Aihe: Musiikki Hellas konkurssissa
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Kidi
19.01.2011 12:54:49
Eipä oo tarvinnu netistä tilailla viimeseen viiteen vuoteen mitään. Kyllä Suomestakin saa samoihin hintoihin kamaa mitä esim: Saksastakin. Mun mielestä netistä tilaaminen on itseasiassa paljon työläämpää, kun esim mennä liikkeeseen ja hakea se kama pois sieltä... Mut ihmisiä on monenlaisia, jotkut haluaa istua vaan kotona tukka paskasena, kitara / läppäri sylis ja tilailla kamaa kotiovelle.. Ja toiset ehkä haluaa mennä välillä ihmistenki ilmoille.. hehe :)
Ja joo pohojanmaalta löytyy Suomen paras musiikkiliike!!! (markun musiikki) ;)
the-Antero
19.01.2011 12:57:38

Heh, muistan kun vein mun V:n sinne jotta laittasivat siihen Kahlerin. Nuorempi myyjä tokasi siinä että: Halvemmalla pääset kun ostat suoraan sen Dave Mustaine kitaran..

Noinko sanotaan asiakkaalle joka tuo huollettavaksi kitaraa ja myös maksaa siitä?

Sanoin sitten myyjälle että tuskin kun ei Mustaine käytä Kahleria. Hymähti vaan takasin...

Samassa operaatiossa jyrsivät kaulaa niin roisisti että kielet oli Reilun puol senttiä ylhäällä otelaudasta, syy oli kuulemma että kielet olisivat olleet muuten liian matalalla. Noh Puuta laitoin kaulan ja bodyn bäliin melkeen about yhtä paljon ja kielet on nyt just niinku pitää. Eli turhan homman tekivät ja laskuttivat...
Musiikki ei tunne rajoja, eivätkä kitaristit tunne nuotteja.
the-Antero
19.01.2011 12:58:57

Muerte9: Täytyy sanoa että jos miehellä on Megis avattarenaan niin se on osoitus hyvästä mausta ja sivistyksestä.

Miten tuo nyt pitäs ottaa?
TTV
19.01.2011 13:14:43
the-Antero: kun ei Mustaine käytä Kahleria...

Paitsi että käytti Jackcsonin aikana kiinteää Kahleria, eli myyjä saattoi olla piilofixu ;-)
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.), "You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King)
Muerte9
19.01.2011 13:30:13
the-Antero: Miten tuo nyt pitäs ottaa?

Kohteliaisuutena.

Itse pelasin ensimmäisen megiksen läpi varmaan v. -88 ja sen jälkeen on tullut tahkottua kaikki läpi sitä mukaan kun niitä on ilmestynyt.
the-Antero
19.01.2011 13:38:56

TTV: Paitsi että käytti Jackcsonin aikana kiinteää Kahleria, eli myyjä saattoi olla piilofixu ;-)

Joo, siinä kakskaulasessa jacksonissa jota valmistettiin customina ;) kyllä varmaan halvemmaks tulisi tollanen.

Ja tuo oma asennus ei ollut Mustaine Jackson aikakautta ;)
the-Antero
19.01.2011 13:39:27

Muerte9: Kohteliaisuutena.

Itse pelasin ensimmäisen megiksen läpi varmaan v. -88 ja sen jälkeen on tullut tahkottua kaikki läpi sitä mukaan kun niitä on ilmestynyt.

:D mä mietin että oliko tuo kohteliaisuus vaiko jotain muuta.... :D
aristoteles666
19.01.2011 16:42:34 (muokattu 19.01.2011 16:49:37)

doktorkoo: Tuosta asiakaspalveusta Suomalaisissa kaupoissa...

Kaveri halusi ostaa Yamahan Hipgig-setin, jota ei ainakaan silloin tuotu maahan:
http://usa.yamaha.com/products/musi … jr_drum_sets/hg6t46rmcw/?mode=model

Soitti maahantuojalle moneen kertaan, aina lupailtiin selvittää, mutta mitään uutta tietoa ei monen viikon yrityksellä tullu. No kaveri kyllästy ja osti setin ebaysta ameriikasta.

Nyt kaveri haluais ostaa settiin jonkun lisäosan, ja soitto taas maahantuojalle. Vastaus: " Se o niin vaikeeta...". Jumalauta, sanois Repomies. Ei ilmeisesti raha kiinnosta?

kyllä niit on ollut f-musiikissa heti kun se ilmestyi, ja niitä on myyty myös.

samaten kitara ja rumpuvaraosia, ei riittänyt pari tuntia niiden läpikäymiseen inviksessä.
Kivijalka
19.01.2011 16:47:50
pekurides: Minusta kyllä tuntuu että myyjä yritti epäitsekkäästi ihan sinun parastasi ajatella mutta et vain sitä itse ymmärtänyt.

tuskimpa noiden modausten jälkeen kitarasi arvo on noussut yhtäpaljon mitä olet niistä maksanut?

MUISTAAKSENI DAVELLA OLLUT NOITA KAHLEREITA VAIKKA KUINKA MONESSA KING-VEESSÄ.

Myyjä yritti saada hyllyssä olevan ruoskan pois käsistään ja samalla päästä huoltotoimenpiteestä jonka tiesi olevan osaamisensa ulkopuolella.
A million miles from nowhere, Dragon Lance burns hot. By the fire of a horse's ghost, a minnow would be lost... Cha-cha-changes... Tits... A fish... A fish with tits. Titty fish.
the-Antero
19.01.2011 16:50:02

pekurides: Minusta kyllä tuntuu että myyjä yritti epäitsekkäästi ihan sinun parastasi ajatella mutta et vain sitä itse ymmärtänyt.

Jahas, lähdetäänkö siitä että paljonko joku Jacksonin Mustaine signature on maksanut/maksaa?

tuskimpa noiden modausten jälkeen kitarasi arvo on noussut yhtäpaljon mitä olet niistä maksanut?

Melkosen ajattelematonta tekstiä. Kun en nyt mieti sitä arvoa, ei kiinosta. Se kitara on mun. tajuatko?MUN! Ei kenekään muun, eli mä teetätän ja vaihdan siihen just mitä mä ite haluan. Ei mua kiinnosta nouseeko sen arvo vai laskee.

MUISTAAKSENI DAVELLA OLLUT NOITA KAHLEREITA VAIKKA KUINKA MONESSA KING-VEESSÄ.

Varmaan näytät kuvan tuosta?Mä en valitettavasti muista. Sen yhden kakskaulasen kuvan näin enkä muuta ja siinä oli täysin eri Kahler. Ja sitten vielä, joo King V:eessä eli ei siis FLYING V:eessä. Täysin eri asia.
TTV
19.01.2011 17:38:05
the-Antero: Varmaan näytät kuvan tuosta?Mä en valitettavasti muista. Sen yhden kakskaulasen kuvan näin enkä muuta ja siinä oli täysin eri Kahler. Ja sitten vielä, joo King V:eessä eli ei siis FLYING V:eessä. Täysin eri asia.

Tässäpä olisi:

http://www.jacksonguitarpalace.com/J2713/index.htm
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.), "You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King)
aristoteles666
19.01.2011 17:45:28

TTV: Tässäpä olisi:

hassusti tilauksessa lukee kahler- nontrem.
Mr. Speed
19.01.2011 18:25:38
aristoteles666: hassusti tilauksessa lukee kahler- nontrem.

Niin? Kahlerin kiinteä talla?
Telecaster on kaunis kuin Johanna Tukiainen. http://www.youtube.com/watch?v=VmZ35VCV978
the-Antero
19.01.2011 19:31:52 (muokattu 19.01.2011 19:40:36)

TTV: Tässäpä olisi:

Mä nyt silti väittäisin että jos mulla on ESP:n Flying-V johon asennutan Kahlerin (2315) vibratallan niin se ei nyt ole sama asia kuin Jacksonin king-V jossa on Kahlerin kiinteä talla.

Vähän sama kun sanois jollekin joka haluaa Gibsonin exploreria että ostahan ESP:n EX.

Toki jos Jacksonin custom shopin skeban saa alle sen hinnan mitä pajalla maksaa tollsaen homman tekeminen niin mä ostan kyl samantien sen kitaran...
aristoteles666
19.01.2011 19:56:27 (muokattu 19.01.2011 19:57:49)

Mr. Speed: Niin? Kahlerin kiinteä talla?

antero puhui vibratalloista.
TTV
19.01.2011 20:10:24 (muokattu 19.01.2011 20:13:00)
the-Antero: Mä nyt silti väittäisin että jos mulla on ESP:n Flying-V johon asennutan Kahlerin (2315) vibratallan niin se ei nyt ole sama asia kuin Jacksonin king-V jossa on Kahlerin kiinteä talla.

Vähän sama kun sanois jollekin joka haluaa Gibsonin exploreria että ostahan ESP:n EX.

Toki jos Jacksonin custom shopin skeban saa alle sen hinnan mitä pajalla maksaa tollsaen homman tekeminen niin mä ostan kyl samantien sen kitaran...

Juu, ei pidä kiihtyä, vastasin vaan siihen että onhan niitä Kahler tallalla olevia Mustainen kitaroita olemassa ja jopa kaipaamasi kuvan sait. Sitähän sä siinä ekassa viestissäs päivittelit sen myyjäkokemuksesi pohjalta? Tarkempia tilannekuvauksia kuten kitaroiden tai tallojen tyypit ei silloin ollu vielä esillä, eli en voinu tietää sun koko tarinaasi ;-p

the-Antero: Heh, muistan kun vein mun V:n sinne jotta laittasivat siihen Kahlerin. Nuorempi myyjä tokasi siinä että: Halvemmalla pääset kun ostat suoraan sen Dave Mustaine kitaran..

Noinko sanotaan asiakkaalle joka tuo huollettavaksi kitaraa ja myös maksaa siitä?

Sanoin sitten myyjälle että tuskin kun ei Mustaine käytä Kahleria. Hymähti vaan takasin...

Samassa operaatiossa jyrsivät kaulaa niin roisisti että kielet oli Reilun puol senttiä ylhäällä otelaudasta, syy oli kuulemma että kielet olisivat olleet muuten liian matalalla. Noh Puuta laitoin kaulan ja bodyn bäliin melkeen about yhtä paljon ja kielet on nyt just niinku pitää. Eli turhan homman tekivät ja laskuttivat...
TTV
19.01.2011 20:11:43
aristoteles666: antero puhui vibratalloista.

puhui pelkästä Kahlerista silloin kun tästä alettiin kirjoittelemaan
pekurides
19.01.2011 20:20:20

aristoteles666: antero puhui vibratalloista.

Olikohan tuossa kahlerissa sellainen läktökohta että samaan routtaukseen saat joko kiinteän tai vibratallan heittämällä kiinni?

Jostain näin muistan lukeneeni/kuulleeni...

Niin ja tuo kitaran modaushommelihan on ihan itestä kiinni miten niitä asioita haluaa milloinkin katsella, aika usein myös ajatellaan sitä jälleenmyyntiarvoa ja onko se kannattavaa jos vastaavan tyylisen saapi vähemmälläkin rahalla.

Aika usein torillakin näkyy isosti modattuja keppuleita... joiden kanssa on alunperin pitänyt hautaan asti mennä:=)

Pointtini oli se että ehkä myyjä ihan oikeasti luuli tekevänsä palveluksen asiakkaalle?

mistä näistä tietää ja mitä väliä, turha tästä nyt väittelyä tehdä....
-p-
They see me rollin, they hatin.
the-Antero
19.01.2011 20:54:36

pekurides: Pointtini oli se että ehkä myyjä ihan oikeasti luuli tekevänsä palveluksen asiakkaalle?

Sanotaan nyt niin että jos tuo olisi ollut myyjän idea niin varmaan olisi jotenkin eritavalla asian ilmaissut... ;) ja en usko että meinasi sitä myöskään että saisin halvemmalla vastaavan kepin kuin mitä heidä työt ovat :D

Vastaavaa v***uilua kuulin kun hain Fenderini sieltä, kun nimen omaan halusin yhden tietyn mexicon enkä sellaista mikä oli liikkeessä. Mutta kukin tyylillään, tiedän etten sinne rahojani kanna enään. Paitsi jos voitan lotossa niin sitten järkytän myyjiä siellä ja ostan sen 60000€ maksavan lespan ja sanon niille että asentakaa tähän floikka ja emg:T :D
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)