Aihe: Turvonneet hintapyynnöt laitteista, vol 5
1 2 3 4 583 84 85 86 87122 123 124 125 126
harjuvuori
21.01.2011 12:41:24
horseface: En nyt oikein käsitä, mitä väliä tällä on. Tavara on asiallista ja hinnat usein enemmän kuin kohdallaan. En ole nimimerkiltä mitään ostanut mutta hehkutellut harrastuksen vuoksi joistakin soittimista kylläkin. Oli erittäin asiallinen kaveri ja kovasti kitaroista innoissaan; aivan eri meininki kuin esim. nimimerkki bluebookilla aikanaan, joka niinikään kertoi etsivänsä unelmastratoaan.

Olenko sellaiseen verrannut? Totesin juuri että huono säkä kitaroiden kanssa, kun ei löydy oikeaa ja käy sääliksi, kun rahaa kuluu kaverilta jatkuvaan vaihtamiseen. Piste.
Tilu-ukko
21.01.2011 12:43:26
Onhan se tietysti mukavaa, että 'Harjuvuori' jaksaa seurata harrastustani. Mutta jospa nyt pari kommenttia 'syylliseltä'. Missähän kohtaa ilmoitusta sanon, että myyn kitaran tappiolla? Ja missä kohtaa ilmoitusta sanon, että olisin tuohon kitaraan tyytymätön? Minulla nyt vaan on 2 kpl hyvin samanlaista keppiä, enkä 2 kpl tarvitse. Ja että marraskuun jälkeen oikein peräti 10 kpl olisi tullut myytyä? Onkohan joku muu sitten myynyt 8 kpl minun nimissäni, kun itse olen myynyt vain 2 kpl :)
Eiköhän täältä torilta löydy useita kavereita, jotka ovat minua enemmän myyneet. Siinäpä olisi Harjuvuorelle projektia ja raportinaihetta :)
Harrastus on harrastus ja laatukepit ovat lähellä sydäntäni ja sieluni on uutta etsivä ja rauhaton (GAS!!!!!), mutta kun uutta hankkii, niin vanhasta on päästävä eroon. Jatkossakin siis myytävää tulee takuuvarmasti!!!
Juu, ja kannattanee seurata mitä mieltä ostajat ovat olleet ostoksistaan, ei ole valittamista ilmennyt. Se lienee sentään pääasia? Olisko homma siis kuitenkin peräti ihan ok? Aiheenakin täällä sentään lienee turvonneet hinnat, joten hiukan off-topic...
pnorman
21.01.2011 12:47:13
tiluttaja-pro: Onhan se tietysti mukavaa, että 'Harjuvuori' jaksaa seurata harrastustani. Mutta jospa nyt pari kommenttia 'syylliseltä'. Missähän kohtaa ilmoitusta sanon, että myyn kitaran tappiolla? Ja missä kohtaa ilmoitusta sanon, että olisin tuohon kitaraan tyytymätön? Minulla nyt vaan on 2 kpl hyvin samanlaista keppiä, enkä 2 kpl tarvitse. Ja että marraskuun jälkeen oikein peräti 10 kpl olisi tullut myytyä? Onkohan joku muu sitten myynyt 8 kpl minun nimissäni, kun itse olen myynyt vain 2 kpl :)
Eiköhän täältä torilta löydy useita kavereita, jotka ovat minua enemmän myyneet. Siinäpä olisi Harjuvuorelle projektia ja raportinaihetta :)
Harrastus on harrastus ja laatukepit ovat lähellä sydäntäni ja sieluni on uutta etsivä ja rauhaton (GAS!!!!!), mutta kun uutta hankkii, niin vanhasta on päästävä eroon. Jatkossakin siis myytävää tulee takuuvarmasti!!!
Juu, ja kannattanee seurata mitä mieltä ostajat ovat olleet ostoksistaan, ei ole valittamista ilmennyt. Se lienee sentään pääasia? Olisko homma siis kuitenkin peräti ihan ok? Aiheenakin täällä sentään lienee turvonneet hinnat, joten hiukan off-topic...

Sait plussan. Olet kitarafriikki (kuten minäkin). Kama kiertää, ja se on vaan hyväksi torilta tavaraa hankkiville.
Terry Pantheras
21.01.2011 12:54:41
tiluttaja-pro: Onhan se tietysti mukavaa, että 'Harjuvuori' jaksaa seurata harrastustani. Mutta jospa nyt pari kommenttia 'syylliseltä'. Missähän kohtaa ilmoitusta sanon, että myyn kitaran tappiolla? Ja missä kohtaa ilmoitusta sanon, että olisin tuohon kitaraan tyytymätön? Minulla nyt vaan on 2 kpl hyvin samanlaista keppiä, enkä 2 kpl tarvitse. Ja että marraskuun jälkeen oikein peräti 10 kpl olisi tullut myytyä? Onkohan joku muu sitten myynyt 8 kpl minun nimissäni, kun itse olen myynyt vain 2 kpl :)

Homma todellakin ok! Kama kiertää tässäkin liiterissä... :)
MASTEROID ~~ stoner doom metal ~~ MYSPACE
Tilu-ukko
21.01.2011 12:55:07
Jep, todellinen kitarafriikki pahimmasta päästä, tunnustan :) ja :(
MKK
21.01.2011 13:01:39
pnorman: Sait plussan. Olet kitarafriikki (kuten minäkin). Kama kiertää, ja se on vaan hyväksi torilta tavaraa hankkiville.

Plussaa tippuu myös täältä! Harvassa ovat ne soittovehkeet jotka ovat luotu vitriiniin. Hieno homma, että tällä tavalla monet pääsevät tutustumaan sellaisiin laitteisiin, joihin heillä ei ehkä muutoin olisi mahdollisutta.

/M
Mikä ihmeen tone...?
harjuvuori
21.01.2011 13:03:19

Höh, kylläpäs sitä pillastutaan. Et kai nyt oikeasti väitä etteikö sinulla olisi ollut järjetön määrä kitaroita myynnissä vuosien ajan? Niissä yleensä on aina sama selostus, että kitara on juuri hankittu ja joudun valitettavasti luopumaan kuitenkin heti kitarasta ja negatiivisella hinnalla myydään. yleensä syynä on ettei kitara vaan istu käteen. Miksi sinulla sitten on säännöllisesti myynnissä samoja malleja mitkä ei ennenkään sopineet käteen? ja marraskuun jälkeen on ollut myyynniissä esim: , Petrucci modelia, Brian moorea, Gibson Les paulia ym. ja juuri oli Amfisoundia.
Jebe-
21.01.2011 13:05:13
tiluttaja-pro: Jep, todellinen kitarafriikki pahimmasta päästä, tunnustan :) ja :(

Nyt nenä kohti nurkkaa ja häpeämään!
Und hallo everyone I'm amazing check me out!
pnorman
21.01.2011 13:09:40
Jebe-: Nyt nenä kohti nurkkaa ja häpeämään!

Oli tuossa jo puhetta että torin sääntöjä voitaisiin muuttaa niin, että Harjuvuorelta on kysyttävä lupa kun suunnittelee kamojen myymistä! Kun näkyy tilastojen tekeminen olevan muutenkin hallussa. Kuka kannattaa :-)
Tilu-ukko
21.01.2011 13:23:25
pnorman: Oli tuossa jo puhetta että torin sääntöjä voitaisiin muuttaa niin, että Harjuvuorelta on kysyttävä lupa kun suunnittelee kamojen myymistä! Kun näkyy tilastojen tekeminen olevan muutenkin hallussa. Kuka kannattaa :-)

Huh, taidan kannattaa. Toisaalta harkitsen tässä justiinsa että heittäisinkö 5 kitaraa samanaikaisesti myyntiin ihan vaan tsekatakseni, onko järjestysmiehen tilastovihkossa vielä tilaa, vai meneekö jo pasmat sekaisin...
Ihmettelen vaan tämän seurannan tai ajojahdin motiivia. Kateus? Muuta en keksi.
pnorman
21.01.2011 13:25:37
tiluttaja-pro: Huh, taidan kannattaa. Toisaalta harkitsen tässä justiinsa että heittäisinkö 5 kitaraa samanaikaisesti myyntiin ihan vaan tsekatakseni, onko järjestysmiehen tilastovihkossa vielä tilaa, vai meneekö jo pasmat sekaisin...
Ihmettelen vaan tämän seurannan tai ajojahdin motiivia. Kateus? Muuta en keksi.

Montako keppiä olet muuten ostanut torilta marraskuun jälkeen? Kai nekin pitää sitten tilastoida?
Dunga
21.01.2011 13:36:44
Hahhah, kylläpäs taas on narinaa ja valitusta ilmoilla. Tuskin täällä kukaan on toisille jäsenille tilivelvollinen omista myyntipuuhistaan.

Enemmän ihmetyttää miksi tää on harjuvuorelle niin pistävä asia, että pitää kitistä?

Ihan normihinnoilla näyttää noi kitarat pyörivän, joten mitähän salaliittoa tässä nyt koitetaan etsiä?
War... war never changes.
Tilu-ukko
21.01.2011 13:37:57
Tuohon sanoisin että what comes in must go out tai jotain semmoista.
Eli pienenpientä(?!) liikettä on molempiin suuntiin. Pitäisiköhän mun ilmoitella ne ostetut kitaratkin tuolle henkilökohtaiselle tilastonikkarilleni? :)

pnorman: Montako keppiä olet muuten ostanut torilta marraskuun jälkeen? Kai nekin pitää sitten tilastoida?
blaekie
21.01.2011 13:59:31

Kateus on kansantauti, vai miten sitä sanotaan ;-)
Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ...
harjuvuori
21.01.2011 14:14:18 (muokattu 21.01.2011 14:17:31)
Normaalia keskustelua ajankuluksi. henkilökohtaisesti ei paljon letkauta, kunhan narisen ajankuluksi. Eipä tarvitse kuin pikkaisen provoilla niin kylläpä vinkuna alkaa. Vaikenen.
harjuvuori
21.01.2011 16:02:38
tiluttaja-pro: Erinomaista, kiitos! Siitä kuka 'vinkui' voidaan tietysti olla montaa mieltä, mutta olkoon näin. Mutta lupaan että laatukitaroita tulee kohtuuhintaan kyllä jatkossakin tasaisen tappavasti myyntiin, sillä GAS tuskin hellittää...olkoon tämä lupaus ja ilmainen mainos :)

Hienoa Sir, jatkakaa.
Crossroad
21.01.2011 16:06:12
Eiköhän nyt jätetä Timppa pois näistä jobbari keskusteluista, ja keskitytä vaikka soittamiseen. Timppa on M.netin asiallisimpia äijiä.
Muuki
22.01.2011 01:57:41
Helvatinmoista kustomia ULOSKANTOHINTAAN !!!!!!!!!!
http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=487934
M4ss3 m/: "Myytti: Kitarankielien paksuuden sopivuus on makukysymys."
trih
22.01.2011 03:56:38 (muokattu 22.01.2011 03:57:20)
Muuki: Helvatinmoista kustomia ULOSKANTOHINTAAN !!!!!!!!!!
http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=487934

Voi muutama tovi vierähtää ennenku löytyy ihminen joka haluaa tuon näköisen kitaran. Mua ei kiehdo keltasen ja vihreän yhdistelmät puhumattakaan Gibsonin otelautamerkeistä Ibanezin kepissä. Varsinkin kun uuden saa 150€ halvemmalla ihan hienon näköisenä:
http://www.thomann.de/fi/ibanez_sa260fmtlb.htm
http://www.thomann.de/fi/ibanez_sa260fmamb.htm
Rhythm In Jump, Dancing Close To You.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)