Mr. Speed 18.01.2011 16:30:06 | |
---|
jniska: Perustelut, vai onko pelkkä mielipide ? Koska Ibanezit ei oo ikinä vakuuttanut. Telecaster on kaunis kuin Johanna Tukiainen. http://www.youtube.com/watch?v=VmZ35VCV978 |
p_ofony 18.01.2011 16:45:44 | |
---|
Mr. Speed: Koska Ibanezit ei oo ikinä vakuuttanut. Ja se tekee koko merkistä, joka on maailman suositumpia ja vanhimpia kitaran valmistajia, täysin susipaskan? http://www.myspace.com/medeiaband |
Mr. Speed 18.01.2011 16:48:11 | |
---|
p_ofony: Ja se tekee koko merkistä, joka on maailman suositumpia ja vanhimpia kitaran valmistajia, täysin susipaskan? Älä nyt vedä palkoja nenukkiin. K7 ja RG 2570:nta ei vakuuttanut, ja thats it. K7 ei enää mikään halpa ole, ja suurin piirtein samaan rahaan (vrt. Apex 1) ottaisin anyday Select Soloistin. Ei suosio ja brändin ikä tarkoita laatua (*köh*Gibson*köh*) automaattisesti. Sitä en toki kiellä etteikö Iba suht tasalaatuista huttua tuottaisi. Telecaster on kaunis kuin Johanna Tukiainen. http://www.youtube.com/watch?v=VmZ35VCV978 |
Mr. Speed: Älä nyt vedä palkoja nenukkiin. K7 ja RG 2570:nta ei vakuuttanut, ja thats it. K7 ei enää mikään halpa ole, ja suurin piirtein samaan rahaan (vrt. Apex 1) ottaisin anyday Select Soloistin. Ei suosio ja brändin ikä tarkoita laatua (*köh*Gibson*köh*) automaattisesti. Sitä en toki kiellä etteikö Iba suht tasalaatuista huttua tuottaisi. Nenäonteloni ovat täysin puhtaat, ei hätää. Voi kuule, on tullu semmosia Select Soloistejakin vastaan että et ottais, sä oot vaan saanu ne parhaat Dinolta pakan päältä. :) Mut jos esimerkiksi vertaat K7:aa vaikka ESP Custom Shop Carpenter seiskaan, niin johan se on selvä peli että ESP vakuuttaa enemmän, hinta eroakin on sen pari tonttua. Mutta ei se K7 huono ole, tai sitten minä en tiedä kitaroista enää yhtään mitään. http://www.myspace.com/medeiaband |
Mr. Speed 18.01.2011 17:07:52 | |
---|
p_ofony: Nenäonteloni ovat täysin puhtaat, ei hätää. Voi kuule, on tullu semmosia Select Soloistejakin vastaan että et ottais, sä oot vaan saanu ne parhaat Dinolta pakan päältä. :) Mut jos esimerkiksi vertaat K7:aa vaikka ESP Custom Shop Carpenter seiskaan, niin johan se on selvä peli että ESP vakuuttaa enemmän, hinta eroakin on sen pari tonttua. Mutta ei se K7 huono ole, tai sitten minä en tiedä kitaroista enää yhtään mitään. Ei K7 tosiaan huono ole, mutta ei kyllä säväyttänyt sitten millään tavalla :/ Nojoo.. Selecteissä on tosi paljon heittoja, joka tekee niistä aavistuksen arvaamattomia, mutta näkemättä en kitaraa kovin äkkiä muutenkaan osta. Oma Sl2H oli oikein hyvä, ja yhteen aika heikosti viimeisteltyyn oon kans törmännyt. Telecaster on kaunis kuin Johanna Tukiainen. http://www.youtube.com/watch?v=VmZ35VCV978 |
Tsäksön 18.01.2011 21:20:49 | |
---|
|
vvaltsu 18.01.2011 21:32:46 | |
---|
Tiluttaminen on kuten seksi, joskus siihen menee kiinnostus mutta aika nopeesti se kiinnostus palaa uudelleen. -aalataur |
Tsäksön 18.01.2011 23:03:11 | |
---|
Entä olisko Line 6 Spider 4 hyvä vahvistin viistoist wattisena? |
vvaltsu 18.01.2011 23:10:47 | |
---|
Tsäksön: Entä olisko Line 6 Spider 4 hyvä vahvistin viistoist wattisena? Ei ole. Ei todellakaan ole. Kauhea basagam on se. Mielummin vaikka Rolandin Cube30, ovatte parempia kuulemma. Mutta Line6 Spidereistä pysy kaukana. Huono vahvistin, josta ei meinaa päästä ikinä eroon, jos yrittää käytettynä myydä. Tiluttaminen on kuten seksi, joskus siihen menee kiinnostus mutta aika nopeesti se kiinnostus palaa uudelleen. -aalataur |
Tsäksön 18.01.2011 23:14:29 | |
---|
vvaltsu: Ei ole. Ei todellakaan ole. Kauhea basagam on se. Mielummin vaikka Rolandin Cube30, ovatte parempia kuulemma. Mutta Line6 Spidereistä pysy kaukana. Huono vahvistin, josta ei meinaa päästä ikinä eroon, jos yrittää käytettynä myydä. Oho!:O Kaveri sano et iha hyvä vahvari.... Oon muutamii kertoi kuullu ku se soittaa ja mun mielest soundi o iha jees.. Onko muita ehotuksii vahvari osastolle? |
morgga 18.01.2011 23:21:03 | |
---|
Tsäksön: Oho!:O Kaveri sano et iha hyvä vahvari.... Oon muutamii kertoi kuullu ku se soittaa ja mun mielest soundi o iha jees.. Onko muita ehotuksii vahvari osastolle? Peavey vypyr, Rolandin cubet, voxin vt osasto.. Onhan näitä. BASOJYTÄM |
jniska 19.01.2011 09:40:28 | |
---|
Mr. Speed: Koska Ibanezit ei oo ikinä vakuuttanut. Onko kysymys ollut laadusta, soittimen spekseistä vai mistä ? Itellä toi Ibanez on kulkenut mukana pitkään, mutta edelleen parhaalta Ibalta tuntuu tuo PGM 301. Jäksöneistä ei suurempaa kokemusta, eikä ESP.stäkään. LTD:stä on ja ei oo mun juttu. GASsittaa Iban PGM 401 ja Fireman tietysti. Laiha Lissu oli paras. |
CountX 19.01.2011 15:17:20 | |
---|
"You'll have to stand up to women, Paul. They all think they want to be liberated. But they all are secretly hungering after a big strong man with the pipe. To use a car metaphor: men were born to drive, women to be driven." -Swiss Toni |
lavaamo 19.01.2011 15:30:25 | |
---|
Huonoja juttuja jo vuodesta 1981 |
CountX 19.01.2011 15:37:34 | |
---|
lavaamo: Vähän lisää ja saa käytetyn KE3:n torilta. Joo huomasin itsekkin. Sen vain pitäisi olla kiinteä tallainen. "You'll have to stand up to women, Paul. They all think they want to be liberated. But they all are secretly hungering after a big strong man with the pipe. To use a car metaphor: men were born to drive, women to be driven." -Swiss Toni |
lavaamo 19.01.2011 15:58:07 | |
---|
CountX: Joo huomasin itsekkin. Sen vain pitäisi olla kiinteä tallainen. Sellasia ei taida olla kuin noi halvimmat ja sitten mennään jo jenkkipeleihin. Huonoja juttuja jo vuodesta 1981 |
CountX 19.01.2011 16:21:52 | |
---|
lavaamo: Sellasia ei taida olla kuin noi halvimmat ja sitten mennään jo jenkkipeleihin. Niinhän se taitaa olla. Ei minun soittotaidoilla kannata jenkkikeppejä ostella. Halvat ritsat kelpaa hyvin tälle pojalle. "You'll have to stand up to women, Paul. They all think they want to be liberated. But they all are secretly hungering after a big strong man with the pipe. To use a car metaphor: men were born to drive, women to be driven." -Swiss Toni |
RedRain 19.01.2011 16:54:18 | |
---|
|
CountX 19.01.2011 17:08:05 (muokattu 19.01.2011 17:08:53) | |
---|
RedRain: Jos ei merkin ole ihan pakko olla Jackson niin LTD:ltä löytyy aika lailla spekseihin menevä keppi, EX-360 Muuten hyvä ehdotus, mutta tässä törmätään tärkeimpään asiaan kun ollaan kitarakaupoilla, eli ulkonäköön. ;) Kelly on mielestäni linjoiltaan kaunis, kun LTD puolestaan ei ole. E: lisäsin hymiön "You'll have to stand up to women, Paul. They all think they want to be liberated. But they all are secretly hungering after a big strong man with the pipe. To use a car metaphor: men were born to drive, women to be driven." -Swiss Toni |
Mr. Speed 19.01.2011 18:13:42 | |
---|
jniska: Onko kysymys ollut laadusta, soittimen spekseistä vai mistä ? Itellä toi Ibanez on kulkenut mukana pitkään, mutta edelleen parhaalta Ibalta tuntuu tuo PGM 301. Jäksöneistä ei suurempaa kokemusta, eikä ESP.stäkään. LTD:stä on ja ei oo mun juttu. GASsittaa Iban PGM 401 ja Fireman tietysti. Soundista ja yleisfiiliksestä. Tosin RG ei ollut ylläri. Lehmus ei ole ikinä runkopuuna toiminu meikäläisellä. Telecaster on kaunis kuin Johanna Tukiainen. http://www.youtube.com/watch?v=VmZ35VCV978 |