Prophet 15.01.2011 22:18:39 | |
---|
Parasite: Mun on nyt ehkä pakko lainata kaveriani ja todeta että Putous on Suomen tv-viihteen Mamba. Jep! Vastaavasti Nyhjää tyhjästä oli Suomen tv-viihteen Dingo. |
bedlam 15.01.2011 22:21:13 (muokattu 15.01.2011 22:29:51) | |
---|
Quru: Mutisijat - suora rippaus julmahuvin leffatraileripätkistä. Petteri Summanen ja Jani Volanen ovat Putouksenkin taustalla, että sikäli ymmärtää samankaltaiset sketsit. obiwan: Munamieheltä tuli kyllä alisuoritus tänään. Väärin, Munamies oli vielä edelliskertaakin parempi. Epäilin, ettei hahmo toimi montaa kertaa, mutta tänään repeilytti ihan huolella. |
juuso a 15.01.2011 23:21:54 | |
---|
Munamies? Tääkö on niinkun ihan vitun hauska juttu sitten sen Tyrnin jälkeen? Hohhoijaa.. One. |
Commoni 16.01.2011 02:51:35 | |
---|
Parin kuukauden päästä varmaan pakkosyötetään Munamiehen debyyttialbumin hittiä. Putous on muute jees, mut noi hahmokilpailujen hahmot on iha täyttä kuraa, hyvänä esimerkkinä se tänää eile tippunu. Basisti on lyömäsoitin |
Karipiirto 16.01.2011 03:12:49 | |
---|
Kappas. Olin näköjään oikeassa ensimmäisestä putoajasta. Toinen lienee sitten blondi karvakoipi. Sitten tippunee Myllyrinne ja sitten se mallorka. Siitä eteenpäin en jaksa vielä arvuutella. "Sä osaat purra ja raapia mutta tapella et kyllä osaa." - 7 vuotias serkuntyttö pikkusiskolleen mummoni 91 päivillä. |
Bluesmies 16.01.2011 10:44:55 | |
---|
Myllyrinne on kyllä jotenkin köykäinen juontaja. |
EddieTheHead 16.01.2011 11:16:20 | |
---|
Karipiirto: Kappas. Olin näköjään oikeassa ensimmäisestä putoajasta. Toinen lienee sitten blondi karvakoipi. Sitten tippunee Myllyrinne ja sitten se mallorka. Siitä eteenpäin en jaksa vielä arvuutella. Seuraava tippuja on se blondi tai Jari Potsi. Mun mielestä Jari Potsi on ihan hyvä, mutta se tulee tippumaan kuitenkin aika alkuvaiheessa.(ehkä) |
totomiettinen 16.01.2011 11:30:42 | |
---|
EddieTheHead: Seuraava tippuja on se blondi tai Jari Potsi. Mun mielestä Jari Potsi on ihan hyvä, mutta se tulee tippumaan kuitenkin aika alkuvaiheessa.(ehkä) Potsi lienee vähän liian inside-läppä. Tosiasiassahan noita Potseja löytyy ihan joka pitäjästä. -I like my sugar with coffee and cream- |
Point 16.01.2011 11:55:50 | |
---|
Mun mielestä Kristan pitäisi voittaa koko juttu, se on vähän eri tasoa kuin Rasilat ja muut. Menee muuten ihan liian iso osa jaksosta tohon sketsihahmokilpailuun. Enemmän niitä improjuttuja mielummin. |
El Coyote 16.01.2011 12:08:22 (muokattu 16.01.2011 12:12:53) | |
---|
juuso a: Munamies? Tääkö on niinkun ihan vitun hauska juttu sitten sen Tyrnin jälkeen? Hohhoijaa.. Niinpä. Yritin katsoa eilen illalla yhden jakson alusta loppuun, mutta epäonnistuin tehtävässäni. En kyllä käsitä mikä moisessa aikuisia ihmisiä kiinnostaa, sillä ohjelma vaikutti kaiken kaikkiaan lähinnä lastenohjelmalta. Noh, eihän sitä onneksi ole pakko katsoa. Edit. http://i.imgur.com/Hh4w9.jpg Paska musiikki on parhaimmillaankin paskaa. |
Tupuna 16.01.2011 13:35:09 | |
---|
Mikko Zetterberg on paras hahmo! Ihan kuin tuntisin hänet henkilökohtaisesti. Sen verran hyvin Kristan on onnistunut luoda loistavan itäsuomalainen hevijuntti. Paras :) ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
BondakeBunny 16.01.2011 13:36:25 | |
---|
Melekosta paskaa. Ei oo hyvä ees kaljottelun lomassa katottuna. Fuck with me, fuck with the chaingun |
Mää en ymmärrä tuota Munamiestä, varmaan liian nerokasta. Muna pyörii ja vikisee, en ymmärrä mikä siinä on hauskaa? Tollasia rakennusmestari Harjakaisia on kyllä muutama tullut nähtyä livenäkin, se toimii kyllä hyvin! On apinoita viistoista rivissä tässä, toisiaan selkään läpsimässä. Huraa! |
aivokuolio 16.01.2011 13:40:26 (muokattu 16.01.2011 13:40:34) | |
---|
Zetterbergi ja Harjakainen huvitti eile ku kattelin eka kertää tätä hommaa. Aika vaivaanuttavaa paskaa muilta osin. |
ukko idänmies 16.01.2011 13:46:25 | |
---|
aivokuolio: Zetterbergi ja Harjakainen huvitti eile ku kattelin eka kertää tätä hommaa. Aika vaivaanuttavaa paskaa muilta osin. Myös Kuustosen thaikku nauratti minua. Meillä asuu naapurissa just samanlaisella nuotilla vinkuva naisihminen. Mr Mallorcasta tykkäsin kanssa. Buenas tardesta vaan! Rasilan mies naisena taas ei huvittanut yhtään. Sen vitsikilpailun tilalle voisi kyllä keksiä jotain muuta. Ihan mitä vaan. Ei elämästä enää edes juovu. |
Karipiirto 16.01.2011 14:58:07 | |
---|
Se mikä tossa vähän häiritsee on että vuoden sketsihahmokilpailijat eivät esiinny ainoassakaan sketsissä. Minusta niille pitäisi heti alkaa väsäämään sketsejä ja paljon eihän ne tuossa lavalla pönöttäessä kauaa jaksa naurattaa. "Sä osaat purra ja raapia mutta tapella et kyllä osaa." - 7 vuotias serkuntyttö pikkusiskolleen mummoni 91 päivillä. |
Jop1 16.01.2011 17:02:00 | |
---|
AKWM: Mun mielestä Kristan pitäisi voittaa koko juttu, se on vähän eri tasoa kuin Rasilat ja muut. Menee muuten ihan liian iso osa jaksosta tohon sketsihahmokilpailuun. Enemmän niitä improjuttuja mielummin. Tuntuu, että Krista on ainoa koko porukasta joka osaa oikeasti näytellä omaa sketsihahmoaan. Kaikki ne pienet eleet ja kehonkieli on ihan omaa luokaansa Kososella kyllä. Ja tuo Myllyrinne on kyllä aivan paska juontaja. Koittaa vetää sellaista sarkastista pokerinaama roolia mutta epäonnistuu aivan helvetisti. jos korollalla ajjaa kolomeasattaa sääh ja suppari tippuu hele vetti irti, ni se ossuu yheksääsattaa lukio hinttejä ohtaan.
kilijut käy muuten noppeemmin vittu ku ajjaa maa palloa myötä päivään häätänääh, ku aika kuluu noppeemmin! - Pelsi |
obiwan 17.01.2011 00:51:29 | |
---|
Jop1: a tuo Myllyrinne on kyllä aivan paska juontaja. Koittaa vetää sellaista sarkastista pokerinaama roolia mutta epäonnistuu aivan helvetisti. Myllyrinteen sarkastinen pokerinaama toimii, mies on vaan väärässä formaatissa. Ketonen & Myllyrinteen erinomaisesti käsikirjoitetuissa sketseissä mies ja olemus on elementissään, juontotehtävissä ei. Olen dissannut ko. sarjaa tällä palstalla aikaisemmin, mutta uusintakierroksen myötä sarja on onnistunut revähdyttämään kerta toisensa jälkeen. |
Veepee 17.01.2011 13:22:17 | |
---|
ukko idänmies: Myös Kuustosen thaikku nauratti minua. Meillä asuu naapurissa just samanlaisella nuotilla vinkuva naisihminen. Mr Mallorcasta tykkäsin kanssa. Buenas tardesta vaan! Rasilan mies naisena taas ei huvittanut yhtään. Sen vitsikilpailun tilalle voisi kyllä keksiä jotain muuta. Ihan mitä vaan. Mulla on vielä kovia odotuksia Mr Mallorcaa ja Jari Potsia kohtaan. Kyseisiltä näyttelijöiltä kyllä löytyis potentiaalia..onhan se tietysti vähän haastavaa, kun hahmon spektaakkeli täytyy tehdä 30 sekunnissa osittain improten. Putouksen katsojatkin ovat varmaan vähän väärä kohderyhmä noita hahmoja ajatellen. Tosin, eihän Harjakainenkaan imeväisiin iske, mutta silti suoriutui loistavasti laulusta! Kun tulee vanhaksi on yhä vaikeampaa liikuttaa ruumiinjäseniä ja erottaa niitä toisistaan. |
myrtonen 17.01.2011 17:02:40 | |
---|
Hämmästyttää tuo munamiehen vartalo- ja äänikontrolli, huhhuh! Vaativin hahmo noista selkeästi, mutta hauskuutta ei munan puheista juurikaan irtoa. Olisiko pitänyt mennä siitä mistä aita on matalin ja kertoa munajuttuja marjatyrnimäisesti? |