Aihe: Nahkatakki
1 2 3 4 5 6 7
Garbo
14.02.2004 11:32:30
Suosittelen UFFia. Oma rotsi löytyi naurettavaan 3 €:n hintaan. Ja oli vielä ihan priimakunnossa. (aivan, oli)

Mä kävin kattelemassa UFFilta tollasta kun sulla on omakuvassa. Eip löytynyt, mutta siel oli muistaakseni tarjous, että kaikki kuteet 3 euroa.
Dana
16.02.2004 16:34:24
Olen yrittänyt etsiä sopivaa takkia jo pitkän aikaa mutta ei ole vielä tullu vastaan sitä täydellistä. Yleensä ne on liian isoja... Pitäis varmaan etsiä ahkerammin.
Believe and you will find your way
Diseased
17.02.2004 21:11:16
Musta, melkein polviin asti yltävä.. Iskän tai papan vanha, helvetin hyvä!
ääh
Via
18.02.2004 11:12:45
Mun nahkatakki on joku aikoinaan UFFilta löytynyt, mutta mielettömän hyväkuntoinen. Naistenmallinen tottakai, musta (tuohonkin voisi melkeinpä sanoa tottakai, mutta vain melkein ^^), johonkin puoleenreiteen se ylettyy. Yleensä käytän siinä mustaharmaata tekoturkiskaulusta ja nyt ostin maailman upeinta tekoturkista: mielettömän ihanaa punamustaa suht pitkäkarvaista sekaisen näköistä sellaista. Siitä teen myös irtokauluksen, jota voi nahkatakin kanssa käyttää. (Itseasiassa ostin sen mun mustaa nilkkoihin asti ylettyvää villakangastakkia varten, että siitä saisi vähän rokkaavamman, mutta sopii mustaan nahkaankin niin loistavasti) Nahkatakit on kivoja ^^
"Ainoastaan tahtonsa heikkouden vuoksi ihmisen on alistuttava kuolemaan." (Joseph Glanvill)
Via
18.02.2004 11:29:28
Olenpa järkevä, vastasin tähän näköjään toista kertaa. On se hyvä olla sokea aina välillä ^^ Tosin nyt tuossa tuli kyllä uuttakin infoa että eiköhän se toiseen kertaan vastaileminen ihan sallittua... :)
"Ainoastaan tahtonsa heikkouden vuoksi ihmisen on alistuttava kuolemaan." (Joseph Glanvill)
Kitarasankari
19.02.2004 00:41:59
Omistan...mustan...polven yläpuolelle yltää...
Märät muusikot haisee ihan perseelle...
obiwan
19.02.2004 15:27:35
Musta, melkein polviin asti yltävä.. Iskän tai papan vanha, helvetin hyvä!

Hei myy miulle yks..Mitähelv. Eiku pitäs käyä kirppareita kiertää..

..no mitä?? Kyl meikälle se sopis!!
Sintti
19.02.2004 17:36:04
kyllä omistan. pitkä musta sellainen... hmmm...tämän voisi ajatella vaikka kaksimielisestikkin.. ;) haahaa...
Humppaa taikka kuole...^_^ prkl...
Pahisguy
19.02.2004 18:04:43
Number one- takki on musta persepituinen, ja siitä puuttuu nappi. Aina käytössä, tarkenee talvellakin kun lyö villapaitaa alle. Kesällä vähä turhan kuuma.

Työtakki/paskatakki. Rusehtava mokkanahkanen, repeilly, paikoin maalia ja betonia, kulunu mutta vielä kasassa.

Prätkätakki on joku vanha musta ja kulunu keinonahkanen, sopii hyvin yhteen pyörän kans. Sain serkulta sen takin.
"Ihmisten pitäisi olla kiltimpiä toisilleen. Ja kasvattaa pidempi tukka." Zuge 15 v. Pointsi-lehdessä 1972
Mirrinsane
19.02.2004 18:38:23 (muokattu 20.02.2004 10:24:09)

oivoi, mulla on mielettömän hieno nahkatakki, mutsi osti sen joskus aikoinaan ensimmäisellä oikealla palkallaan, loppukuu tonnikalalla ja riisillä:) tyköistuva punaruskea, polviin asti ulottuva leveähkö helma. löysin toissapäivänä uffilta samanlaisen vakosamettisen, mutta äityli ei suostunut ostamaan, vaikka yritin vakuuttaa sitä siitä, että olisi paljon eläinystävällisempää käyttää samettitakkia. eli tulen viihtymään nahkatakissani vielä piiiiitkään.
c'mon baby light my fire
Anttoni
20.02.2004 10:00:40

oivoi, mulla on mielettömän hieno nahkatakki, mutsi osti sen joskus aikoinaan ensimmäisellä oikealla palkallaan, loppukuu tonnikalalla ja riisillä:) tyköistuva punaruskea, plviin asti ulottuva leveähkö helma. löysin toissapäivänä uffilta samanlaisen vakosamettisen, mutta äityli ei suostunut ostamaan, vaikka yritin vakuuttaa sitä siitä, että olisi paljon eläinystävällisempää käyttää samettitakkia. eli tulen viihtymään nahkatakissani vielä piiiiitkään.

No HOHO! Eihän ne UFFin kamat maksa kun jotain 3 euroa. Kait nyt sen verran ois voinut investoida.

Ja miten niin on eläinystävällisempää käyttää samettia, jos se sun mutsis nahkatakkiin käytetty sika on teurastettu jo parikymmentä vuotta sitten?
Mirrinsane
20.02.2004 10:23:34 (muokattu 20.02.2004 12:32:44)

kolmekymmentä. (ihQua, äitylillä on tänään synttärit)

16 euroa maksoi se kaunis ja ihana takki. UFFin kamat maksaa kolme euroa kolmen euron päivänä, seuraavana kaksi ja seuraavana yhden. silloin, kun myydään talvi- tai kesävaatteet pois, eli kaksi kertaa vuodessa. ja se takki sattuu kuulumaan tähän kesä-/kevätmallistoon.

tuota samaa kolmeakymmentä vuotta minä itsellenikin hoen aina, kun omaatuntoa kolkuttaa.
c'mon baby light my fire
Uruk
20.02.2004 21:16:50
Yksi, musta polviin asti oleva nahkatakki. Papan vanha. Huomenna koluamaan kirppiksiä..
"Olen A ja O. Olen alku ja loppu. Olen idiootti ja profeetta. Olen Tilu ja Lilu.
Metallica mies
26.02.2004 10:41:06
kyllä omistan, sellasen prätkärotsin.
Syökää kanaa! Syökää kanaa!
Quark
22.03.2004 21:10:05
Vastataan nyt sitten tähänkin. Eli kyllä omistan, semmosen mustan, aika lyhyen mallisen. Taisi olla lammasta jos oikein muistan. Aika paksu, ei sovi kesätakiksi, muuten aivan mahtava.
Sieltä ali missä aita on matalin! ;-)
alphamale
23.03.2004 10:12:53

tommonen prätkärotsin röhväke mallia frankenstein eli tikattu vuosien varrella kasaan ja vuoret repsottaa jne. luxuskunnossa. vaatekaapista löytyy tietysti myös farkkuliivi sen kanssa meneväksi ;)

talvisin suosin karvareuhkoja eli kelsiturkkeja kun niitä siunaantu tuossa 90luvulla muutama kaappiin. ehkä joku vuos vielä sijoitan uuteen nahkatakkiin. sitte ku helvetti jäätyy.
Lahtelaista, totta kai
Erotic Support
Keppis
23.03.2004 19:51:34
Ostan heti kun pituus kasvu on loppunu, ei viitti joka vuosi uutta hankkia. Musta farkkutakki saa kelvata toistaseks.
"jos tällä elätät ittes, niin mää oon seuraava presidentti" -isäni kunnellessaan demoamme
-memmu-
23.03.2004 21:07:21
tuossa pari viikkoa sitten ostin sellaisen polviin asti ylettyvän nahkatakin.
elämä on sukupuoliteitse tarttuva ja sataprosenttisesti kuolemaan johtava tauti...
Veco
24.03.2004 19:29:33
Itellä perseen yli menevä. musta nahkatakki napeilla. Ostin Italiasta 120e. Aluksi oli jotain 200e, mutta tingin kauan. Kysyin myyjältä, että mitä nahkaa niin vastas "You know...bäää bäää". Eli vissiin lammasta. Hyvä takki, helvetin kevyt ja hieno, mutta todella ohutta nahkaa. Huomaa jälkinä takissa ku vähän kaatuilee.
Erittäin tosi ison järkyttävän kokoisen valtava.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)