Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Outoja espanjalaisia tarjouksia, turvallista?
1
santerin
18.01.2011 19:24:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hei, olen saanut viimeaikoina monia outoja tarjouksia ostoilmoituksista täällä muusikoiden netissä. tarjouksia on tullut yhteensä 3, sähköpostiin 2, ja pikaviestillä 1. Kaikki tarjoukset ovat olleet englanniksi, alku( joskin vähän huonoa sekin) ja sitten ilmeisesti google käännöksellä tehty käännös suomeksi aina viestin lopussa.
 
Ihmetyttää, joten ajattelin kysyä onko tuolta turvallista ostaa? -vaiko huijareita kaikki?
 
-niihän se männöö jos on tulemati-
moderndrummer88
18.01.2011 19:35:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sitä sopii miettiä, että miten joku espanjalainen tyyppi on bongannu sun suomenkieliset ostoilmoitukset... Varmasti on turvallinen diili. Äly hoi??
 
"Well I like drummers baby you're not my bag..."
kincy
18.01.2011 20:10:53
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

moderndrummer88: Sitä sopii miettiä, että miten joku espanjalainen tyyppi on bongannu sun suomenkieliset ostoilmoitukset... Varmasti on turvallinen diili. Äly hoi??
 
Kyllä oon ihan samaa mieltä. Älä helvetissä sekaannu mitenkään noihin tarjouksiin.
 
vanaha kettu
18.01.2011 20:13:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulle tuli kerran äänikortista englantilaiselta hepulta mailia. Olin laittanut torille ostoilmoituksen, johon laitoin minkälaisia laitteita olisi hakusessa. Yllättäen tältä tyypiltä löytyi sitten kaikki nämä laitteet, joita olin listannut.
 
mukis
18.01.2011 22:52:08
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

vanaha kettu: Mulle tuli kerran äänikortista englantilaiselta hepulta mailia. Olin laittanut torille ostoilmoituksen, johon laitoin minkälaisia laitteita olisi hakusessa. Yllättäen tältä tyypiltä löytyi sitten kaikki nämä laitteet, joita olin listannut.
 
Tuliko kaupat?
 
arhipp
19.01.2011 09:56:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä olen saanut kanssa tarjouksia, tosin vain Englannista. Näin on käynyt yleensä huuto.netin kautta, mutta kerran tai pari nettimoto.comin kautta. Kauppoihin en ole ryhtynyt.
 
Viikko tai pari sitten tuli ensimmäinen tänne muusikoiden.nettiin. Kyseessä on ostohaluni Yamahan virvelin alavanteeseen. Joku englantilaiseksi itsensä esitellyt kertoi voivansa myydä mulle sellaisen vanteen, mikäli maksaisin toimituskulut, hänen mukaansa rahti Englannista Suomeen maksaa 50 euroa.
 
Kerroin näkemyksekseni, etten pidä järkevänä tehdä kauppoja hänen kanssaan. Yritti vielä pariin otteeseen, mutta luovutti sitten lopulta.
 
joku muu sikko
19.01.2011 10:48:20 (muokattu 19.01.2011 10:49:07)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Näillä kaikilla on käsittääkseni yksi ainoa tavoite: saada ihminen siirtämään rahaa jollekin tilille etukäteen jollakin milloin milläkin ihme perustelulla joiden "kulujen" maksamista varten. Sitten kun rahat on siellä, heppu häviää jäljettömiin tai yrittää saada lisää rahaa jollakin toisella perustelulla.
Ja maailma jatkaa kulkuaan, nokkela vie tyhmältä rahat niinkuin on aina ollut ja tulee aina olemaan :)
 
Tosiostaja.
Vallu-Veke
19.01.2011 11:53:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

joku muu sikko: Näillä kaikilla on käsittääkseni yksi ainoa tavoite: saada ihminen siirtämään rahaa jollekin tilille etukäteen jollakin milloin milläkin ihme perustelulla joiden "kulujen" maksamista varten. Sitten kun rahat on siellä, heppu häviää jäljettömiin tai yrittää saada lisää rahaa jollakin toisella perustelulla.
Ja maailma jatkaa kulkuaan, nokkela vie tyhmältä rahat niinkuin on aina ollut ja tulee aina olemaan :)

 
Eik näitä ole roskapostit täynnä, kun katsoo, mitä sinne on tulvinut? Tuttua hommaa.
Uutta on tuo pikaviesti-juttu. Mistä helkkarista ne sen on keksineet Espanjassa ?? :(
Puhutaanhan Kanarialla (kuuluuko se Espanjaan?) kait jo täyttää hönkää suomea, niin sikäli ei ole ehkä yllätys. Jos se sieltä vaik tulee.
 
BanZai88
19.01.2011 12:34:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itelllä on homma tullut vastaan juurikin toisinpäin, että ite oon ollut se, joka lähestyy myyjää jostain kauempaa :) Paljon tulee vastaan epäilyjä ja ihmettelyjä, kun joku suomalainen haluaa ostaa rumpukamaa esim Hollannista tai Tanskasta. Useimmat myyjät eivät vastaa ollenkaan sähköpostiin, mikä nyt on ihan ymmärrettävää.Yleensä kuitenkin kun sähköpostin matkaan laittaa linkkiä vaikka facebookkiin (jos myyjälläkin on) ja parit oman bändin linkit, niin kauppoihin ollaan päästy.
 
Itselläkin kyllä epäilykset heräisivät, jos joku britti vaikka haluaisi ostaa tuon mun setin tai juurikin niin, että joku vastaa sun ostoilmoitukseen jostain toisesta maasta.
 
vanaha kettu
19.01.2011 13:07:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mukis: Tuliko kaupat?
 
Ei nyt kuitenkaan, kun en edes vastannut mitään. Haiskahti niin huijarilta.
 
ferodoz
19.01.2011 13:43:17
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

arhipp: Mä olen saanut kanssa tarjouksia, tosin vain Englannista. Näin on käynyt yleensä huuto.netin kautta, mutta kerran tai pari nettimoto.comin kautta. Kauppoihin en ole ryhtynyt.
 
Viikko tai pari sitten tuli ensimmäinen tänne muusikoiden.nettiin. Kyseessä on ostohaluni Yamahan virvelin alavanteeseen. Joku englantilaiseksi itsensä esitellyt kertoi voivansa myydä mulle sellaisen vanteen, mikäli maksaisin toimituskulut, hänen mukaansa rahti Englannista Suomeen maksaa 50 euroa.
 
Kerroin näkemyksekseni, etten pidä järkevänä tehdä kauppoja hänen kanssaan. Yritti vielä pariin otteeseen, mutta luovutti sitten lopulta.

 
Ei käyny mielessä että se olis ollu näitä vastaaja-automaatteja? :) Mulla oli joskus torilla ostoilmoituksessa useampaa tavaraa hakusessa ja tod.näk. sama "englantilaiseksi itsensä esitelly heppu" olis myiny mulle kaikki tavarat "tosi halpa" ja "rahti vain 50"
 
T-Bone, the Saint, my F'n God
joku muu sikko
19.01.2011 14:39:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

BanZai88: Itelllä on homma tullut vastaan juurikin toisinpäin, että ite oon ollut se, joka lähestyy myyjää jostain kauempaa :) Paljon tulee vastaan epäilyjä ja ihmettelyjä, kun joku suomalainen haluaa ostaa rumpukamaa esim Hollannista tai Tanskasta. Useimmat myyjät eivät vastaa ollenkaan sähköpostiin, mikä nyt on ihan ymmärrettävää.Yleensä kuitenkin kun sähköpostin matkaan laittaa linkkiä vaikka facebookkiin (jos myyjälläkin on) ja parit oman bändin linkit, niin kauppoihin ollaan päästy.
 
Itselläkin kyllä epäilykset heräisivät, jos joku britti vaikka haluaisi ostaa tuon mun setin tai juurikin niin, että joku vastaa sun ostoilmoitukseen jostain toisesta maasta.

 
Ainakin autopalstoilla puhuvat että ne "britit" jotka brittein saarilta vedättää rahaa kaikenmaailman "kaupoilla", on kaikkea muuta kuin brittejä. Siellä on ne samat nigerialaishuijarit asialla jotka pommittaa Nigeriastakin. Kaikkihan on kuulleet näistä kun pitäisi saada jonkun miljonääri-prinssin omaisuus siirrettyä johonkin länsipankkiin ja tarvitaan muutama tonni siirtokuluihin ja sen jälkeen saat lainat moninkertaisesti takaisin jne :)
 
Tosiostaja.
EJ84
19.01.2011 17:40:57
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

joku muu sikko: Ainakin autopalstoilla puhuvat että ne "britit" jotka brittein saarilta vedättää rahaa kaikenmaailman "kaupoilla", on kaikkea muuta kuin brittejä. Siellä on ne samat nigerialaishuijarit asialla jotka pommittaa Nigeriastakin.
 
Venäjän mafia lienee vastuussa suurimmasta osasta "virtuaalirikoksia". Tosin ala on todella suosittu ja yrittäjiä löytyy ympäri maapallon.
 
arhipp
19.01.2011 21:25:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Samapa tuo kai se, ovatko sitten todellisuudessa venäläisiä, nigerialaisia, espanjalaisia tai brittejä - huijareita kuitenkin!
 
Kailis
20.01.2011 00:54:48
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

arhipp: Samapa tuo kai se, ovatko sitten todellisuudessa venäläisiä, nigerialaisia, espanjalaisia tai brittejä - huijareita kuitenkin!
 
Vai onko sama? Tässäpä muuten ihan oiva filosofinen pähkinä!
 
Hinttipopin hinkkaaja ja natsimopopoika meni saunaan.
migi666
20.01.2011 10:13:56
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Just tuli mailia joltain englesmannilta ja kaikki pellit mitä etin löytyy siltä mitä halvimpaan hintaan =D Kyllä niillä on pokkaa..
 
Suoraan mennään ennen kuin käännytään vai miten se oli.
Ruutikallo
20.01.2011 10:45:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

migi666: Just tuli mailia joltain englesmannilta ja kaikki pellit mitä etin löytyy siltä mitä halvimpaan hintaan =D Kyllä niillä on pokkaa..
 
Onneksi heidän tarjouksiin on jo vastattu =)
http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=487406
 
[kyllä sen Led Zeppelinm Puple ja kunnonnon 60-70 musa] -Henydrum- 1.3.2008, 03:30:46 www.tukalaband.com
joku muu sikko
20.01.2011 10:47:32 (muokattu 20.01.2011 10:47:55)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

henydrum: Onneksi heidän tarjouksiin on jo vastattu =)
http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=487406

 
Tuosta vaan että eipä nuo näitä noteeraa. Niillä on tuhat "rautaa tulessa" ympäri Eurooppaa koko ajan, miljoonia rahaa ja lisää tulee koko ajan.
 
Tosiostaja.
santerin
21.01.2011 23:13:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juu, eikähän aika selväksi tullut.. Jätän ostamatta..
 
-niihän se männöö jos on tulemati-
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «