Aihe: Jackson PDX Demmelition King V - onko kannattava ostos?
1 2
lavaamo
15.01.2011 23:30:50
Jokkis: Niin, tarkoititko, että kitaran hinta+toimituskulut vai pelkkä kitaran hinta?

Taitaa monet paikat maksaa kulut omasta pussistaan, kun jokin hintaraja ylittyy.
Huonoja juttuja jo vuodesta 1981
trih
16.01.2011 00:21:10
Jokkis: Niin, tarkoititko, että kitaran hinta+toimituskulut vai pelkkä kitaran hinta?

Kuten yllä mainittu, toimituskulut sisältyvät hintaan jos tuote maksaa yli 400€. Ei päde EU-ulkopuolisiin mutta britteihin pätee, koska ovat meidän kanssa EU:ssa. Itse en kyllä suosittele 1400€ liukuhihnakeppiä. Siihen hintaan saa jo ESPiä ja käytettynä paljon hurjempaa tavaraa.
Rhythm In Jump, Dancing Close To You.
Jokkis
16.01.2011 16:23:09
trih:Itse en kyllä suosittele 1400€ liukuhihnakeppiä. Siihen hintaan saa jo ESPiä ja käytettynä paljon hurjempaa tavaraa.

Ohut ja nopeakaulainen V tai Rhoads mallinen keppi olis kyllä se suurin unelma. Floikka ei enää ole välttämätön, mutta aina kun soittaa koulussa koulun kitaralla, niin sitä rupee haromaan tyhjään kun ei olekaan sitä kampea missään. Kai se nyt olis perkele uskottava, että käytettyä keppiä pitäs ettiä. noh onhan mulla kesään asti aikaa miettiä. Silloin mulla olis parhaat mahikset hommata uus skeba. Olisko kellään suosituksia tuolta mnetin torilta?
trih
16.01.2011 18:21:57
Jokkis: Ohut ja nopeakaulainen V tai Rhoads mallinen keppi olis kyllä se suurin unelma. Floikka ei enää ole välttämätön, mutta aina kun soittaa koulussa koulun kitaralla, niin sitä rupee haromaan tyhjään kun ei olekaan sitä kampea missään. Kai se nyt olis perkele uskottava, että käytettyä keppiä pitäs ettiä. noh onhan mulla kesään asti aikaa miettiä. Silloin mulla olis parhaat mahikset hommata uus skeba. Olisko kellään suosituksia tuolta mnetin torilta?

No ekaks kannattaisi kuitenkin rajata se, että haluatko Veen vai Rhoadsin. Parempi se on ostaa sellanen ku oikeasti haluaa eikä tehdä kompromisseja kun noissa hintaluokissa pyöritään. Toinen on sitten se floikka. Mulla se oli alussa tärkeä saada ja sitten totesin, että en jaksa säätää sen kanssa enkä oikeastaan tarvi sitä mihinkään biisiä tulkitessa.
Rhythm In Jump, Dancing Close To You.
lavaamo
16.01.2011 18:24:57
Jokkis: Ohut ja nopeakaulainen V tai Rhoads mallinen keppi olis kyllä se suurin unelma. Floikka ei enää ole välttämätön, mutta aina kun soittaa koulussa koulun kitaralla, niin sitä rupee haromaan tyhjään kun ei olekaan sitä kampea missään. Kai se nyt olis perkele uskottava, että käytettyä keppiä pitäs ettiä. noh onhan mulla kesään asti aikaa miettiä. Silloin mulla olis parhaat mahikset hommata uus skeba. Olisko kellään suosituksia tuolta mnetin torilta?

Jos sulla on rahat kasassa vasta kesällä, niin turha kai sieltä torilta on vielä mitään katsoa?

RR1:ä on ainakin tasasisesti myynnissä, KV-2:t on sitten vähän harvinaisempia, mutta kyllä niitäkin torilla pyörii. Ja kannattaa tosiaan tsekata toi Jackson Guitar Palace.
Huonoja juttuja jo vuodesta 1981
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)