Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Studiotyöskentely »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Audio box:
1
Hunting Eagle
14.01.2011 21:37:49 (muokattu 14.01.2011 23:15:27)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen nähnyt M-audion audio boxin joka otti virtansa pistorasiasta ja näin siitä ei riittänyt kitaraan virtaa. Kaikki thomanin (mitä olen tähän mennesä nähnyt) M-audion boxit ottavat virtansa pelkästään usbin kautta.

Haluasisin siis tietää joitakin malleja mihin voisi kitaran suoraan plugata sisään ja alkaa äänittämään.
 
thekimble
14.01.2011 23:14:01
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hunting Eagle: Olen nähnyt M-audion audio boxin joka otti virtansa pistorasiasta ja näin siitä ei riittänyt kitaraan virtaa. Kaikki thomanin (mitä olen tähän mennesä nähnyt) M-audion boxit ottavat virtansa pelkästään usbin kautta.

Haluasisin siis tietää joitakin malleja mihin voisi kitaran suoraan plugata sisään ja alkaa äänittämään.

En oo varma ymmärsinkö kysymystä mut esim toi käy.
http://www.thomann.de/fi/maudio_essential_recording_studio.htm
 
Illalla hilpeenä kaljaa, aamulla hilpeenä kaljaa.:sananlasku remix
Hunting Eagle
14.01.2011 23:16:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juuri tuosta kyseisestä boxista ei riittänyt kitaraan virtaa. Kun kitara johdolla boxiin.
Boxi sammui
 
jhietala
14.01.2011 23:55:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei kitara virtaa ota äänikortista, jos sulla on aktiivimikit niin sitten pitää olla patteri sille.
 
thekimble
14.01.2011 23:56:45
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hunting Eagle: Juuri tuosta kyseisestä boxista ei riittänyt kitaraan virtaa. Kun kitara johdolla boxiin.
Boxi sammui

Outo juttu. Jokin vialla kenties. toimiiko kitara muualla samalla piuhalla.
 
Illalla hilpeenä kaljaa, aamulla hilpeenä kaljaa.:sananlasku remix
Hunting Eagle
15.01.2011 00:48:52 (muokattu 15.01.2011 00:50:34)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ihan normaalisti toimii. Jos kitara ei virtaansa ota äänikortista, niin mistä se sen sitten ottaa?
 
Juicy
15.01.2011 03:20:14
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hunting Eagle: ihan normaalisti toimii. Jos kitara ei virtaansa ota äänikortista, niin mistä se sen sitten ottaa?
 
Jos kitarassa on normaalit passiivimikit, niin se ottaa virtansa (heh) kielien värähtelystä. Eli ei tarvi erikseen virtaa...
 
Aktiivimikit (EMG 81, jne.) tarvii yleensä 9V pariston toimiakseen.
 
Ostakaa Peavey Classic. | Fureimumeipurutoppu is attractive beautiful!
jsalo
16.01.2011 19:25:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos äänikortissa ei ole kitaralle tarkoitettua ns. Hi-Z inputtia, niin tarvitset esivahvistimen kitaran ja äänikortin väliin.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «