Aihe: Irina - Vastaukset
1 2
Juzzu
25.03.2004 07:37:44 (muokattu 25.03.2004 07:39:30)
ryppyjä sillä ainakin on...

No hyvähän siinä on nuoren tytön huudella. Kuules, 28 on vielä nuori ihminen! Niin! :o)

EDIT: Ai niin, pidän Irinasta kovasti. Siinä missä muut kuulee kireyttä äänessä, mä kuulen tulkintaa :o) Ja piisit on kanssa yllättäneet, respectit Wirtasta kohti on kasvanut kovasti, kun apulanta on kuitenkin ollut sellaista kuraa minun mielestä.
Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts!
mie666
25.03.2004 09:10:45
ääääääääääää..... inhoan sitä biisiä !!!

kauheeta shittiiiiääääää
eiku....
JKantonen
25.03.2004 10:55:21
Mukavan näköinen se on ainakin. Eihän sitä sitten muuta tarvitakkaan.
Basismi
25.03.2004 11:14:13
Kyllä mulla ainakin nousee selästä karvat pystyyn kun Irina vetää korkealta. Ja siis ihan positiivisessa mielessä, ettette muuta epäile :)

Mainioita biisejä ja toimivaa soitantaa, mikä ei ole ihme Wessmanin kohdalla.
It's hard to be humble when you're so fucking big!
PomppoK
25.03.2004 12:49:25

Ärsyttää kyllä se aika paljon, että tota ääntä on kehuttu paljon, mutta oikeestihan se nainen kiristää sitä ääntään ihan älyttömästi varsinkin ylöspäin mentäessä, kuulostaa pahalta ja tuntuu että äärirajoilla mennään. Kamalaa kuultavaa. En tykkää tollasista laulajista. Kyllä korva lepää, jos ääni tulee vapaasti ja soljuvasti eikä väkisin.

Ihan mistä tykkää ja miten tykkää. Eipä esim. Mike Pattonkaan kovin vapautuneella ja soljuvalla soundilla vedä, mutta hyvältä kuullostaa. Ei se vapautuneen koulittu opistosoundi kuitenkaan mikään absoluuttinen totuus ole.

En ehkä menisi vielä ostamaan täysihintaista levyä, mutta ehdottomasti haluaisin kuulla koko levyn mielenkiinnosta. Kyllähän tähän Vastaukset -biisiin alkaa jo vähitellen kyllästyä, niin kuin hitteihin yleensäkin. Tykkään joo, tykkään myös siitä uudesta sinkusta.
"I've been busier than one-armed bass player."
    Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä!
Alttoviulisti
25.03.2004 14:58:14

No hyvähän siinä on nuoren tytön huudella. Kuules, 28 on vielä nuori ihminen! Niin! :o)

EDIT: Ai niin, pidän Irinasta kovasti. Siinä missä muut kuulee kireyttä äänessä, mä kuulen tulkintaa :o) Ja piisit on kanssa yllättäneet, respectit Wirtasta kohti on kasvanut kovasti, kun apulanta on kuitenkin ollut sellaista kuraa minun mielestä.

:), en pahalla sitä tarkottanu.
Deep Shadow
26.03.2004 09:13:21 (muokattu 26.03.2004 09:14:34)
Kyllä minä tuosta kappaleesta pidän, enkä oikeastaan usko, että tässä Tonin maineella ratsastetaan... Hommahan kuitenkin meni niin, että alunperin oli tarkoitus tehdä vain yksittäinen kipale, Juulian totuudet, mutta yhteistyö kai maistui sen verran, että väsäsivät koko levyn..

Ja mitä tulee Irinan ääneen. Minusta se ainakin tuohon biisiin sopii loistavasti.. Helvetin hyvältä se kuulostaa, enkä minäkään siinä mitään häiritsevää kireyttä huomaa..

Ja jos ajatellaan artistin ja säveltäjän kannalta, niin tämähän on mielettömän onnistunut kappale, kun soi käytännössä melkein joka radiokanavalla. Yleensä kuitenkaan ne kappaleet, jotka soivat YleX:llä, NRJ:llä ja Kissillä eivät soi esim. Novassa ja Radio Suomessa...
"Että häh vaan vittu itelles"
ten
26.03.2004 14:24:36
Minä tuosta äänestä kyllä diggailen, mutta ihan tottahan se on, että siinä yhessä biisissä vedetään aika äärirajoille kertsissä. Ei se silti vähennä artistin arvoa. Mun mielestä on jopa hyvä, että tulkinta kuulostaa hieman epäpuhtaalta. Paljon mielummin kuuntelen tollasta vähän epäpuhtaampaa esitystä kuin jotain Britneyn autotunea autotunen päälle laulua. Vaikka Britneykin on kyllä ihan kiva.

Wirtasestakin diggaan! :)
Plussa on miinuksen negatiivinen puoli.
voltasparta
28.03.2004 16:17:21
on muuten kamala biisi toi vastaukset! kerran kuuntelin sitä autossa ja hyvä etten kolaroinu ku alko pääs naksuu!
Consume my love, devour my hate Only powers my escape The moon is out the, stars invite I think i'll leave tonight.
aslave
28.03.2004 17:31:02

Minusta se kyllä kuulostaa siltä, että tyttö ei pääse ollenkaan niin korkealle mitä laulaa tuossa biisissä. Siis muuten kuin jäkistämällä paskajäykkänä. Ei kuulosta näihin korviin hyvältä se.
Ehdota jotain parempaa.
mr.muzak
29.03.2004 23:22:16
Playa -nimisessä cover bändissähän Irina lauloi, ja hyvin lauloikin, siis livenä. Vielä kun sille saataisiin oikeasti hyviä biisejä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)