Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Musiikki Hellas konkurssissa
1 2 3 4 58 9 10 11 12
mattim
17.01.2011 16:09:14
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kävelin tuossa Musiikkihellaksen ohitse ja sen Ikkunassa oli ilmoitus konkurssimyynnistä.
 
http://www.hellas.fi/piano/
 
Matti
 
Novation Remove SL, M-Audio Profire 610, Mackie Onyx Satellite, Win7 Pro, Reaper, Ableton Live. Mixing and monitoring gear.
Sensonic
17.01.2011 16:37:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vähän aika sitten meni Soundata, nyt Hellas. Mikäköhän pulju on seuraavana vuorossa?
 
Yngwie Malmsteen: "Some people say 'less is more'. That's bullshit. Less is less and more is more."
Jucciz
17.01.2011 16:42:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sensonic: Vähän aika sitten meni Soundata, nyt Hellas. Mikäköhän pulju on seuraavana vuorossa?
 
http://www.thomann.de/
 
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
Objectif Lune
17.01.2011 17:09:22
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jucciz: http://www.thomann.de/
 
Pidetään peukkuja!
 
Confidentum
17.01.2011 17:15:29 (muokattu 17.01.2011 17:16:02)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ne on kivijalassa sijaitseville kotimaisille nämä ulkomaan verkkokaupat melkoinen kivi kengässä. Toivottavasti on "kaunis" konkurssi, ettei olisi pallo jalassa
 
Kaiuttimesta kuuluu ääniä
tender.insanity
17.01.2011 17:23:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Se on pikkuhiljaa nämä kaikki-mulle-heti-ja-nyt-sukupolven kaupat konkurssissa. Kyllä nyt aikuinen ihminen kykenee viikon odottaa postissa reilustii halvempaa tuotetta, jonka voi palauttaa jos ei tykkää.
 
Eipä kukaan täysijärkinen ole vuosiin fyysisestä kaupasta ostanut kuin ruokaa ja uudet kalsarit kerran vuodessa. Kaikki muu lähtee netissä (ja ulkomailta) paljon halvemmalla.
 
Kivijalka
17.01.2011 17:25:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tender.insanity: Se on pikkuhiljaa nämä kaikki-mulle-heti-ja-nyt-sukupolven kaupat konkurssissa. Kyllä nyt aikuinen ihminen kykenee viikon odottaa postissa reilustii halvempaa tuotetta, jonka voi palauttaa jos ei tykkää.
 
Eipä kukaan täysijärkinen ole vuosiin fyysisestä kaupasta ostanut kuin ruokaa ja uudet kalsarit kerran vuodessa. Kaikki muu lähtee netissä (ja ulkomailta) paljon halvemmalla.

 
Ongelmahan on siinä ettei niillä kivijalkakaupoillakaan usein sitä tavaraa ole ja joutuvat sitten tilaamaan, eli odottamaan joutuu joka tapauksessa.
 
A million miles from nowhere, Dragon Lance burns hot. By the fire of a horse's ghost, a minnow would be lost... Cha-cha-changes... Tits... A fish... A fish with tits. Titty fish.
Cucumber?
17.01.2011 17:47:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tässä maassahan ei yrittäminen kannata. Ei siinä mitään, siirretään vaan kaikki tuotanto kiinaan ja tilataan netistä. Pitäisi silti kyetä vähän pidemmälle katsomaan ja muuallekin kuin omaan napaan. Kotimaisuusaste laskee, työttömyys nousee, verorahat ei kierrä...Sosiaaliturva ja ilmainen terveydenhuolto on historiaa, köyhyys kasvaa. Sitten rakennellaan muureja rikkaiden asuinalueiden ympärille. Ah ihanuutta. Onneksi olen rikas itse ja myös tekopyhä.
 
Ironista kyllä, kiina omistaa kohta jenkit ja euroopan. Kohta se on meidän vuoro nukkua pöytien alla ja tehdä duunia 15h päivässä. Joten halpatuotteet tehdäänkin kohta täällä. Lapsityövoima on kans ihan kiva juttu mä sponssaan sitä, pysyvätpä pois kaduilta.
 
Kaikki mulle heti ja mielellään ilmaiseksi, pääasia että mulla on hyvä olla juuri tällä hetkellä. Huomisesta viis. Tai lapsistamme ja heidän lapsistaan.
 
Turhia asioita on myöskin asiakaspalvelu. Kaiken oikeastaan voi hoitaa netissä,tai ainakin mä voin, vanhukset ehkä ei kykene siihen mutta voivoi. Sitten kun alkaa ajatuksia tulla liikaa katon tv:stä jonkun jenkkisarjan ja pelaan vähä tietsikkaa niinku. Ei tarvi ajatellakaan. Kätevää vai mitä? Miks menisin kattomaan livemusaakaan kun on juutuubi? Tai ostaisin dvdn, siellä seon ilmaista kaikki ja sen saa heti!
 
jii.haanpaa
17.01.2011 18:10:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Cucumber?: Tässä maassahan ei yrittäminen kannata. Ei siinä mitään, siirretään vaan kaikki tuotanto kiinaan ja tilataan netistä. Pitäisi silti kyetä vähän pidemmälle katsomaan ja muuallekin kuin omaan napaan. Kotimaisuusaste laskee, työttömyys nousee, verorahat ei kierrä...Sosiaaliturva ja ilmainen terveydenhuolto on historiaa, köyhyys kasvaa. Sitten rakennellaan muureja rikkaiden asuinalueiden ympärille. Ah ihanuutta. Onneksi olen rikas itse ja myös tekopyhä.
 
Ironista kyllä, kiina omistaa kohta jenkit ja euroopan. Kohta se on meidän vuoro nukkua pöytien alla ja tehdä duunia 15h päivässä. Joten halpatuotteet tehdäänkin kohta täällä. Lapsityövoima on kans ihan kiva juttu mä sponssaan sitä, pysyvätpä pois kaduilta.
 
Kaikki mulle heti ja mielellään ilmaiseksi, pääasia että mulla on hyvä olla juuri tällä hetkellä. Huomisesta viis. Tai lapsistamme ja heidän lapsistaan.
 
Turhia asioita on myöskin asiakaspalvelu. Kaiken oikeastaan voi hoitaa netissä,tai ainakin mä voin, vanhukset ehkä ei kykene siihen mutta voivoi. Sitten kun alkaa ajatuksia tulla liikaa katon tv:stä jonkun jenkkisarjan ja pelaan vähä tietsikkaa niinku. Ei tarvi ajatellakaan. Kätevää vai mitä? Miks menisin kattomaan livemusaakaan kun on juutuubi? Tai ostaisin dvdn, siellä seon ilmaista kaikki ja sen saa heti!

 
Aika turhaa vuodatusta tilanteessa, joka on vain peräisin tästä perisuomalaisesta maahantuontijakelijasosialismista, joka ei nykymenossa tahdo oikein pysyä perässä. Ei siinä ole mielestäni mitään pahaa, että tuollainen vuosikymmenten taakse jämähtänyt välikäsipisnes pikkuhiljaa katoaa. Saa se todellinen yrittäminenkin mahdollisuuden.
 
ibnz
17.01.2011 18:44:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jii.haanpaa: Aika turhaa vuodatusta tilanteessa, joka on vain peräisin tästä perisuomalaisesta maahantuontijakelijasosialismista, joka ei nykymenossa tahdo oikein pysyä perässä. Ei siinä ole mielestäni mitään pahaa, että tuollainen vuosikymmenten taakse jämähtänyt välikäsipisnes pikkuhiljaa katoaa. Saa se todellinen yrittäminenkin mahdollisuuden.
 
Näin! Itse odottelen tässä Musamaailman maahantuomaa kitaramikkiä nyt viidettä viikkoa lähimpään kivijalkaliikkeeseen. Sivuillaan mikkiä on ollut koko ajan tilattavissa (varastossa), hinta vaan on siellä naurettavan puolella. Ei ole tiemmä mitään muutakaan kys. tukulta liikkeeseen saapunut. Tällainen yksinoikeudella maahantuonti tai/ja jakelu todella tappaa kilpailun eikä perinteiselle kaupalle jää oikein lisäarvoa jota kuluttajalle tarjota. Tässä paikallisen musaliikkeen touhuja seurailleena vähän hämmästelen kuinka 2000-luvulla voi vielä toimia näin - ei tiedetä milloin lähetys lähtee tukkurilta, onko siellä kaikki tilatut kamat ja jos ei, niin mitä ei, milloin se saapuu jne. Pitäisi pystyä vaihtamaan tukkuria lennosta tuollaisessa menossa - ei niitä muuten mikään pakota pysymään kehityksessä mukana (monopolin määritelmä suorastaan).
 
Krice
17.01.2011 21:30:03
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Thomannikaan ei ole varmaan aina ollut iso, mutta niillä on asiakaspalvelu ja nettisivut kunnossa. Muutahan se ei juurikaan tarvitse. Uskoakseni asiakaslähtöisyys ei ole perinteisesti ollut suomalaisen myyntityön vahvuuksia...
 
LaMotta
17.01.2011 21:37:20
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Krice: Thomannikaan ei ole varmaan aina ollut iso, mutta niillä on asiakaspalvelu ja nettisivut kunnossa. Muutahan se ei juurikaan tarvitse. Uskoakseni asiakaslähtöisyys ei ole perinteisesti ollut suomalaisen myyntityön vahvuuksia...
 
Kuinka Thomannin asiakaslähtöisyys eroaa tyypillisen suomalaisen soitinliikkeen asiakaslähtöisyydestä? Kysyy epätietoinen.
 
Ostan VOX AC15, Tarjotkaa!!!
Nurmituomas
17.01.2011 21:41:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kitaran ostaminen netistä arveluttaa itseä tod paljon, koska niissä on yksilöeroja kauloissa niin paljon. mieluummin maksaa vähän enemmän jos saa valita.
 
esim jotain akustista en ostais netistä koskaan.
 
vvaltsu
17.01.2011 21:47:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nurmituomas: kitaran ostaminen netistä arveluttaa itseä tod paljon, koska niissä on yksilöeroja kauloissa niin paljon. mieluummin maksaa vähän enemmän jos saa valita.
 
esim jotain akustista en ostais netistä koskaan.

 
Riippuu soittimen hinnasta. Yleensä kalliissa soittimissa laatu ei heittele, joten voi surutta ostaa netistä kalliin kitaran, pelkäämättä huonoa viimeistelyä tai huonoja puita.
 
Tiluttaminen on kuten seksi, joskus siihen menee kiinnostus mutta aika nopeesti se kiinnostus palaa uudelleen. -aalataur
Mr. Speed
17.01.2011 21:48:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

vvaltsu: Riippuu soittimen hinnasta. Yleensä kalliissa soittimissa laatu ei heittele, joten voi surutta ostaa netistä kalliin kitaran, pelkäämättä huonoa viimeistelyä tai huonoja puita.
 
Tässä vaiheessa puhutaankin sitten ESP:n Custom Shopissa. Aika rankkaa laadunvaihtelua on tullut nähtyä Stankku ESP:issä, Select Jaskoissa, Stankku Gibsoneissa..
 
Telecaster on kaunis kuin Johanna Tukiainen. http://www.youtube.com/watch?v=VmZ35VCV978
aristoteles666
17.01.2011 22:03:02
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

vvaltsu: Riippuu soittimen hinnasta. Yleensä kalliissa soittimissa laatu ei heittele, joten voi surutta ostaa netistä kalliin kitaran, pelkäämättä huonoa viimeistelyä tai huonoja puita.
 
just joo.
 
Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus!
 
s8na
17.01.2011 22:16:52
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

LaMotta: Kuinka Thomannin asiakaslähtöisyys eroaa tyypillisen suomalaisen soitinliikkeen asiakaslähtöisyydestä? Kysyy epätietoinen.
 
Esitetään verkossa helpossa muodossa myytävä tavara ja tavaralle selkeä hinta, hoidetaan toimitus loistavasti ajoissa. Helppoa.
 
Iskulauseeni: "Sä olet niin kaunis, että voisin syödä sun kakkaasi"
LaMotta
17.01.2011 22:23:13
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

s8na: Esitetään verkossa helpossa muodossa myytävä tavara ja tavaralle selkeä hinta, hoidetaan toimitus loistavasti ajoissa. Helppoa.
 
Millaista omakohtaista tavaraan tutustumista Thomann tarjoaa? Jos vaikka haluat testata soittimen istuvuutta omaan käteen, vahvistimen soundia tai efektejä?
 
Ostan VOX AC15, Tarjotkaa!!!
Mr. Speed
17.01.2011 22:23:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

LaMotta: Millaista omakohtaista tavaraan tutustumista Thomann tarjoaa? Jos vaikka haluat testata soittimen istuvuutta omaan käteen, vahvistimen soundia tai efektejä?
 
Voi aina matkustaa Thomannille. :)
 
Telecaster on kaunis kuin Johanna Tukiainen. http://www.youtube.com/watch?v=VmZ35VCV978
s8na
17.01.2011 22:24:42
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

LaMotta: Millaista omakohtaista tavaraan tutustumista Thomann tarjoaa? Jos vaikka haluat testata soittimen istuvuutta omaan käteen, vahvistimen soundia tai efektejä?
 
30 päivän palautusoikeus.
 
Iskulauseeni: "Sä olet niin kaunis, että voisin syödä sun kakkaasi"
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 58 9 10 11 12

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «