Topah 25.03.2004 11:14:00 | |
---|
Onneks mä poistin räpellykseni jo aikoja sitten. ;) ! Nyt on alkanut yksinkertaisten asioitten opiskelu sähkökitarankin soitossa ja loppujen lopuksi ne yksinkertaiset perusasiat on todella vaikeita saada hyvin haltuun, kun suin päin hypätään kaiken maailman shredsoittoihin yms. Mutta mielenkiinnon säilyttäminen ja että jaksaisi minuuttitokulla kuunnella 12-tahdin kiertoa vaatii tosiaan todella paljon ja eihän siinä monet ammattilaisetkaan mielestäni onnistu. Ehkä juuri siksi en hirveästi bluesia kuuntelekkaan. Monet tarkoittaa bluesin helppoudella varmaan sitä, että pienellä vaivalla on helppoa ja vaivatonta saada jo jotain siedettävän kuuloista aikaan. ...sellasta |
Keppi 25.03.2004 12:01:28 | |
---|
Nyt on alkanut yksinkertaisten asioitten opiskelu sähkökitarankin soitossa ja loppujen lopuksi ne yksinkertaiset perusasiat on todella vaikeita saada hyvin haltuun, kun suin päin hypätään kaiken maailman shredsoittoihin yms. Mutta mielenkiinnon säilyttäminen ja että jaksaisi minuuttitokulla kuunnella 12-tahdin kiertoa vaatii tosiaan todella paljon ja eihän siinä monet ammattilaisetkaan mielestäni onnistu. Ehkä juuri siksi en hirveästi bluesia kuuntelekkaan. Totta...mullekkin tuli vähän sellainen fiilis noissa tietyissä versioissa, ett nopee soitto sujuu, mutt hidas soitto on tosi pahasti hakusessa. Bluesissa soitetaan yleensä vähän nuotteja. Sillon yksittäisen nuotin täytyy "puhua" paljon. Jos on kelannut jotain skaaloja valonnopeudella, ni saattaa tulla aika alaston olo, kun pitäiskin saada se yksi nuotti puhumaan. Se kuulostaa hassulta, mutt näin se vaan on. Nopeasti oppii soittamalla nopeasti, mutta niin myös hitaasti soittamaan oppii vain soittamalla hitaasti.;) Nyt vaan aika yleinen käsitys tuntuu olevan se, ett kun osaat soittaa äärettömän nopeasti, ni sitt sujuu kaikki muukin. Ei maailman paras pikajuoksija ole välttämättä maailman paras kävelijä;) Mojo oli kuiteskin myös minun suosikkini. ...no ei vaineskaan;) |
Ville81 25.03.2004 12:25:01 (muokattu 25.03.2004 12:27:47) | |
---|
Humun kanssa olen pääpiirteittäin samaa mieltä, mutta sanottakoon, että tohon taustaan oli kyllä aika vaikeaa soittaa mielekästä sooloa, koska tausta on niin "kuiva" ja vailla tavaraa. Ens skabaan kunnon taustat, tahtoo hän. |
BulletProof 25.03.2004 13:07:44 | |
---|
Hyvä olisi jos ei kuitenkaan alettaisi liikaa arvostelemaan, niin uskaltaa porukka jatkossakin osallistua. Itse ainakin olen mielenkiinnolla kuunnellut kaikki soolot läpi. Tottakai siellä on parempia ja huonompia joukossa, mutta pääasia on, että näinkin moni on osallistunut tähän. Itse ainakin lähdin tähän skabaan puhtaasti sillä asenteella, että tästähän voisi vaikka oppia jotain uutta. |
Humu 25.03.2004 13:30:16 | |
---|
Humun kanssa olen pääpiirteittäin samaa mieltä, mutta sanottakoon, että tohon taustaan oli kyllä aika vaikeaa soittaa mielekästä sooloa, koska tausta on niin "kuiva" ja vailla tavaraa. Ens skabaan kunnon taustat, tahtoo hän. Musta tausta oli just hyvä! Hidas ja kuiva. Just tollasessa ne erot tulee selkeiten esiin! Pitää osata oikeesti soittaa, että toimis. |
Kuha 25.03.2004 13:43:08 | |
---|
|
Itse ainakin lähdin tähän skabaan puhtaasti sillä asenteella, että tästähän voisi vaikka oppia jotain uutta. No eikös sitä just sentakia anneta palautetta?!? |
SURf 25.03.2004 14:06:34 | |
---|
Tässä on ollut aivan asiallisia vetoja hitaammalla tempolla. Tässä "Mary had a little lamb" -tyylinen rynkytys, jonka väsäsin. www.netikka.net/ss-print/Groove.mp3 Groovy, baby yeah! ...opi toisten erehdyksistä, sillä elämä on niin lyhyt että et ehdi tehdä kaikkia virheitä itse... |
MareZ 25.03.2004 17:17:34 | |
---|
eikun...perk.. |
Mojo 25.03.2004 17:38:01 | |
---|
Musta tausta oli just hyvä! Hidas ja kuiva. Just tollasessa ne erot tulee selkeiten esiin! Pitää osata oikeesti soittaa, että toimis. Mä olen myös aika paljon samaa mieltä. Kyllä se on yleensä vaikeempi soittaa hitaaseen ja "tyhjään" taustaan. On muuten kiva että joku on huomannut että olen lähinnä sitä bluesia kuunnellu/soittanut |
Ze Kink 25.03.2004 20:09:17 | |
---|
periaatteessa kisan läpivieminen on viimesen kisan voittajan velvollisuus.. tässä tapauksessa kun en ollut maininnut tätä eikä NorthernMetal sitä tiennyt, mä voin hoitaa tän ekan kisan loppuun jos NorthernMetal ei halua... Joo, voisin nyt tehdä ton äänestysthreadin..? Nopeus ei ole mitään ilman tyylitajua... Ja tyylitaju ei ole mitään ilman nopeutta! |
kalkkuna 25.03.2004 20:09:58 | |
---|
Joo, voisin nyt tehdä ton äänestysthreadin..? Teeppä niin. |
Ze Kink 25.03.2004 20:10:45 | |
---|
Teeppä niin. Alrighty then, katotaan kauan menee kun noita ehdokkaita on jo "muutama". Nopeus ei ole mitään ilman tyylitajua... Ja tyylitaju ei ole mitään ilman nopeutta! |
Ze Kink 25.03.2004 20:30:49 | |
---|
Siellä ån. Nopeus ei ole mitään ilman tyylitajua... Ja tyylitaju ei ole mitään ilman nopeutta! |
Keppi 26.03.2004 09:09:30 | |
---|
Hyvä olisi jos ei kuitenkaan alettaisi liikaa arvostelemaan, niin uskaltaa porukka jatkossakin osallistua. Itse ainakin olen mielenkiinnolla kuunnellut kaikki soolot läpi. Tottakai siellä on parempia ja huonompia joukossa, mutta pääasia on, että näinkin moni on osallistunut tähän. Tarkoitus ei ollu pelotella ketään. Jokainen soittakoon toki omalla tavallaan. Ajatus oli selvittää, ett ei kannata aliarvioida näitä...helpoilta tuntuvia juttuja, vaan huomioida myös nämä treenatessaan. Ne on yllättävänkin haasteellisia asioita. ...no ei vaineskaan;) |
Hannu H. 26.03.2004 23:16:03 | |
---|
Tausta oli kyllä loistava. Ainakin mulle se oli siinämielessä hankala kun se ei ollut nopea eikä se ollut hidas vaan semmonen välimuoto... Kun ei osaa nii ei osaa... "May the tone be with you" |
P-Nut 27.03.2004 22:32:36 | |
---|
Voihan perse, että on nättejä klippejä ! Huomenna on pakko väsätä oma mukaan Kyllä se siitä kun vähän potkii |
meekz 27.03.2004 23:08:26 | |
---|
Voihan perse, että on nättejä klippejä ! Huomenna on pakko väsätä oma mukaan homma loppu jo..... ens kerral sitte kick it like donkeyz, swinging like monkeyz |
kujape-3 29.03.2004 11:35:24 | |
---|
mänskadaduuvotömänskadaduu! |
Mazah 21.12.2006 21:47:17 | |
---|
Tämä on jotain niin legendaarista että on pakko ihan nostaa ja osoittaa hetken kunnioitusta. HAIL! www.farmakonband.com
www.myspace.com/screamchain
www.crimsonlotus.org |