Aihe: Musiikki Hellas konkurssissa
1 2 3 4 58 9 10 11 12
LaMotta
17.01.2011 22:27:06

s8na: 30 päivän palautusoikeus.

Monestiko olet näin menetellyt?
Ostan VOX AC15, Tarjotkaa!!!
Vladi
17.01.2011 22:28:33
LaMotta: Monestiko olet näin menetellyt?

Itse ainakin olen palauttanut tavaraa. Mainio käytäntö, koko homma sujui ongelmitta.
LaMotta
17.01.2011 22:29:34

Vladi: Itse ainakin olen palauttanut tavaraa. Mainio käytäntö, koko homma sujui ongelmitta.

Joutuuko maksamaan itse rahtikulut?
s8na
17.01.2011 22:29:44 (muokattu 17.01.2011 22:36:57)

LaMotta: Monestiko olet näin menetellyt?

En kertaakaan. Ei oo tarvinnu.

No täytyy myöntää että olen ostanut viimeiset isommatkin rojut kivijalosta, mutta vasta sen jälkeen kun hinnat asettu vähän asiallisemmille tasoille.

Aikanaan ostin kepin joka makso 666 euroa thomanilla, suomessa sama 1000e. Ei tartte olla kova fakiiri päätellä, että kummasta kaupasta keskivertojantteri kepakon ostaa.

Niin ja eräästä liikkeestä ostin kitaran kalliimmalla kun tiesin jo, että kyseinen pulju tarjoaa hyvää palvelua. Käytin nimittäin tota thomann-keppiä siellä huollossa. Siinä siten "möivät" mulle seuraavan kaupan. Se liike taitaakin olla vielä pystyssä.

Jatkan vielä tähän.. Eräs kotimainen möi mulle vahvarin mutta ei pystyny millään toimittamaan edes jälkikäteen kanavanvaihtopedaalia ja suojahuppua, joista oli jo vähän niinkuin sovittu kaupan yhteydessä. Tilasin sitten noi kamat thomanilta kun se ei onnistunu kotimaiselta joka just teki reilun tonnin kaupat mun kanssa.
Iskulauseeni: "Sä olet niin kaunis, että voisin syödä sun kakkaasi"
Vladi
17.01.2011 22:40:04
LaMotta: Joutuuko maksamaan itse rahtikulut?

Ainut mistä jouduin maksamaan, oli se kolme kierrosta teippiä jonka vedin lähetettävän laatikon ympärille. Homma menee niin, että lähetettäessä täältä joutuu kyllä maksamaan ne toimituskulut, mutta ne maksetaan takaisin samalla kun sulle palautetaan rahat. Taisi mennä yhteensä viikko siinä, kun tavara lähti multa, siihen että sain rahani tilille.

Kaikenkaikkiaan mielestäni erittäin toimiva systeemi ja sain asiaa tiedustellessa nopeasti suomenkielistä asiakaspalvelua.
LaMotta
17.01.2011 22:42:07 (muokattu 17.01.2011 22:47:02)

Vladi: Ainut mistä jouduin maksamaan, oli se kolme kierrosta teippiä jonka vedin lähetettävän laatikon ympärille. Homma menee niin, että lähetettäessä täältä joutuu kyllä maksamaan ne toimituskulut, mutta ne maksetaan takaisin samalla kun sulle palautetaan rahat. Taisi mennä yhteensä viikko siinä, kun tavara lähti multa, siihen että sain rahani tilille.

Kaikenkaikkiaan mielestäni erittäin toimiva systeemi ja sain asiaa tiedustellessa nopeasti suomenkielistä asiakaspalvelua.

Jaa.
No, mikäs siinä sitten.
Itse olen ollut niin hölmö, että olen ajanut toiseen kaupunkiin, reilu 100km, testaamaan Gibsonin kaulaprofiileja ):
Vladi
17.01.2011 22:45:22
LaMotta: Jaa.
No, mikäs siinä sitten.
Itse olen ollut niin hömö, että olen ajanut toiseen kaupunkiin, reilu 100km, testaamaan Gibsonin kaulaprofiileja ):

Et ole hölmö siinä asiassa. Oon minäkin ajanu, monestikkin. On tullut tehtyä niin, että käyn liikkeessä kokeilemassa ja kitara tilattu netistä. On myös ostettu ihan suomalaisista liikkeistä testin jälkeen.

Se vaan, että näin opiskelijan budjetilla on pakko ostaa sieltä, mistä saa halvimmalla, vaikka itsekin yrittäjänä haluais moista toimintaa tukea.
Mr. Speed
17.01.2011 22:51:13
LaMotta: Jaa.
No, mikäs siinä sitten.
Itse olen ollut niin hölmö, että olen ajanut toiseen kaupunkiin, reilu 100km, testaamaan Gibsonin kaulaprofiileja ):

Hölmö kun Gibsoneita testaat!
Telecaster on kaunis kuin Johanna Tukiainen. http://www.youtube.com/watch?v=VmZ35VCV978
Evergrey
17.01.2011 22:51:56 (muokattu 17.01.2011 22:53:12)

LaMotta: Kuinka Thomannin asiakaslähtöisyys eroaa tyypillisen suomalaisen soitinliikkeen asiakaslähtöisyydestä? Kysyy epätietoinen.

Thoman eroaa siten että meileihin vastataan ja toimivilla nettisivuilla on kaikki tarvittava tieto eli hinta, takuu, palautusasiat yms info. Kuten jo todettiin paljon muuta ei tarvita.

Ja tuohon en ole ikinä havainnut yhdenkään suomalaisen puljun kykenevän.
Twinkle
17.01.2011 22:54:03
Evergrey: Thoman eroaa siten että meileihin vastataan ja toimivilla nettisivuilla on kaikki tarvittava tieto eli hinta, takuu, paalutusasiat yms info. Kuten jo todettiin paljon muuta ei tarvita.

Ja tuohon en ole ikinä havainnut yhdenkään suomalaisen puljun kykenevän.

plus se, että siellä on aivan järkyttävä valikoima: sieltä saa niin paljon perustarpeita yhden katon alta, tulee mieluusti joskus maksettua muutamia euroja tilauksessa enemmän kun kaikki tulee laatikossa suoraan himaan.
LaMotta
17.01.2011 22:55:12 (muokattu 17.01.2011 22:57:32)

Tietysti jos haluaa acmen-katalogista tilata itselleen tusinatuotteita niin mikäpäs siinä.

On tuosta Thomanista se hyöty, että yleensä paikallisesta kaupasta saa tavaran lähes samaan hintaan vetoamalla Thomannin hintareferensiin. Ei tosin aina. Ja joissakin hifiliikkeissä sanovat suoraan, että osta Thomannilta. Ei pysty myymään samaan hintaan.

Itse en perusta juurikaan postimyyntikatalogiostoksista.
Mr. Speed
17.01.2011 22:56:25
LaMotta: Tietysti jos haluaa acmen-katalogista tilata itselleen tusinatuotteita niin mikäpäs siinä.

Suomen liikkeistähän niitä erikoisuuksia löytyykin?
Telecaster on kaunis kuin Johanna Tukiainen. http://www.youtube.com/watch?v=VmZ35VCV978
LaMotta
17.01.2011 23:03:44

Pakko saada viimeinen sana.
Mr. Speed
17.01.2011 23:04:26
LaMotta: Pakko saada viimeinen sana.

Olololololololololo
vvaltsu
17.01.2011 23:06:46
Mr. Speed: Suomen liikkeistähän niitä erikoisuuksia löytyykin?

Tänne Etelä-Savoon sais tulla sen romahtaneen Ideapark-hankkeen tilalle Thomannin myymälä. Niijuum, ja et vissiin kovasti diggaile Gibsoneja? En minäkään. Vaikuttaavatte niin tylsiltä kepeiltä kun voi vaan kuvitella. Poislukien Les Paul Supreme.
Tiluttaminen on kuten seksi, joskus siihen menee kiinnostus mutta aika nopeesti se kiinnostus palaa uudelleen. -aalataur
Twinkle
17.01.2011 23:07:01
LaMotta: Tietysti jos haluaa acmen-katalogista tilata itselleen tusinatuotteita niin mikäpäs siinä.

Millä perusteella thomannilla myytävä kama on acmea ja suomessa kivijalassa myytävä ei-oo on sitten jotakin muuta? juutalainen salaliitto?
poppamies
17.01.2011 23:07:30

Kannattaa tsekata täältä ennen kuin tila thomannilta...

http://www.musiikkiliike.fi/
G strings are for strippers
LaMotta
17.01.2011 23:09:34 (muokattu 17.01.2011 23:12:48)

Twinkle: Millä perusteella thomannilla myytävä kama on acmea ja suomessa kivijalassa myytävä ei-oo on sitten jotakin muuta? juutalainen salaliitto?

Jos olisit juutalainen, niin tietäisit että acme = a company that makes everything.

Sullon salaliitto pöksyssäs ):
Mr. Speed
17.01.2011 23:10:23
vvaltsu: Tänne Etelä-Savoon sais tulla sen romahtaneen Ideapark-hankkeen tilalle Thomannin myymälä. Niijuum, ja et vissiin kovasti diggaile Gibsoneja? En minäkään. Vaikuttaavatte niin tylsiltä kepeiltä kun voi vaan kuvitella. Poislukien Les Paul Supreme.

En pidä Gibsoneista sen takia, että ne ei ole ikinä vaikuttaneet mua laadullaan.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)