Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kokemuksia Peaveyn nykykamoista kaipailen.
1
PasiB
18.01.2011 08:14:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Good morning, Vietnam. Eli aiheena tällä kertaa Vietnampeg SVT 610 HLF jonka roudaaminen yksinään menee hankalaksi uuden treeniksen takia. Kämppä on kakkoskerroksessa ja ei ole hissiä, portaita pitkin tuon kuskaaminen yksin on aika hankalaa. Kuitenkin jonkun verran on tarvis liikuttaa kamoja kahden eri bändin välillä. Mietteissä on pistää Nampekki kiertoon ja tilalle kaksi kaapia, joko 2x10 ja 1x15 tai 4x10. Nuppina on SVT3 PRO, Korean tuotantoa jonka voisi myös tarvittaessa vaihtaa,tosin tuosta ei ole ollut vielä pahaa sanottavaa.
 
Minkälaisia kokemuksia on noista Peaveyn TVX sarjan komeroista? Paikallisessa putiikissa olisi tarjouksessa tuollainen läjä: Peavey Tour VB-2 + 115TVX + 210TVX: http://www.oulunsoitinjatarvike.fi/ … kokauppa/product_details.php?p=2180
 
Nuppi kylläkin painaa ihan kohtalaisesti, mutta olisi kuitenkin putkikone jota olen tässä jo jonkun aikaa suunnitellut. Tuosta läjästä saisi pienempiin tarpeisiin tuon 2x10 kaapin mukaan ja rokkikeikoille sitten koko läjä.
Kanikonttorissa olisi PEAVEY MARK III tarjolla, tuohon jos torilta löytäisi jonkun kohtuuhintaisen kaapin, niin siinä olisi kakkoskamat.
 
Miikss
18.01.2011 12:34:12 (muokattu 18.01.2011 12:35:17)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuosta putkinupista en osaa henk. kohtaisia kokemuksia sanoa, mutta itseltä löytyy Tour 450 -nuppi tällä hetkellä ja erittäin tyytyväinen kyllä olen soundiin ja yleiseen toimivuuteen ollut. Piti tulla joku Peaveyn 4x10 kaappi kanssa, mutta oli jotain onkelmia maahantulon kanssa nii tyydyin sitten Hartken johonkin alumiinikartioiseen 4x10 kaappiin. Hyvin toimii sekin.
 
Peavey Mark III:sta löytyy kokemusta yhden keikan verran, kun oli lainanuppina. Aivan jäätävän hyvät soundit, hyvän särön sai itse nupistakin irti ja tehokin riitti liian kanssa. Itsekin katsellu jos halvalla löytäs kyseisen nupin nii varmaan matkaan lähtis.
 
The Creepy Cardboard Camel
TkP80
18.01.2011 12:47:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kannattaisiko myös harkita nokkakärryjä? Niillähän tuo mainio HLF-610 sujahtaa rappusissa ihan kummasti.
 
kojones
18.01.2011 16:53:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

VB-2 oli mun makuun soundiltaan kylmä ja kolkko sekä musakaupan Markbass 4x10"-komerolla että omalla rantiksellain. Muuten ei ole kokemusta.
 
Olli.M
19.01.2011 08:00:00 (muokattu 19.01.2011 08:00:43)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miikss: Tuosta putkinupista en osaa henk. kohtaisia kokemuksia sanoa, mutta itseltä löytyy Tour 450 -nuppi tällä hetkellä ja erittäin tyytyväinen kyllä olen soundiin ja yleiseen toimivuuteen ollut. Piti tulla joku Peaveyn 4x10 kaappi kanssa, mutta oli jotain onkelmia maahantulon kanssa nii tyydyin sitten Hartken johonkin alumiinikartioiseen 4x10 kaappiin. Hyvin toimii sekin.
 
Peavey Mark III:sta löytyy kokemusta yhden keikan verran, kun oli lainanuppina. Aivan jäätävän hyvät soundit, hyvän särön sai itse nupistakin irti ja tehokin riitti liian kanssa. Itsekin katsellu jos halvalla löytäs kyseisen nupin nii varmaan matkaan lähtis.

 
Torilla Mark III ja kaappi 220€
 
http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=487060
 
Yllättävän kitkerän makuista
absqua
19.01.2011 08:56:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olli.M: Torilla Mark III ja kaappi 220€
 
http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=487060

 
hinta-laatu-mökänmäärä -kolmio on ton kohdalla niin hyvässä asennossa ettei tosikaan.
 
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
juici
19.01.2011 22:31:11
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

absqua: hinta-laatu-mökänmäärä -kolmio on ton kohdalla niin hyvässä asennossa ettei tosikaan.
 
Todellakin. Jos en olis jo hankinnut itselleni Peavey Century-nuppia ja uutta elementtiä Hagström-komeroon niin tuossa olisi roippeet olleet.
 
"Juici meni ravintolaan ja tilas tarjoilijalta: "Jekku ruuan kans!" "Taidatkin olla sellainen anagrammijätkä", kommentoi tarjoilija." -Jabe
Basismi
20.01.2011 09:59:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Löyhästi aiheeseen liityen: siinä motskarin roplaussarjassa kävivät eilen subilta (?) tulleessa jaksossa Peaveyn custompajalla. Siellä oli esim Cirruksen runkoja pitkät rivit ja seinillä vahvarien luonnoksia.
 
Basso murisee kuin voissa paistettu pantteri.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «