snowballed 23.03.2004 23:56:15 | |
---|
yksi mielestäni aika osuva on allekirjoituksessani.. basistivitsitrilogia: I basisti käveli viinakaupan ohi - II basisti käveli - III basisti |
Robert Trujillo 24.03.2004 10:27:20 | |
---|
Hei, ei tommosta! Mun tyttöystävä on blondi... sorry... no hard feelinskit...right??? Ja niinhän se menee... |
Qarza 24.03.2004 13:41:03 | |
---|
Vanha tämäkin, mutta näin: Miten bändiin pääsee basistiksi? Hankkimalla peräkärryn, pakun tai ABC-kortin. Live long, happy and prosper. |
Zuba 24.03.2004 15:09:39 | |
---|
Vanha tämäkin, mutta näin: Miten bändiin pääsee basistiksi? Hankkimalla peräkärryn, pakun tai ABC-kortin. Hahha! Oikke hjuva. Play that funky bass.. |
Oiva Tikka 24.03.2004 21:46:33 | |
---|
Ai kun ei mollata ihmisten soittotekniikoita ja laiteta "top viis/kumpi on parempi?" -listoja joka vitun käänteessä? Vaan sen sijaan täällä oikeesti tykätään keskustella soittimesta. Bassopalsta on varmaankin koko M.netin asiallisin palsta. Just niin kato. Vitun basisti! Mee soittelee sitä kitarankorvikettas. Vitsejä kato. Kun kysyttiin vitsejä. Ja minä heitin sitte tälläsen tosi haukan jutun. Ha haa. |
pardy 25.03.2004 12:10:38 | |
---|
Just niin kato. Vitun basisti! Mee soittelee sitä kitarankorvikettas. Vitsejä kato. Kun kysyttiin vitsejä. Ja minä heitin sitte tälläsen tosi haukan jutun. Ha haa. Jeesjees... Harvinaisen älykkään tuntunen kaveri... Kolme sanaa: "Olen basisti." |
Oiva Tikka 25.03.2004 12:19:46 | |
---|
Jeesjees... Harvinaisen älykkään tuntunen kaveri... No niin just. Kato oon itekin basisti. ja niin taidat olla sinäkin. Minkä takia pitää ottaa kaikki tosissaan. vittu mä oon basisti. basistit on tyhmiä ja on hauskaa kun toinen basisti haukkuu toista basistia. ha haa. Ainakin tän basistin mielestä. Mut ehkä se johtuu siitä et oon basisti. V***n basistit! |
Bilharzia 25.03.2004 12:30:07 | |
---|
Just niin kato. Vitun basisti! Mee soittelee sitä kitarankorvikettas. Vitsejä kato. Kun kysyttiin vitsejä. Ja minä heitin sitte tälläsen tosi haukan jutun. Ha haa. Mutta, enhän mää oo ees basisti.. Juu ja otin ton sun jutun vähän väärästä rekisteristä. www.LifeofDebauchery.Com |
Oiva Tikka 25.03.2004 12:38:12 | |
---|
Mutta, enhän mää oo ees basisti.. Juu ja otin ton sun jutun vähän väärästä rekisteristä. Ai et vai? No niin. Kato nyt. Tällasta se on basistien kanssa. Eiks oo vaikeeta. väärinymmärryksiä väärinymmärrysten perään. |
Oiva Tikka 25.03.2004 12:41:10 | |
---|
no niin. se siitä sit. lopetetaan tää tähän. |
JKH 25.03.2004 12:55:09 | |
---|
Ja takas aiheeseen. Basisti meni ostoksille urheiluvälinekauppaan - onko teillä myytävänä avaruuspukua? - ei ole, mutta mitä helvettiä sinä sillä teet?, kysyi myyjä. - pääsin soittamaan uuteen bändiin. Treeneissä bändin liideri sanoi, että meillä on keikka kuussa
Bändi eksyi keikan jälkeen "jonkinmoisessa pierussa" kävelemään junaraiteelle. Hetken ajan bändin kontattua raiteilla kitaristi tokaisi: - vittu, kun nää on pitkät portaat! tähän rumpali vastasi: - ja on muuten saatanan matalat kaiteet. bändin basisti lohdutti muita sanomalla: - ei mitään hätää pojat, hissi on tulossa
Bändi oli 50-luvun loppupuolella keikkareissulla lapissa. siihen aikaan bändin kamat kuskattiin auton kattotelineellä. Yht`äkkiä tielle säntäsi poro, jolloin kuskina toiminut hanuristi veti keikkapirssistä liinat kiinni. Basso irtosi kattotelineestä. jolloin rumpali totesi: "kerrankin basso kulkee!"
Basistilla oli vaiva, kun joka bänditreeneissä rupesi ottamaan eteen ja tottakai se vaivasi myös muita bändiläisiä. Basisti päätti mennä lääkärille ottamaan diagnoosia vaivaansa. Ongelmansa kerrottuaan lääkäri pyysi näyttämään onko moinen totta ja basisti teki työtä käskettyään. lääkäri hämmästeli hetken näkemäänsä kun basistilla rupesi seisomaan soittaessa. Lääkäri antoi diagnoosinsa basistille: "sä kuule soitat ihan päin vittua!" Bassokitara, taivas ja tähdet... |
Ai et vai? No niin. Kato nyt. Tällasta se on basistien kanssa. Eiks oo vaikeeta. väärinymmärryksiä väärinymmärrysten perään. Täytyy hommata joku 4kielinen että pääsee samalle taajudelle teidän kanssa. www.LifeofDebauchery.Com |
hantte 30.03.2004 00:11:58 (muokattu 30.03.2004 00:34:28) | |
---|
En tiedä joko tää on VANHA... Poliisin palvelukseen haettiin lehti-ilmoituksella siviilejä hoitamaan yksinkertaisia tehtäviä. Jatkuvassa rahapulassa oleva basisiti päätti myös hakea paikkaa. Haastattelun lopuksi poliisipäällikkö sanoi: "Tähän lopuksi minun täytyy kysyä teiltä yksi muodollinen kysymys...kuka murhasi Kauhavan vallesmannin?". "En tiedä", vastasi basisti. Päällikkö totesi, että ei se mitään, mieti asiaa yön yli ja palataan huomenna asiaan. Basisti meni kotiin ja vaimo kysyi: "No, saitko paikan?". Basisti vastasi: "Joo, sain... itseasiassa mut laitettiin tutkimaan yhtä murhajuttua..." |