Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Mainostaminen muusikoiden.netissä?
1
the-Antero
15.01.2011 14:59:03
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tulipa mieleen laittaa tällainen kysymys kun en haulla löytänyt mitään.
 
Olen muutamissa keskusteluissa huomannut että jotkut henkilöt mainostavat esim. omia tuotteitaan tai muita mahdollisia palveluitaan muusikoille. Hyvin usein heille on tullut kommenttia että "älä mainosta noita omia juttujasi täällä".
 
Mutta miksi? Hyvin usein täällä on näitä kysymyksiä "minkähän minä ostaisin" tai "suositelkaa sitä ja tätä.."
 
Jos ei siis ole ammattimainen elinkeinonharjoittaja tällä alueella niin miksei saisi mainostaa omaa tuotettaan?
 
Kuitenkin näissä samoissa ketjuissa on aina linkkejä T-kauppaan ja hyvin usein myös omiin tori-ilmoituksiin.
 
Valaiskaa minua
 
Musiikki ei tunne rajoja, eivätkä kitaristit tunne nuotteja.
Jormaz
15.01.2011 15:12:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Välillä näkee aika tökeröitä mainoksia. Joku kysyy että minkälainen vahvari tai kitara kannattais hommata. Siihen sitten joku alkaa vuolaasti kehumaan jotain mallia ja loppuun tulee se klassinen P.S. mulla olis tämmönen ehkä myytävänä. Voihan siinä olla ihan vilpittömätkin tarkoitusperät mutta hyvä olis pitää torihommat erillään jos on vähän liikaa oma lehmä ojassa.
 
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
the-Antero
15.01.2011 15:49:24
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jormaz: Välillä näkee aika tökeröitä mainoksia. Joku kysyy että minkälainen vahvari tai kitara kannattais hommata. Siihen sitten joku alkaa vuolaasti kehumaan jotain mallia ja loppuun tulee se klassinen P.S. mulla olis tämmönen ehkä myytävänä. Voihan siinä olla ihan vilpittömätkin tarkoitusperät mutta hyvä olis pitää torihommat erillään jos on vähän liikaa oma lehmä ojassa.
 
Aivan, yhtälailla noillekin voisi mainita että tuo ei ole "sopivaa" käytöstä... mutta pisti tosiaan mietityttämään tämä asia.
 
Ehkä tänne tulee lisää kommentteja :)
 
Musiikki ei tunne rajoja, eivätkä kitaristit tunne nuotteja.
Confidentum
15.01.2011 16:00:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

the-Antero: ... "minkähän minä ostaisin" tai "suositelkaa sitä ja tätä.."

 
Keskustelu on keskustelua ja kauppa on kauppaa. Eikös noille em. kyssäreille voisi oman keskustelualueen tai paremminkin ne vois heittää tuonne Torin liepeille otsikolla "Mullon rahua - myy mulle jotain"
 
Kaiuttimesta kuuluu ääniä
the-Antero
15.01.2011 17:33:43
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Saako torille myös keskusteluja ja topickeja? En ole huomannutkaan...
 
Musiikki ei tunne rajoja, eivätkä kitaristit tunne nuotteja.
Confidentum
15.01.2011 17:46:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

the-Antero: Saako torille myös keskusteluja ja topickeja? En ole huomannutkaan...
 
Ei vielä, mutta kehitys kehittyy
 
Kaiuttimesta kuuluu ääniä
Juicy
15.01.2011 18:34:44
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ostakaa Peavey Classic.
 
Ostakaa Peavey Classic. | Fureimumeipurutoppu is attractive beautiful!
Jucciz
15.01.2011 18:41:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

the-Antero: Saako torille myös keskusteluja ja topickeja? En ole huomannutkaan...
 
No keskusteluja tarvittaessa saa jo, kommenttien muodossa.
 
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
lavaamo
15.01.2011 22:46:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jucciz: No keskusteluja tarvittaessa saa jo, kommenttien muodossa.
 
Harmi vaan että ne saa estettyä.
 
Huonoja juttuja jo vuodesta 1981
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «