Kjukka 30.10.2009 03:54:10 | |
---|
AVO: loisto veto kaapelilla, mutta jäi oldskoolfanina kyrsii setlisti kyl niinku monia muita kaltaisiani... missä kaapin takanurkassa luurasivat unravelingin ja revolutionsit helmet kysyn minä!!!! noh kaikkee ei saatu, mut makiaa oli, Thumbs Up!! Ehkä olettivat ettei porukka tiedä niitä biisejä niin hyvin ku uudempia. Heti ekassa biisissähän luottivat että yleisö osaa sanat... |
kloppis 25.06.2010 13:23:04 | |
---|
Jaahas, taas tulossa RA-fanien onneksi Ruisrockiin. Tällä kertaa helsinkiläiset saavat tulla Turkuun :). Kyllä RA:ta kelpaa kuunnella livenä parikin kertaa vuodessa! On tää melko uskomatonta, että näin tulee käymään, kun pari vuotta sitten luulin, etteivät tule koskaan Suomeen. |
Kre-per 18.01.2011 15:44:07 | |
---|
Aika hirvee toi uus piisi. Oon taas kriittinen, mutta eihän tosta uudesta mitään hyvää voi tulla. Pitäis vissiin hommata mieluummin se self-titled ep ku joku sitä kehu. way cool. respect to the monkey. |
novo 18.01.2011 16:08:15 | |
---|
Kre-per: Aika hirvee toi uus piisi. Oon taas kriittinen, mutta eihän tosta uudesta mitään hyvää voi tulla. Pitäis vissiin hommata mieluummin se self-titled ep ku joku sitä kehu. Mikä ihmeen toi uusi biisi? :D Viittaat johonkin mistä ei ole ollut puhetta. voip se olla sekkii, voip se olla olemattakii... |
Bätmän 19.01.2011 00:29:31 (muokattu 19.01.2011 00:30:44) | |
---|
Done is Done. Dead is Dead. |
novo: Mikä ihmeen toi uusi biisi? :D Viittaat johonkin mistä ei ole ollut puhetta. Anteeks. Ajattelin että ihmiset osaa itsekin etsiä / tiesivät jo asiasta. Jos ens kerralla sitte? way cool. respect to the monkey. |