Lennu 10.01.2011 23:41:46 | |
---|
saastara: Ai jätkä onkin Porvoosta.. hetken jo ihmettelinkin, että mistä tommosia aivovammoja saa. No sun profiilin mukaan sä et oo mistään kotoisin. Hyvä siellä pizzerian nurkassa sitten käpistellä ctrl+alt+Dell, kun ohjelma on suorittanut laittoman toiminnon ja se lopetetaan. "oottakaa mä buuttaan mun kitaran". Siinä on äkkiä kupla leggingseissä. "Kun vuosi 2012 koittaa, maankuori repeää ja kaikki maankuoreen haudatut Mamban levyt pulpahtavat pintaan." -Juho L |
Seba 10.01.2011 23:47:45 | |
---|
aristoteles666: joten mihin tietosi perustuu muuta kuin luuloon. eli juuri samaan mihin suurin osa omistasi tiedoistasi. /c c:n |
aristoteles666 10.01.2011 23:48:11 | |
---|
Lennu: No sun profiilin mukaan sä et oo mistään kotoisin. Hyvä siellä pizzerian nurkassa sitten käpistellä ctrl+alt+Dell, kun ohjelma on suorittanut laittoman toiminnon ja se lopetetaan. "oottakaa mä buuttaan mun kitaran". Siinä on äkkiä kupla leggingseissä. ei, kyllä se tuli jo selväksi että et tajua, kiitos. |
aristoteles666 10.01.2011 23:48:59 | |
---|
Seba: eli juuri samaan mihin suurin osa omistasi tiedoistasi. paitsi että en ole dissannut kyseistä laitetta koska en ole kokeillut sitä, lue ensin, kommentoi sitten. |
Seba 10.01.2011 23:51:58 | |
---|
aristoteles666: paitsi että en ole dissannut kyseistä laitetta koska en ole kokeillut sitä, lue ensin, kommentoi sitten. tarkoitin lähinnä yleisesti asioita mitä tapaat kommentoida sen paremmin tietämättä asioista mitään. /c c:n |
aristoteles666 10.01.2011 23:55:13 | |
---|
Seba: tarkoitin lähinnä yleisesti asioita mitä tapaat kommentoida sen paremmin tietämättä asioista mitään. noinhan voit uskoa aivan rauhassa. |
Seba 11.01.2011 00:00:26 | |
---|
aristoteles666: noinhan voit uskoa aivan rauhassa. on se niin monesti jo nähty että ei se ihan uskon asia enää ole. mutta hyvä jos uskot tietäväsi kuitenkin, se riittäköön. /c c:n |
Twinkle 11.01.2011 05:04:50 | |
---|
Mr. Speed: Ihan mielenkiinnosta kuulisin tälle vielä perusteluja. Joo, en minäkään käsitä miksi joku kokisi esiintyvän, levyttävän ja miljoonien ihmisten suosiota nauttivan taiteilijan mielipiteen yhtään sen kiinnostavammaksi kuin internettiläisen perus-Reinon mielipiteen. |
h.e.k.a 11.01.2011 07:01:49 | |
---|
Hienoa, 86 sivun jälkeenkin tulee vieläkin järkeviä kommentteja: Lennu: Mutta edelleenkään en ymmärrä, miksi pitää laittaa melkein kolmetonnia mallintavaan laitteeseen, jonka voi saada yheksälläkympillä (V-amp) Käytännössä kuitenkin sama laite. Tälle ei ole kukaan antanut kattavaa vastausta. En ole kyllä kokeillut kumpaakaan, mutta kyllähän nuo tietokoneet nyt tietää. Syntax Error ekalla keikalla. Eiss. Kolmella tonnilla saa kuitenkin jo aika päheen mopon. Toisaalta tuo menee jo naurettavuudessaan siihen kategoriaan, että kyseessä täytyy olla trolli. Mitä tulee itse laitteeseen, ei kovinkaan analyyttistä lähestymistapaa ole kovinkaan monella ollut. Kuten Mikko L mainitsi, postausfrekvenssi tipahtaa kummasti jos pysytään aiheessa, kun taas jauhaminen turhista asioista lisää tämän keskusteluaiheen sivumäärää kohtuullisen kovalla tahdilla. Kävin Mr. Speedin kanssa jo kuukausia sitten viestinvaihtoa mahdollisesta testisessiosta, mutta oma henk.koht. hektisyysaste ei ole mahdollistanut tämän toimeenpanoa. Nyt voisi olla mahdollisuus saada moinen sessio aikaan, ja laitan viestiä parille tälläkin palstalla vaikuttavalle kaverilla asiasta tänään. Ei, kukaan heistä tuskin on Grammyä voittanut, mutta jostain syystä annan muutamien kommenteille hiukan keskimääräistä enemmän painoarvoa. "isi, katso, tuo yksi kitara on ihan rikki!" - 3v. tytär DLX-musicin kitaraosastolla kommentoi Jacksonin RR3:sta... |
h.e.k.a 11.01.2011 20:56:34 | |
---|
Edellisessä postissa mainitsemani testisessio olisi mahdollista toteuttaa ensi viikon torstai-iltana (20.1) Helsingin Malminkartanossa, eli jos löytyy mielenkiintoa osallistua niin pikaviestiä allekirjoittaneelle. Pari kolme kaveria lienee sopiva määrä, niin ehtii hieman ruuvatakin tuota. Axe-editin kautta tuo on helppo säätää reaaliajassa, ja käyttöliittymä on suht selkeä: http://www.fractalaudio.com/images/axe-edit-1024.jpg Tuuttaan Axe-FX:n suoraan PA:n läpi, eli tällainen äänentoisto käytössä: http://www.resoundingmusic.co.uk/PA.gif"isi, katso, tuo yksi kitara on ihan rikki!" - 3v. tytär DLX-musicin kitaraosastolla kommentoi Jacksonin RR3:sta... |
Mikko L 11.01.2011 21:12:02 | |
---|
Niinjoo HEKA sähän pisti ART:in eteen päin? Ei ollut se sunkaan juttu? Mulla kans alkoi tuntumaan melko nopeasti ylimääräiseltä se kitarakaappi ja ART. Nuilla laitteillako nykyään hoidat äänentoiston? Niinja jos teillä on joku kokeilusessio niin voin antaa jotain mun suosittelemia patcheja. Pistänpä vielä pikaviestiä! Kaiken voi oppia kunhan vaan lopettaa harjoittelemisen. |
Kukkis 77 11.01.2011 21:12:14 (muokattu 11.01.2011 21:18:17) | |
---|
"Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin." -Aki Kaurismäki |
joukov 12.01.2011 09:30:22 (muokattu 12.01.2011 09:30:50) | |
---|
Vice President of KISS Army Finland |
Mikko L 12.01.2011 14:10:38 | |
---|
Kaiken voi oppia kunhan vaan lopettaa harjoittelemisen. |
Mikko L 13.01.2011 02:17:04 | |
---|
Ty:n suusta haastattelussa: "I tried to resist it... but this has become my main amp." Kaiken voi oppia kunhan vaan lopettaa harjoittelemisen. |
markokor 13.01.2011 21:09:06 (muokattu 13.01.2011 21:09:41) | |
---|
|
h.e.k.a 14.01.2011 01:29:53 | |
---|
markokor: h.e.k.a: mitkä PA:t sulla on? onko nuo HK Audion Eliakset? Jeps, elikkä kyseessä tuo vanhempi setti (ei PX), jota käytämme bändin kanssa sekä treeneissä että keikoilla, ja Axe-FX menee siis suoraan mikserin linjaan... "isi, katso, tuo yksi kitara on ihan rikki!" - 3v. tytär DLX-musicin kitaraosastolla kommentoi Jacksonin RR3:sta... |
MoreK 14.01.2011 08:13:32 | |
---|
Ostin LD Systems 121a aktiivikaapin Axen kaveriksi treenikämpille: http://www.thomann.de/fi/ld_systems_mon_121a.htm Erittäin hyvä ensivaikutelma varovaisella testauksella, tosin volumet täällä kotosalla oli varovaiset. Pääsen ensi viikolla kämpillä luukuttamaan enemmän. Kaapissa ei ole taajuuskorjainta. Äänialueet toistuu varsin tasaisesti, tosin alapää hieman korostuu. Sen saa Axen puolella näppärästi kuriin Global EQ:lla. Monet clean / lo-gain soundit kuulostivat omaan korvaan todella maukkailta, kuulokesession jälkeen ne suorastaan lähtivät lentoon. Teleen löytyi Fender mallinnuksista just oikeaa twängiä ja etumikeillä kaunista helinää. Les Paul toimi erinomaisesti hi-gain soundeilla ja Marshall -mallinnoksilla. Strato on aina ollut hankalampi, siinä mulla on varsin kuumat 69 CS mikit, ja suuri osa Axen tehdaspreseteistä kuulostaa sirkkeliltä. Säätämällähän tosta pääsee. |
Olen tässä itekin hankkimassa PA-systeemiä pelkästään Axalle ja luovun ART SLA2 viritelmästä. mietin tätä HK audion settiä Lucas smartia. http://hkaudio.com/products.php5?se … amp;id=5&prod=L.U.C.A.S%20Smart en sitten tiedä loppuuko niistä hönkä ja paukku pelkälle kitaralle. onko kenelläkään mitään käsitystä noista vehkeistä Axen kanssa? soitetaan lähinnä proge metallia. toinen vaihtoehto mitä mietin niin olis investoida erillisiin aktiivikaappeihin (ei Atomic Amppeihin kun tässäkin ketjussa joku tais sanoa että niistä ei lähde tarpeeksi mölyä) setin sijaan. mitä kannattais huomioida erillisiä aktiivikaappeja ostaessa? |
penatuna 14.01.2011 12:26:56 (muokattu 14.01.2011 12:27:32) | |
---|
Monet clean / lo-gain soundit kuulostivat omaan korvaan todella maukkailta Olisi mukava saada vaikka Fender Deluxe -tyylistä soundia kuulla Axesta. Näitä klippejä en ole löytänyt, en ainakaan yhtään vakuuttavan kuuloisia. Muutkin "pikkumurot" kiinnostavat, mielellään ilman sataa efektiä peittämässä soundia. Musta juuri nuo reunasäröt ovat ns. "mallintaville" kompastuskivi ja näissä hyvät putkarit ovat aika kovia. Vai eikö AXE-FX:ä vaan käytä kukaan bluesmies ;) |