Ruoste 19.01.2011 23:52:24 | |
---|
VÄÄRIN!!! kyseessä on Deströyer 666 eikä Destroyer 666. Seuraava yrittäköön! Tai noh, menköön nyt sitten ;) Better to die on your feet than to live on your knees
So never bow to any gods
Tame wolves are nothing but dogs |
Pariah 21.01.2011 22:06:36 | |
---|
Ruoste: VÄÄRIN!!! kyseessä on Deströyer 666 eikä Destroyer 666. Seuraava yrittäköön! Tai noh, menköön nyt sitten ;) Kirjoitin Destroyer, koska ajattelin, että jos se on väärin niin en näytä niin typerältä. Näytinpä silti. No, tässä tulee; "You may not know, you cannot understand, how words can hurt. When the chain breaks, an idea gets away. That feared, and carefully guarded; It challenges the oath which is given in days of yore. Swearing eternal resisted(?). Now the promise is just a memory from the past, I do not agree, I will stand by my remains(?). Turn me from a distance! I just want to remind.. Me, you, I swore. You, me, you swore! Revive your memory.. Me, you, I swore. You, me, you swore! I am going to block my ears, your explanations may fade to oblivion. I do not care about what feels good, what feels right, what is referred to. You gave the word, you promised, you will not leave me, but where are you now? I am looking for peace, it is unlikely to get. Because i cannot forgive. Turn me from a distance! I just want to remind.. Me, you, I swore. You, me, you swore! Sharpen to your mind.. Me, you, I swore. You, me, you swore!" Hän on oikeassa kun sanoo valehtelevansa aina. |
Pariah: Kirjoitin Destroyer, koska ajattelin, että jos se on väärin niin en näytä niin typerältä. Näytinpä silti. No, tässä tulee; "You may not know, you cannot understand, how words can hurt. When the chain breaks, an idea gets away. That feared, and carefully guarded; It challenges the oath which is given in days of yore. Swearing eternal resisted(?). Now the promise is just a memory from the past, I do not agree, I will stand by my remains(?). Turn me from a distance! I just want to remind.. Me, you, I swore. You, me, you swore! Revive your memory.. Me, you, I swore. You, me, you swore! I am going to block my ears, your explanations may fade to oblivion. I do not care about what feels good, what feels right, what is referred to. You gave the word, you promised, you will not leave me, but where are you now? I am looking for peace, it is unlikely to get. Because i cannot forgive. Turn me from a distance! I just want to remind.. Me, you, I swore. You, me, you swore! Sharpen to your mind.. Me, you, I swore. You, me, you swore!" Mokoma ja Valapatto, näin muistelisin. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones |
Pariah 21.01.2011 22:27:00 | |
---|
hullu_ukko: Mokoma ja Valapatto, näin muistelisin. Mahtavaa! En olis uskonut noin kömpelöstä käännöksestä. Olet luova hullu, jos näin voi sanoa. Heitäppä seuraava tiskiin ja mielummin nopeesti, haluun päästä ratkomaan näitä! Hän on oikeassa kun sanoo valehtelevansa aina. |
hullu_ukko 22.01.2011 03:38:33 (muokattu 22.01.2011 15:05:03) | |
---|
Pariah: Mahtavaa! En olis uskonut noin kömpelöstä käännöksestä. Olet luova hullu, jos näin voi sanoa. Heitäppä seuraava tiskiin ja mielummin nopeesti, haluun päästä ratkomaan näitä! Puhun ja kirjoitan yleisesti ottaen virheettömämpää englantia kuin suomea, vaikka tuo edellinen suomesta englantiin käännökseni onkin hieman kömpelö joissain kohdin. Auttaa ymmärtämään, mitä virheellisillä fraaseilla, sanavalinnoilla jne. on haettu. Uus olis tossa: Miksi vitussa hyökkäät jälleen minua vastaan? Minne kuvittelet meneväsi tuollaisella kiireellä? Mistä tämä kaikki alkoi? Miksi me aloitimme tämän? ... Ja miksi vitussa sinä et edes muista? Vittu sinun kanssasi! Vittu sinun kanssasi! Miksi et voi ikinä ajatella, mitä päästät suustasi? Lausumasi sanat, ne ovat olemassa vain tuhotakseen kaiken mitä meillä on! Kyllä, ympäristö on muovannut sinut sellaiseksi kuin olet, mutta muutos on aina mahdollinen, jos vain haluat sitä! Kylmä ja vieras, täysin nujerrettu... Emmekö vain voisi mennä kotiin? EMME! Mitä vittua tuo oli olevinaan? Minähän ajattelen täysin järkevästi... ...Enkä minä huuda! Kaikissa ihmissuhteissa on oltava valmis kompromisseihin, ja jokaisessa niistä on oma taakkansa kannettavaksi! Tiedän hyvin että minulla on omat ongelmani... Ja me molemmat tiedämme, että sinulla on omasi! Isompaa vaihdetta silmään, kusipää! Sillä tänä yönä, me ajamme! Kieltäydy kyydistä... Sinä ja minä, yhdy ja ilmesty! Vapaata käännöstä. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones |
El Coyote 22.01.2011 13:32:16 | |
---|
hullu_ukko: Miksi vitussa hyökkäät jälleen minua vastaan? Minne kuvittelet meneväsi tuollaisella kiireellä? Mistä tämä kaikki alkoi? Miksi me aloitimme tämän? ... Ja miksi vitussa sinä et edes muista? Vittu sinun kanssasi! Vittu sinun kanssasi!... Strapping Young Lad - We Ride Paska musiikki on parhaimmillaankin vain paskaa. |
hullu_ukko 22.01.2011 15:05:17 | |
---|
El Coyote: Strapping Young Lad - We Ride Se on kyllä. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones |
El Coyote 23.01.2011 19:22:36 (muokattu 23.01.2011 22:18:16) | |
---|
hullu_ukko: Se on kyllä. Jes! Tästä uutta: Suru, epätoivo Välillä asiat, joita vaalin Välillä ne ovat kaikki mitä minulla on Ja se riittää Katkeruus, viha Ihmisten aiheuttama kärsimys Ei tarkoitettu jaettavaksi Paska musiikki on parhaimmillaankin vain paskaa. |
Jokkis 29.01.2011 22:01:12 | |
---|
El Coyote: Jes! Tästä uutta: Suru, epätoivo Välillä asiat, joita vaalin Välillä ne ovat kaikki mitä minulla on Ja se riittää Katkeruus, viha Ihmisten aiheuttama kärsimys Ei tarkoitettu jaettavaksi Voisitko laittaa jotakin pientä vinkkiä? On taas näköjään ollut sellaiset lyriikat, että kukaan ei tunnista. |
El Coyote 29.01.2011 23:09:41 (muokattu 30.01.2011 18:04:31) | |
---|
Jokkis: Voisitko laittaa jotakin pientä vinkkiä? On taas näköjään ollut sellaiset lyriikat, että kukaan ei tunnista. Kappale löytyy tämän poliittisesti hyvinkin epäkorrektin bändin viidenneltä vuonna 1992 ilmestyneeltä albumilta. Kyseisen kappaleen alussa sotamies Gomer Pylenä elokuvassa Full Metal Jacket- esiintynyt hahmo lausuu elävänsä paskassa maailmassa. EDIT: Koska kukaan ei taida tätä tunnistaa, niin kerrottakoon, että biisi on Napalm Deathin Contemptuous. Nopein laittakoon uutta lyriikkaa. Paska musiikki on parhaimmillaankin vain paskaa. |
Jokkis 30.01.2011 18:46:39 | |
---|
No tästä sitten. toivottavasti ymmärrätte tästä hiukan karkeasta suomennoksesta. Kaikki mitä näen on kauhua, kaikki mitä näen on kipua, kaikki mitä näen on äidit raahamassa lapsia hautoihinsa. Kirous vanha kuin aika,tuomionpäivä kärsimyksen maailman katsojat raunioissa hypnotisoituna minä tuijotan kertosäe(4kertaa) Se on kaikki mitä oli, se on kaikki mitä ikinä tulee olemaan
Tuollainen lyriikka. Vähän sinnepäin mutta jos ei tunnisteta, niin laitan vinkkiä. Tämä on erään kappaleen ensimmäinen säkeistö. Kertosäettä en laittanut, koska siitä olisi heti arvannut mikä kappale on kyseessä. |
DoctorAgdur 30.01.2011 23:06:29 (muokattu 30.01.2011 23:06:49) | |
---|
Jokkis: Kaikki mitä näen on kauhua, kaikki mitä näen on kipua, kaikki mitä näen on äidit raahamassa lapsia hautoihinsa. Kirous vanha kuin aika,tuomionpäivä kärsimyksen maailman katsojat raunioissa hypnotisoituna minä tuijotan kertosäe(4kertaa) Kreator - Impossible brutality? "Suck my dick."
-Ron Jeremy |
ville_metal 01.02.2011 18:01:50 | |
---|
heränneenä helvetillisessä verkossa, miten minä saavutin tämän paikan? miksi he kummittelevat minua? minä en voi katsoa jumalan naamaa! halvaantuneena, suuri valo, yritän juosta, haluan kiljua mutta en voi puhua, en voi katsoa jumalan naamaa! sokaistunut, en voi nähdä, miitä minulle tehdään? mielessäni pelkkää tuskaa kaikki muistot tyhjennetty pikkasen paska suomennos mutta kuka tunnistaa??? :) |
hullu_ukko 01.02.2011 18:44:29 (muokattu 01.02.2011 18:45:51) | |
---|
M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones |
ville_metal 02.02.2011 14:47:46 (muokattu 02.02.2011 15:02:04) | |
---|
|
Ruoste 02.02.2011 17:37:51 | |
---|
eipä olu kuulunut äskeisen arvanneen lyriikkaa nii en jaksanu oottaa. ja turhaan se tuossa jumittaa :P On täällä jumiteltu useita viikkojakin. Kaikki vaan ei päivystä 24/7 tätä ketjua. Joillain on semmonen...mikäs se oli...elämä? Better to die on your feet than to live on your knees
So never bow to any gods
Tame wolves are nothing but dogs |
DoctorAgdur 02.02.2011 17:56:50 | |
---|
Pahoittelen. Olin harrastamassa m.netin ulkopuolista eloa joten kesti pienen hetken. Elikkäs juum... Liisa, Liisa Mä oon tässä Liisa, Liisa Äläs pelkää Saan sinut sieltä pois Ja voit taas hengittää Et sä voi nukkua ikusesti Liisa Tuu isukin luo "Suck my dick."
-Ron Jeremy |
Oan 02.02.2011 18:37:56 | |
---|
Liisa, Liisa No mutta tämähän on King Diamondia ja Up From the Grave. Laalaalaalalalalalaa! "I asked for a peppermint, I asked for her to get one." |
ville_metal 02.02.2011 18:40:15 | |
---|
Ruoste: On täällä jumiteltu useita viikkojakin. Kaikki vaan ei päivystä 24/7 tätä ketjua. Joillain on semmonen...mikäs se oli...elämä? ei tarvi päivystää 24/7 kun haluaa postata jonkun lyriikan, eikä se että ei jaksa odottaa tarkota että ei olis elämää! äly hoi! |
DoctorAgdur 02.02.2011 18:47:19 | |
---|
Oan: No mutta tämähän on King Diamondia ja Up From the Grave. Laalaalaalalalalalaa! Aivan oikein :) Lallallallalalalalalalaaa....... Jatkakaa. "Suck my dick."
-Ron Jeremy |