Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Aloittelijat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: ESP vs Ibanez
1
Bossi
15.01.2011 03:33:56 (muokattu 15.01.2011 04:44:12)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo, oon ekaa kitaraa ostamas, mutta en tiedä kumman ostaisin =) vaihtoehtoina olisi tämä niin paljon hehkutettu RGR321EX, ESP LTD Viper 100FM ja ESP LTD H-101FM. Mitä oon lukenu nii halvat floikkatallat on todella huonoja, joten siinä ois 3 kiinteetallasta. Ite tykkään tosta ESP Viperistä ku on vähä eri näköne, samoin kuin H-101FM. Toi Iba on jotenki tylsän näköne. Mut kertokaa te viisaammat tekeekö noil ESP:il mitää
 
Muuki
15.01.2011 09:12:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tekee tekee. Viisainta on ottaa se, jolla soittaminen tuntuu helpoimmalta, toki sitä ulkonäköäkin voipi miettiä. Otit minkä otit niin menee kyllä ensimmäisestä kitarasta hyvinkin.
 
M4ss3 m/: "Myytti: Kitarankielien paksuuden sopivuus on makukysymys."
Henkka--
15.01.2011 15:02:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eniten eroa on ehkä kaulaprofiileissa... paras neuvo on että käyt kokeilemassa mikä sopii parhaiten käteen. Itellä ekana kitarana oli Esp Ltd mh-50. Myöhemmin huomasin että m-sarjalaiset on parempia käteen koska niissä on litteämpi kaula.
 
Volcom
15.01.2011 18:30:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niinkuin ylempänä jo todettiin, niin käy ihmeessä kokeilemassa, millä soitto luontevimmalta tuntuisi.
 
Ja joo, kun puhutaan vähän halvemmasta hintaluokasta, osta ihmeessä kiinteätallainen.
 
ravensoul
15.01.2011 19:51:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ESPit kyllä pesee halvemman pään Ibanezit mennen tullen. LTD:t on sitten eri juttu.
 
"Only two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe." - A. Einstein
-HP-
15.01.2011 19:52:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ESP:n halppiskepakko on ainakin mulla toiminu tähän asti erittäin hyvin hintaansa nähden.
Täältä komppia tuolle merkille.
 
MUN MUSIIKKI! http://www.myspace.com/constrainedmusic
Mental_Schok0_Gummi
19.01.2011 14:38:14
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olizin jozkuz zilloin, nv. -90 ehkä: laittanut pitkäkaulaisen punk-tyyppisen Ibanezin. Hp. oli muiztaakzeni n. 950,-. Ja zilloin elettiin vielä kowazti markka-aikaa.
 
Nyt on Ltd Eclipse Ec-50. Tähän azti ei wielä ole kaduttanut. Hintaanza nähden huwa zaundi. 8-D
 
-Zekalaizta gebityztä waihtelewalla meneztygzin w:desta -86...
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «