blaekie 14.01.2011 09:17:10 | |
---|
Lennu: ...... puuvillabluussit ilman jalkoja ja silmiä. Eli sokeat puujalkapluussit :) Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... |
Illu 14.01.2011 10:19:10 | |
---|
blaekie: Eli sokeat puujalkapluussit :) Meikä vetää puukorva-bluesia. |
blaekie 14.01.2011 10:22:53 | |
---|
Illu: Meikä vetää puukorva-bluesia. Mutta onhan sekin parempaa kuin puusilmä-blues Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... |
Illu 14.01.2011 10:37:32 | |
---|
blaekie: Mutta onhan sekin parempaa kuin puusilmä-blues Hyvät naiset ja herrat, tänä iltana täällä Syvän Etelä(-suomen) puusilmä-bluesin taitaja Puukorva-Illu ja orkesterinsa Kuurot Pojat... |
BigPapa 15.01.2011 03:07:37 (muokattu 15.01.2011 12:22:52) | |
---|
For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
SikaSilu 15.01.2011 06:33:22 (muokattu 15.01.2011 16:50:26) | |
---|
Jep jep... "Watch my back" sano kyttyräselkä... |
WanhaWetäjä 15.01.2011 11:09:31 | |
---|
tjj2000: WanhaWetäjä: Hyvä meininki, soitto ja tausta sopivat yhteen, pikkaisen terävä sointi ehkä kokonaisuuteen kuitenkin; siis makuasia tämä... Kiitokset... joo, skitta on vähän turhan pinnassa, ja yläpäitä ehkä liikaa...mutta toi ny tuli vedettyä tosiaankin ilman esikuuntelua eli suoraan "kohti tuntematonta" -tyyliin sisään ja tasojen/saundin tsekkauskin jäi kunnolla tekemättä eli ns juosten kustuahan tuo oli alusta loppuun niinkun joku jo aiemmin totesikin ;-) Itseasiassa mun piti vaihtaa tuo saundi ja miksata kitaraa pienemmälle mutta olinkin hukannut tuon raakaversion heti kun tein siitä mp3-version. |
Kuha 15.01.2011 15:20:40 | |
---|
Testasin tähän taustaan wanhan liiton blyys/jatsi -saundeja. ES 330:lla tuli mun mielestä sellaista vanhaa patinaa saundiin. Tuossa pätkä: http://maihinnousu.net/s/10580 |
blues guitar 15.01.2011 15:31:02 | |
---|
Kuha: Testasin tähän taustaan wanhan liiton blyys/jatsi -saundeja. ES 330:lla tuli mun mielestä sellaista vanhaa patinaa saundiin. Tuossa pätkä: http://maihinnousu.net/s/10580 Hienolta kuulostaa. Et kuitenkaan vasiten skabaan osallistuna? ...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt... |
Kuha 15.01.2011 15:53:08 | |
---|
blues guitar: Et kuitenkaan vasiten skabaan osallistuna? En, tänään tuon rimpuilin kun tuli Grant Greeniä kuunneltua. |
SikaSilu 15.01.2011 16:49:10 | |
---|
Jahas täälllä on käyty muokkailemassa ja poistelemassa tekstejä. Jos sulla Papa on jotain asiaa, niin sano ihan reilusti. "Watch my back" sano kyttyräselkä... |
blues guitar 15.01.2011 17:56:12 | |
---|
SikaSilu: Jahas täälllä on käyty muokkailemassa ja poistelemassa tekstejä. Mitä tästä opimme? Kannattaa aina vastata lainaten :) ...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt... |
blues guitar: Mitä tästä opimme? Kannattaa aina vastata lainaten :) Joskus kannattaa jättää kyllä ne lainauksetkin pois :) Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... |
SikaSilu 15.01.2011 18:41:08 | |
---|
On tää sellanen hiekkalaatikko välillä, että hyvää iltaa :D "Watch my back" sano kyttyräselkä... |
blues guitar 15.01.2011 18:44:00 | |
---|
blaekie: Joskus kannattaa jättää kyllä ne lainauksetkin pois :) Ja useimmiten kannattais jättää myös vastauskin pois. Niinku nääkin meikäläisen löpinät :D ...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt... |
BigPapa 16.01.2011 17:21:12 (muokattu 16.01.2011 17:23:11) | |
---|
WanhaWetäjä: BigPapa - lopussa alkaa mopo vähä karkaileen ja tulee pikku takkuja rytmiikassa Ton verran saa karkailla, ja pitääkin joskus...itse asiassa siinä soitethan irti rytmistä jonniin matkaa... For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
tono 16.01.2011 18:16:19 | |
---|
tono Aika mielenkiintoinen veto :) Tästä tuli vähän outo meininki, ehkä vähän turhankin outo... Soundit ja soitto oli varsin kaukana taustan menosta. Tono, mulle soundit on aika tärkeä soittoon vaikuttava tekijä, ne antaa paljon potkua sille, mitä lopulta näpeistä lähtee. Aika pienellä investoinnilla saa nykyään POD:eja sun muita, joilla soundi - ja soiton ilo - paranee kummasti. Pocket POD löytyy mutta saundien ruuvaus ei oo vielä ihan hallussa. :) Tono - tää nyt lähtee eri laatikosta heti alkuun eli eväät on syöty jo tossa kohtaa, saundi ei myöskään istu tähän lajiin kauheen hyvin, rytmiikka seurailee taustaa aika mukavasti. Kannattas yrittää vaikka ihan ettimällä soinnut hahmottaa tuota harmoniamaailmaa tai kylmästi kuunnella mitä muut on vetäneet jos on epävarmuuttaa sävellajista Kappas luulin että menee F:stä mutta menee vissiin C:stä? Korvat pettivät tällä kertaa. :D Käsi kädessä nuotin vieressä... |
WanhaWetäjä 16.01.2011 18:37:26 | |
---|
BigPapa: Ton verran saa karkailla, ja pitääkin joskus...itse asiassa siinä soitethan irti rytmistä jonniin matkaa... Mä ymmärrän tuon mopon karkailun yleisesti niin että itse kullakin homma alkaa joskus vähän mureneen tai lähtee ns lapasesta syystä tai toisesta ja sen seurauksena tulee sitten vedeltyä jokseenkin hallitsematonta tilutusta tms, mulla käy näin aika usein, mm tässä skabassa ja heti alusta asti ;-) Siinä matkassa soittoon saattaa tulla kaikenmoista epämäärästä epätarkkuutta kuten pientä rytmistä takkua yksittäisissä äänissä tai lickeissa ja se on mun mielestä ihan eri asia kun pidempien fraasien irti rytmistä soittaminen. |
BigPapa 16.01.2011 19:15:04 | |
---|
WanhaWetäjä: Mä ymmärrän tuon mopon karkailun yleisesti niin että itse kullakin homma alkaa joskus vähän mureneen tai lähtee ns lapasesta syystä tai toisesta ja sen seurauksena tulee sitten vedeltyä jokseenkin hallitsematonta tilutusta tms, mulla käy näin aika usein, mm tässä skabassa ja heti alusta asti ;-) Siinä matkassa soittoon saattaa tulla kaikenmoista epämäärästä epätarkkuutta kuten pientä rytmistä takkua yksittäisissä äänissä tai lickeissa ja se on mun mielestä ihan eri asia kun pidempien fraasien irti rytmistä soittaminen. No niin no, hur som helst.... For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
MoreK 16.01.2011 22:00:37 | |
---|
WanhaWetäjä: MoreK - pääosin oikeen jees soittoa kaikin puolin, ja kiva teemakin oli rakennettu, vaan ton delayn oisin jättänyt ite veks, reverbi ois riittänyt hyvin, saundi oli sinänsä hyvä Joo, olen ihan samaa mieltä, vähän tökerö delay. Tuo oli suoraan tehdas presetti, en vaan jaksanu lähtee ruuvaamaan..... Onnea Masalle voitosta ja muille tsemppiä seuraavaan skabaan! |