Aihe: Inter M -merkkiset audiokamat..kokemuksia ja mielipiteitä?!
1
olex_tur
12.01.2011 21:02:08

Tarkennettuna kyseessä olisi seuraavanlainen tiski. Kannattaako sekaantua vai onko laadultansa asiapeli. Hintaa tuolle olisi 150e siltä joka sen minulle on myimässä.

http://www.at-fairfax.com/PDF_Static/interM/CMX1664.pdf

Kaiken tyyliset kokemukset ja mielipiteet kyseisestä merkistä on tervetulleita.
tein itte......nou roblem www.myspace.com/karkaasuband
Kalmo
13.01.2011 09:48:22 (muokattu 13.01.2011 09:49:59)
Valitettavasti en osaa mitään rakentavaa sanoa. Yksi pikku juttu osui silmään:

Onko vehkeessä, jota olet ostamassa, 220V virtalähde tai sopiva muuntaja? Tuossa linkin esitteessä on mainittu vain 120 V (eikä merkintää vaihtoehtoisesta asetuksesta).
Asus P5B, E6600 Core 2, E-MU 1820, 2 G RAM, GF 7300 Keski-ikäisellä amatöörillä on se etu, että edessä olevia turhautumisen vuosia on vähemmän.
Sax-pappa
13.01.2011 10:23:08
olex_tur: Tarkennettuna kyseessä olisi seuraavanlainen tiski. Kannattaako sekaantua vai onko laadultansa asiapeli. Hintaa tuolle olisi 150e siltä joka sen minulle on myimässä.

http://www.at-fairfax.com/PDF_Static/interM/CMX1664.pdf

Kaiken tyyliset kokemukset ja mielipiteet kyseisestä merkistä on tervetulleita.

Minulla on ollut Inter M-merkkinen PA-vahvistin varmaan lähes kymmenen vuotta ja se on toiminut ongelmitta. Tuosta tiskistä ei ole kokemusta.
olex_tur
13.01.2011 18:54:48

Kalmo: Valitettavasti en osaa mitään rakentavaa sanoa. Yksi pikku juttu osui silmään:

Onko vehkeessä, jota olet ostamassa, 220V virtalähde tai sopiva muuntaja? Tuossa linkin esitteessä on mainittu vain 120 V (eikä merkintää vaihtoehtoisesta asetuksesta).

Enpä hokannu kysyä mieheltä sitä, mutta eipä luulis olevan ongelma koska se on ollut hänellä 10 keikan verran käytös. Joten olettais äkkiä että 220V virtalähde.

:D Mut jos ei oo, niin eiköhän siihen keksi :)
olex_tur
24.01.2011 00:22:42

Pelittää ja toimii hyvin, ei oikein valittamista. Aivan hyvän kuuloiset etuset :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)