Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Kitarat: akustinen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kokemuksia Fishman solo vahvistimesta
1
BigAgib
09.01.2011 02:11:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko kukaan testannut tuollaista tai käyttääkö ehkä keikoilla?
 
http://www.acousticguitarcommunity.com/video/fishman-soloamp-review
 
Olen miettinut trubakeikkojen pa:ksi
 
Fishmaniltahan tulee hyviä kitaravahvistimia.. Mietityttää millainen laulusoundi mahtaisi olla ja riittääkö teho pubikeikalle
 
Jkob
10.01.2011 20:05:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

BigAgib: Onko kukaan testannut tuollaista tai käyttääkö ehkä keikoilla?
 
http://www.acousticguitarcommunity.com/video/fishman-soloamp-review
 
Olen miettinut trubakeikkojen pa:ksi
 
Fishmaniltahan tulee hyviä kitaravahvistimia.. Mietityttää millainen laulusoundi mahtaisi olla ja riittääkö teho pubikeikalle

 
Eipä siitä näillä main paljoa tietoa ole, Thomannilta saa ja Sävelaitasta. Tosin jälkimmäisen kotisivut olivat sen näköiset etten sieltä kyllä mitään tilaisi. Acoustic Guitar Forumilla ainakin kehuivat tehojen riittävän useammallekin henkilölle, jos siis mikserin avulla kanavia jakaa eli eiköhän tehoja ole riittämiin.
 
Jos moisen käsiisi saat niin kokemuksista olisin kyllä kiinnostunut, itse painin Soloampin ja BOSE:n L1 Compactin välillä
 
Wanking is timeless
matelot
12.01.2011 22:40:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eipä ole kokemusta, mutta kiinnostaisi kyllä. Juupituupista löytyy testejä ja esittelyjä. Bosea itsekin olen miettinyt vaihtehtona, mutta taidan päätyä Fishmanniin, koska ominaisuudet tuntuisivat omaan käyttööni sopivammilta.
 
BigAgib
13.01.2011 21:54:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jees
 
Pitäisi päästä tosiaan testaamaan- Jos vaan tehot olisi riittävät, niin tuo kompakti koko olisi tosi houkutteleva.
Itsellä kun on tällä hetkellä Hk Smart setti (10 tuumanen aktiivi botne ja kaksi pientä yläkertaa) on kyllä hyvä, mutta jos tuommoinen Fisu olis jees, niin olisihan siinä todellä paljon vähemmän roudattavaa!
 
Jkob
14.01.2011 08:24:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Fisu kyllä itseäkin kiinnostaa mutta tuo saatavuus Suomesta hämää kovin. T-kauppa siis ainoa josta saa. Amerikan mantereelta saisi tuon 999 dollariin eli paljon halvemmalla mutta ei sieltäkään oikein tohtisi sitä lähteä tilaamaan.
 
Wanking is timeless
matelot
15.01.2011 22:09:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sävelaitassa Kotkassa näyttäisi olevan tarjouksessa 1250e. Usasta jos tilaat, niin pitää lisätä rahti+tulli ja alv laskettuna siis maahantuontihinnasta. Kotkan pojat näyttäisi toimittavan nettitilauksena kanssa ja suomessa on sitten kuluttajansuojalain mukain 14 vrk palautusoikeus postimyynnissä. Onhan T-kaupassakin tietysti palautusoikeus.
 
Jkob
15.01.2011 22:48:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

matelot: Sävelaitassa Kotkassa näyttäisi olevan tarjouksessa 1250e. Usasta jos tilaat, niin pitää lisätä rahti+tulli ja alv laskettuna siis maahantuontihinnasta. Kotkan pojat näyttäisi toimittavan nettitilauksena kanssa ja suomessa on sitten kuluttajansuojalain mukain 14 vrk palautusoikeus postimyynnissä. Onhan T-kaupassakin tietysti palautusoikeus.
 
Sävelaitan sivut nyt olivat yhtä isoa kirjoitusvirhettä, ei tohdi sieltä ajatella tilaamansa eli mennee Thomannin touhuiksi jos aikaiseksi saa. Tosiaan kokemuksia kaivataan
 
Wanking is timeless
BigAgib
17.01.2011 14:03:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Otin projektin ja ajattelin kerätä tarvittavan rahamäärän tuohon Fisun ostoon : )
Voin sitten laittaa arviot sivuille, kun olen saanut hankittua joskus tuon vermeen
 
Jkob
19.01.2011 09:44:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

BigAgib: Otin projektin ja ajattelin kerätä tarvittavan rahamäärän tuohon Fisun ostoon : )
Voin sitten laittaa arviot sivuille, kun olen saanut hankittua joskus tuon vermeen

 
Kerros vaan, kiinnostaa kyllä kovasti. Sävelaitan kaveri kehui Bosen L1 Compactia mikserillä ryyditettynä paremmaksi kuin Soloamppia mutta toki siihen tulee taas 250 € lisää..
 
Wanking is timeless
BigAgib
27.01.2011 23:37:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No nyt sitten tilasin tuolta T kaupasta tuon Fisun
 
Kirjoittelen kokomuksista, kun saan sen käsiini
 
BigAgib
02.02.2011 18:23:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tuolta löytyis nyt "arvostelua"
 
http://muusikoiden.net/keskustelu/p … sts.php?c=51&t=198142&o=0&#p9761894
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «