Kontiak 17.01.2011 16:21:09 | |
---|
Jucciz: Kee kyllä tekee mun mielestä ihan kaiken paremmin kuin Ynkkä. Kaikki kuulostaa paremmalta. Sinä olet rakastunut. http://www.truthinshredding.com |
Jucciz 17.01.2011 16:21:48 | |
---|
Kontiak: Sinä olet rakastunut. Kontrasti on niin iso. Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
Kontiak 17.01.2011 16:35:23 (muokattu 17.01.2011 16:35:45) | |
---|
T-Stag: Ehkä onkin parempi, että Portnoy ei ole bändin liideri vaan esim. palkattu muusikko... Varmasti vaihtelu pitää taiteilijasielun vähän aikaa paikallaan. Kohta on kuitenkin taas luomisen tuskat edessä. http://www.truthinshredding.com |
badcompany 17.01.2011 23:45:50 | |
---|
Jucciz: Sepä se. Se Van Halenissa varsinkin on jotain niin ainutlaatuista, että se paketti on jotenkin niin levällään, mutta kuitenkin niin kasassa: melkein koko ajan on vaaran tuntua ilmassa - ei todellakaan mitään opisto- tai virkamiessoittoa, mutta ei myöskään huonoa tai epävarmaa soittoa. Täysin nykytieteen määrittelemättömissä oleva paketti. Slayerin groove on sitten kokonaan toinen juttu. Siitä pitää mun mielestä huolen ennen kaikkea Lombardon rumpalointi: miehen soitto ei ole konemaisuutta nähnytkään, vaan se on täynnä inhimillisyyttä, hyvänlaista ihmistatsia ja metallin mittapuussa oikein kekseliäitä juttuja - käytännössä ihan kaikkea sitä, mitä vaikkapa Mike Portnoy ei edusta. Mites muuten mikään edes voi lähteä lapasesta, jos se on kerran hanskassa? :) voisitko määritellä opisto/virkamiessoiton:)?,kiinnostaa tietää mitä se on. |
Jucciz 17.01.2011 23:58:17 | |
---|
badcompany: voisitko määritellä opisto/virkamiessoiton:)?,kiinnostaa tietää mitä se on. Lähinnä semmosta sisäsiistiä, salonkikelpoista ja varman päälle pelaavaa soittoa - periaatteessa tyylinmukaista, mutta semmonen omaleimainen ote ja riskinotto puuttuu. Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
velsa 18.01.2011 00:54:08 | |
---|
ReBeat: Niin no, Lukather on kännissä tuossa, joten big deal. Tuskin oli koko alkuiltaa valmistautunut vakavan keikan vetämiseen. Mun mielestä aivan koko soolo ei ollut huonokaan. Jotain hyviäkin hetkia ideasta tuli läpi, mutta paskaa musiikkiahan tollanen ränttäyskappale on, joten ei siihen mitään kummoista voi kukaan soittaa. "Steve Lukather: Oh jeeez, another drunken you tube video. LOTS of FUN but I as pretty well in the bag by then/ I don't drink anymore but boy I can see and hear it. LOVED Jeff and love Edgar.. Life. Forgive my overplaying and sloppiness. I DONT do that anymore. Oh well.. haha what can I say? I am human/ This was a JAM not a concert !! Notice the strat." Niin,eipä tuo nyt näyttänyt missään kovin kummoisessa tilassa olevan......jenkit on jenkkejä,nekun astuu korkin päälle ni oksu tulee.......Luke on vedelly levyille legendaarisia juttuja niinkuin myös ei niin legendaarisia,ei siinä mitään,väitänkin että mies on parhaimmillaan kun saa säveltää soolonsa......aika monesti mies sortuu juuri edellänähdyn kaltaiseen sohlaukseen tommosissa jami hommissa.........ei tästä niin hirveen monta vuotta ole kun Luke kävi myös kotoisessa "jazz" klubissamme siinä Bottan vieressä Toton keikan jälkeen "jammailemassa".....silloin lopputulos oli huomatavasti huonompaa mut silloin kaveri oli todella kovassa jurrissa......ei saanut mitään irti Korhosen Erkan kamoista.......mutta asiaan......ne legendaariset vedot on sitten todella legendaarisia......enkä tarkoita pelkästään Totoa vaan esim. Tubesin monella raidalla erittäin hienoa hommaa,mutta soundi sillä on lähes aina ollut huono...... Kauas on pitkä matka........ |
vox10 18.01.2011 09:11:14 | |
---|
velsa: Niin,eipä tuo nyt näyttänyt missään kovin kummoisessa tilassa olevan......jenkit on jenkkejä,nekun astuu korkin päälle ni oksu tulee.......Luke on vedelly levyille legendaarisia juttuja niinkuin myös ei niin legendaarisia,ei siinä mitään,väitänkin että mies on parhaimmillaan kun saa säveltää soolonsa......aika monesti mies sortuu juuri edellänähdyn kaltaiseen sohlaukseen tommosissa jami hommissa.........ei tästä niin hirveen monta vuotta ole kun Luke kävi myös kotoisessa "jazz" klubissamme siinä Bottan vieressä Toton keikan jälkeen "jammailemassa".....silloin lopputulos oli huomatavasti huonompaa mut silloin kaveri oli todella kovassa jurrissa......ei saanut mitään irti Korhosen Erkan kamoista.......mutta asiaan......ne legendaariset vedot on sitten todella legendaarisia......enkä tarkoita pelkästään Totoa vaan esim. Tubesin monella raidalla erittäin hienoa hommaa,mutta soundi sillä on lähes aina ollut huono...... Kyllähän Lukella on taipumusta ylisoittoon mutta minusta Luke on muusikko isolla M:llä eikä pelkkä kitaristi. Tulee aina kuulumaan niihin suuriin...ja eikä sitä himmennä muutamat känäilyt ja sähläykset jameissa...voidaan kai sanoa että Luke on näyttönsä antanut jo kauan sitten. Esim Pariisin 1990 keikka on suurilta osin loistava vaikka luultavasti kolapäissään Luke siinä veteleekin ja saundit ovat teatraalisen "isot" ja prosessoidut aina välillä. |
T-Stag 18.01.2011 10:47:11 | |
---|
velsa: ei tästä niin hirveen monta vuotta ole kun Luke kävi myös kotoisessa "jazz" klubissamme siinä Bottan vieressä Toton keikan jälkeen "jammailemassa".....silloin lopputulos oli huomatavasti huonompaa mut silloin kaveri oli todella kovassa jurrissa... Kaverihan ei pystynyt seisomaan silloin, "soitti" istualtaan. Toisaalta, eiköhän noita häpsyjä ole sattunut itse kullekin aina välillä. Tässä yksi ehdottomista suosikeistani: http://www.youtube.com/watch?v=k678XoYvSuc&NR=1 |
velsa 18.01.2011 12:18:37 | |
---|
T-Stag: Kaverihan ei pystynyt seisomaan silloin, "soitti" istualtaan. Toisaalta, eiköhän noita häpsyjä ole sattunut itse kullekin aina välillä. Tässä yksi ehdottomista suosikeistani: http://www.youtube.com/watch?v=k678XoYvSuc&NR=1 Jumalauta on muuten ruoska heilunu keikan jälkeen.......Lindholmin Olli ei hirveesti diggaa dokailusta keikalla.....8DDDD Kauas on pitkä matka........ |
velsa 18.01.2011 12:22:24 | |
---|
vox10: Kyllähän Lukella on taipumusta ylisoittoon mutta minusta Luke on muusikko isolla M:llä eikä pelkkä kitaristi. Tulee aina kuulumaan niihin suuriin...ja eikä sitä himmennä muutamat känäilyt ja sähläykset jameissa...voidaan kai sanoa että Luke on näyttönsä antanut jo kauan sitten. Esim Pariisin 1990 keikka on suurilta osin loistava vaikka luultavasti kolapäissään Luke siinä veteleekin ja saundit ovat teatraalisen "isot" ja prosessoidut aina välillä. Juu,juu en minä sitä millään muotoa kiellä.....ei vaan kuulu omiin suursuosikkeihini.......!!!! Liian prosessoitu soundi ja ihan överi sormivibra ......!!! Kauas on pitkä matka........ |
blaekie 18.01.2011 14:13:10 (muokattu 18.01.2011 14:17:23) | |
---|
T-Stag: ...Tässä yksi ehdottomista suosikeistani: http://www.youtube.com/watch?v=k678XoYvSuc&NR=1 aika hyvät koomat tossa joo 8DDDD velsa: ......Lindholmin Olli ei hirveesti diggaa dokailusta keikalla.....8DDDDEn yhtään ihmettele, jos on kitaristi noin "hyvässä" hapessa 8DD Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... |
Jucciz 18.01.2011 14:56:29 | |
---|
T-Stag: Tässä yksi ehdottomista suosikeistani: http://www.youtube.com/watch?v=k678XoYvSuc&NR=1 Mun sympatiat on sataprosenttisesti kitaristin puolella. Miettikää nyt hyvänen aika omalle kohdallenne tilanne, jossa soitatte selvin päin Yön biisejä ja kuuntelette vielä Olli Lindholmin laulua livenä. Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
HS 18.01.2011 21:40:17 | |
---|
Terve Kontiak: Kee Marcello ja vibra: http://www.youtube.com/watch?v=iYWQnwVMwUA Hmm... Juuri tämän kaltainen vibraatto nostaa karvat pystyyn. Aivan hirveää epätäsmällistä ja vallan epämusikaalista vouvaamista. Kertakaikkisen hirveää. Muutama hieno, melkein nappiin osunut venytyshän siellä oli plus tietysti sinänsä ihan mukavan kuuloinen teema. "Soita sillain... sillain... silleen niinku... sillain... ... ...
... hyvin". |
Aalimupina 18.01.2011 23:25:09 | |
---|
Jucciz: Mun sympatiat on sataprosenttisesti kitaristin puolella. Miettikää nyt hyvänen aika omalle kohdallenne tilanne, jossa soitatte selvin päin Yön biisejä ja kuuntelette vielä Olli Lindholmin laulua livenä. Tään on kyllä helmi! Sä oot mun sankari Jucciz! |
T-Stag 18.01.2011 23:31:45 | |
---|
Jucciz: Mun sympatiat on sataprosenttisesti kitaristin puolella. Miettikää nyt hyvänen aika omalle kohdallenne tilanne, jossa soitatte selvin päin Yön biisejä ja kuuntelette vielä Olli Lindholmin laulua livenä. Muhahahahaaa!!! Nyt napsahti plussa. Daffy sai muuten toisen varoituksensa bändissä tuon jälkeen. Kolmesta lentää kuulemma ulos. |
Jucciz 19.01.2011 01:07:42 | |
---|
T-Stag: Muhahahahaaa!!! Nyt napsahti plussa. Daffy sai muuten toisen varoituksensa bändissä tuon jälkeen. Kolmesta lentää kuulemma ulos. Daffyn asemassa mä hankkisin sen heti seuraavalla keikalla. Jossain muussa bändissä saattais voida soittaa musiikkia. Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
T-Stag 19.01.2011 08:40:41 (muokattu 19.01.2011 08:41:10) | |
---|
Jucciz: Daffyn asemassa mä hankkisin sen heti seuraavalla keikalla. Jossain muussa bändissä saattais voida soittaa musiikkia. Aika raskasta voipi toisinaan olla. Kaikessa vakavuudessa, olethan itsekin tehnyt tanssikeikkoja. Tuohan on vain iskelmää särökitaroilla, ja tosiaan, Lindholmin laululla. Tässä maassa on kuitenkin "rock"-muusikoille aika vähän bändejä, jotka myyvät jatkuvasti levyillään platinaa, 35000+ lippua konserttikiertueelleen, esim 3 Tampere-taloa joista 2 loppuunmyytyjä. Veikkaan että kuoletetut asuntolainat ja laatumakkara leivän päällä antavat hieman balsamia musiikin aiheuttamille henkisille haavoille... |
Jucciz 19.01.2011 09:48:19 | |
---|
T-Stag: Aika raskasta voipi toisinaan olla. Kaikessa vakavuudessa, olethan itsekin tehnyt tanssikeikkoja. Jep, aika vähän on tässä maassa muunlaista hommaa soittajana tarjolla, jos meinaa siitä itselleen toimeentuloa hankkia. Jos jossain muussa maassa keskimääräisen kansalaisen musiikkimaku on huonompi kuin Suomessa, kertokaa ihmeessä mulle. Mikä hemmetti siinä voi olla, että Matti&Teppo, Yö ja Mamba ynnä muu musiikillinen ongelmajäte vetää salit täyteen vuosikymmenestä toiseen? Voiko ala-arvoinen musiikkimaku olla perinnöllistä? Veikkaan että kuoletetut asuntolainat ja laatumakkara leivän päällä antavat hieman balsamia musiikin aiheuttamille henkisille haavoille... Juu, onhan se totta - mutta kyllä siihen pitää suhtautua kuin mihin tahansa työntekoon tuollaisen "musiikin" ollessa kyseessä. Ja jotenkin miten itse näen asian, musiikin idea menee kokonaan hukkaan, jos homma rupeaa tuntumaan työltä. Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
vox10 19.01.2011 11:15:12 | |
---|
Mikä hemmetti siinä voi olla, että Matti&Teppo, Yö ja Mamba ynnä muu musiikillinen ongelmajäte vetää salit täyteen vuosikymmenestä toiseen? Voiko ala-arvoinen musiikkimaku olla perinnöllistä?
Tätä samaa olen miettinyt...voisiko olla niin että tämä olisi ainakin osaltaan meitin kulttuuriperimässä olevan kaihon ja kaipuun sanelema juttu..tai siihen ollaan siis helposti taipuvaisia ..aika poraamista noi monet yönkin rallit ovat. Tämä voi olla tietysti aika kaukaa haettua mutta... kuinka monta maailmanluokan rock bändiä on Venäjältä tullut suhteutettuna siihen väkilukuun....... |
T-Stag: Muhahahahaaa!!! Nyt napsahti plussa. Daffy sai muuten toisen varoituksensa bändissä tuon jälkeen. Kolmesta lentää kuulemma ulos. tuli daffysta mieleen michael schenker.tosin en tiedä onko tässä drinksuilla osuutta vaan onko vaan vittuuntunut olo?. http://www.youtube.com/watch?v=_vmo_ePVGGI |