.2004 00:00:00 | |
---|
Ite käyn raisiossa Alkeis-sävel nimisessä paikassa,jota pitää nykyisin Potinkaran Raine...mukava mies kyllä,ei siinä mitään. Hinta joku 14€ vissiin ½tuntia Ei jumalauta! Olen itse alottanut aikoinaan hurjan muusikkourani juurikin Raision Alkeis Sävelestä (vuosina 1992-94 muistaakseni). soitin urkuja tuolloin. hienoa kuulla, että pulju on vielä pystyssä. Ainiin, ja mun urkuopettajani nimi oli Seppo sukunimi. hyvä heppu oli hän. Ai mitä? |
NHR 26.03.2004 00:31:30 | |
---|
Potinkaran Raine...mukava mies kyllä,ei siinä mitään. Nimi vaikutti tutulta. Olisikohan soittanut 80-luvun alussa bändissä nimeltä Wrum, jonka Takapihojen rocktähdet -biisiä mm. Klamydia ja Juustopäät sittemmin versioivat? Offtopiccia, sori... Jani The Rock: "Älkää kertoko mustapukuisille miehille, mutta olen oikeasti Krypton-planeetalta..."
Alttoviulisti: "Ei kerrota..valkopukuisille vaan." |
kuurna 26.03.2004 09:38:35 | |
---|
Vai on Matti mukavoitunut ? Hyvä juttu. Lähemmäs 20 vuotta sitten olin miehen tunneilla Alkeis-Sävel -nimisessä opinahjossa. Matilta pääsi aina syvä huokaus ja päivittely virheen sattuessa. Lisäksi hän tökki lyijykynällä sormenpäihini, havainnollistaakseen, millä kohdalla sormia niitä kieliä painetaan. 8-9 -vuotiaasta tuntui vittumaiselta ihmiseltä. Lopetin tuolloin moneksi vuodeksi musisoinnit. Tuollaiseksi aika on kullannut muistot. Ikä on tuonut Matille mukanaan siis myös kärsivällisyyttä... ? Heh, joo. Kävin itsekin tuolla alkeis-sävelessä joten voin kyllä sanoa että kyllähän tuo Matilta kuulostaa. :) Käyn myös nykyään hänen tunneillaan juuri puistokadulla. Nyt kun on ikää tullut ja soittotaito kehittynyt niin täytyy sanoa että paljon mukavampaa nyt on kun alkeis-sävelen aikoihin. Matti on kyllä ihan hyvä tyyppi ja kaiken lisäksi pitää hyvästä musiikistakin. |
kuurna 26.03.2004 09:41:53 | |
---|
PopRockJazz jos hakee erittäin käytännöllistä opetusta. Sitten on Radiotalon musiikkikoulu, jossa myös oppii nuotteja ja sellaisia, jos tahtoo. PRJ on kyllä törkeän kallis, 20 €/puoli tuntia. Mielestäni tuo PRJ on aika p*****stä. Lähettivät meidät joskus kaverin kanssa kesken tunnin ostamaan opettajalle leipää ja makkaraa kaupasta. Saatiin tosin vissiin 10 mk. palkaksi,joten se tunti ei tullut maksamaan kuin noin 80 mk. :) En kyllä suosittele paikkaa jos haluaa tosiaan edistyä soittajana. Tarjoaahan paikka kyllä esim. bändeille nauhoitusmahdollisuuden ja esim. sanoitusapua,mutta soittotuntien ottamiseksi paikka on mielestäni huono...ja kallis! |