Aihe: Kitaravahvistin haussa kotikäyttöön, apua tarvitaan!
1 2
jniska
20.01.2011 08:26:29
Sipher: Soundeja saa kun säätää tahi etsii valmiiksi tehtyjä. Sitä tarkoitin sillä että oppii vähän muutakin asiaankuuluvaa.

Ja kyllä mä tän arvasin että jonkun pitää avautua. On mullakin tuossa Mesan nuppi mutta sillä ei tee kotikäytössä hevonv****a. Pointti onkin siinä että haluaako vain rämpytellä rajallisella kombolla vai haluaako ehkä nauhoitellakin siinä sivussa. Mun mielestä on paljon kehittävämpää ihan oikeasti tehdä biisejä ja motivaatiota pitää kummasti yllä kun voi yrittää vaikka minkälaisia juttuja kuin vetää 8 vuotta Smoke On Wateria ja Paranoidia nuotinvierestä siinä sängyllä...

En mä kyllä tajua , että miksi combolla ei vois treenata monipuolisempiakin juttuja kuin nuo mainitsemasi. Meikäläiseen ei tuo sängynreunasoittelu oikein täsmää, käytössä kun on erillinen treenihuone, jossa voi aika kovaakin luukuttaa tarvittaessa.

Ja henk koht satun vain pitämään oikeiden vahvististen oikeasta dynamiikasta, joita nämä POD -tuotteet ei paljoa tarjoa. Axe FX:ää en ole käyttänyt enkä sitä mitenkään mollaa, se on jo vähän eri kategoriassa.

Jos tulisi harrastettua alaviremöyrintää tai muuta sen tyylistä soitantaa, niihin noista podeista yms saa kyllä tymäkät saundit.
Laiha Lissu oli paras.
Jucciz
20.01.2011 10:00:36
Toikin, että vehje tulee "kotikäyttöön" jättää aika paljon liikkumavaraa. Mummojen täyttämässä kerrostalossa "kotikäyttö" tarkoittaa luureihin soittelua aamuyhdeksän ja iltayhdeksän välisenä aikana - tällöin Podit ja Valvetronixit ovat paikallaan. Jos taas kotikäytöllä tarkoitetaan sitä, että isi ja äiti lähtevät pois kotoa ja asutaan omakotitalossa, voi tarkoitusta varten hommata ihan hyvin satawattisen hevinupin ja pari kaappia sen alle. Ilman täsmentävää tietoa asumismuodosta - ja myös budjetista - on vaikea suositella sopivaa laitetta.
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
Confidentum
21.01.2011 20:09:29 (muokattu 21.01.2011 20:14:15)
Sipher: ..... voi yrittää vaikka minkälaisia juttuja kuin vetää 8 vuotta Smoke On Wateria ja Paranoidia nuotinvierestä siinä sängyllä...

Nyt sattui Juhaa leukaan...pitäiskö mun muka opetella joku kolmaskin biisi. Biisilistahan venyisi vallan mahlottomaksi :)
Kaiuttimesta kuuluu ääniä
Confidentum
21.01.2011 20:12:16 (muokattu 21.01.2011 20:13:54)
Confidentum: Nyt sattui Juhaa leukaan...pitäiskö mun mun muka opetella joku kolmaskin biisi. Biisilistahan venyisi vallan mahlottomaksi :)

Pikkumallintava on oikein sopiva seuraavaksi vahvariksi. Soundi olennaisesti parempi kuin nykyisessä, soundivalikoimaa laajalti ja Paranoid-lavafiilikseen pääsee entistä paremmin, kun pikkuisen volaa raottaa lisää. Kaikki on parannusta entiseen ja se on tärkeintä itse kunkin kehityspolulla.

EDIT: prkl, kun ei osaa noita syboleitakaan että saisi editit oikeisiin viesteihin...pitäiskö mun vielä nekin opetella :(
Kaiuttimesta kuuluu ääniä
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)