Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Squier CV 60s Precision sonic bluena?
1
Cultösaurus
19.01.2011 14:53:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Heippatirallaa,
 
ihastuinpa otsikon mukaiseen Squierin 60-lukulaiseen malliin mutta jouduin ikävikseni huomaamaan, ettei Eurooppaan tuoda enää kuin tuota fiesta red -väriä. Sinänsä kummaa, koska toinen värivaihtoehto on edelleen tuotannossa. Kysyisinkin, mahtaako kukaan tietää mitään luotettavaa liikettä (suomalainen kivijalkaliike tai luotettava verkkokauppa), jonka varastosta tuota sonic blueta löytyisi.
 
Harmittaa niin julmetusti, kun tuli jahkailtua ostopäätöksen kanssa niin pitkään, että ehti koko värikin mennä loppumaan.
 
PBbass62
19.01.2011 20:38:57
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.hameenlinnanmusiikki.fi/ … =86&option=com_virtuemart&Itemid=24 Tuolta pitäis löytyä sulle se Fiesta Red värikin.
 
Onko vielä pitkä matka jonnekkin?
Cultösaurus
19.01.2011 22:16:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

peittu: http://www.hameenlinnanmusiikki.fi/ … =86&option=com_virtuemart&Itemid=24 Tuolta pitäis löytyä sulle se Fiesta Red värikin.
 
Muuten hyvä, mutta juuri toisesta väristä oli kysymys. Ellei tämä sitten ollut trolli.
 
Swan
20.01.2011 00:42:45 (muokattu 20.01.2011 00:44:58)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla taas kävi huono säkä, kun punainen versio julkaistiin ihan muutama kuukausi sen jälkeen, kun olin jo kerinnyt Sonic Bluen hommaamaan.
 
"Once Lady Yuna fixes her hair, we leave!"
>-)))> #26
S.M.A.K.
PBbass62
20.01.2011 13:59:56
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Cultösaurus: Muuten hyvä, mutta juuri toisesta väristä oli kysymys. Ellei tämä sitten ollut trolli.
Minun pitää opetella näköjään lukemaan.
 
Onko vielä pitkä matka jonnekkin?
anapena
20.01.2011 16:29:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Swan: Mulla taas kävi huono säkä, kun punainen versio julkaistiin ihan muutama kuukausi sen jälkeen, kun olin jo kerinnyt Sonic Bluen hommaamaan.
 
No ostat sen punasen, ja myyt tolle toiselle hemmolle sen sinisen.
 
helperi
20.01.2011 19:12:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

anapena: No ostat sen punasen, ja myyt tolle toiselle hemmolle sen sinisen.
 
Kannatetaan!
Swan
20.01.2011 19:22:53
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

anapena: No ostat sen punasen, ja myyt tolle toiselle hemmolle sen sinisen.
 
Ei noin päin, vaan niin, että aloittaja ostaa punaisen, ja sen jälkeen vaihdetaan päittäin. Mikäli siis tällaiseen tahdotaan ryhtyä.
 
"Once Lady Yuna fixes her hair, we leave!"
>-)))> #26
S.M.A.K.
Cultösaurus
20.01.2011 20:31:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Swan: Ei noin päin, vaan niin, että aloittaja ostaa punaisen, ja sen jälkeen vaihdetaan päittäin. Mikäli siis tällaiseen tahdotaan ryhtyä.
 
Selvittelen tässä vielä parin muun kaupungin bassotarjontaa, kun niissä satunnaisesti vierailen, joten en ala näin äkkiseltään vielä kauppoja hieroa. Jos ei mitään löydy, voisin mahdollisesti ostaa omasi pois, mikäli vempele on kutakuinkin uudenveroinen eli ei kolhuja eikä vyöihottumaa.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «